Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с комутатор / палене


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 mercedes1984

mercedes1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 декември 2015 - 21:38

Здравейте,

 

тъй като имах проблеми с комутатора ( колата гаснееше в движение ) рециклирах инсталацията .

В последствие рециклирах и комутатора .

После пак се счупи, и взех от моят майстор 1 друг комутатор съшия номер и той замина .

Проблемът който дава е, че след запалване няма ниски обороти и веднага гаснее .

Преди щом врътнех ключа , ако ще да е -20 градуса палеше и държеше обороти докато загрее .

Когато е загряла и държи някакви ниски обороти при порегляне от място , щом пипна газта веднага гасне .

пресецва , дави се все 1 не и стига гориво ...

Закачих я на диагностика и излезнаха следните грешки :

 

fault code 003 coolant temperature sensor b11/3 discontinuity

fault code 018 - TP driver potentiometer impausible low

 

сега съм приготвил и двата комутатора да ги дам на майстора да ги прегледа пак .

 

 Моля ако някой има идея какво да правя от тук насетне на сподели .


Този пост е редактиран от mercedes1984: 07 декември 2015 - 21:51

  • 0

#2 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 декември 2015 - 22:38

Ел.инсталацията както трябва ли е направена?Няма логика ако тя е ок да се прецаква комутатора.Под добре направена се подразбира без термошлаух,омотаване с изолирбанд,рязане и снаждане на кабелите до буксите.
Грешките който ти излизат са 1-вата че веригата на температурния сензор е прекъсната и другата е че стойностите на потенциометъра за позицията на дросела за контрол на празения ход са много ниски.Демек малката писта на дросел клапата на която нормалните стойности са 1.2-1.6 Кило ома са под нормата.На буксата на дросела се мери между пин 2 и пин 7.
  • 0

#3 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 08 декември 2015 - 14:01

Като начало свали акумулатора. Изпуши една цигара. Закачи акумулатора и дай на контакт без включени консуматори. Изпуши цигара. Върни ключа и пали. Дросела би трябвало да се е настроил.

това работи на С180 и С200


  • 0

#4 mercedes1984

mercedes1984

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 25 декември 2015 - 17:08

Здравейте отново ,

 

проверих ел. инсталацията всичко изглежда добре направено

неволите продължават , този път диагностиката изкара следните грешки веднага след запалване  :

 

fault code 003 coolant temperature sensor b11/3 discontinuity

fault code 018 - TP driver potentiometer impausible low

fault code 022-TPM,EFP, Controler an nounces fail-safe operation

fault code 61- (mb-code065)crankshaft signal magnet missing or nomber of teeth incorrect

fault code 64-(mb-code 068) HFM circuit/trimming plug short to ground

 

При тези грешки двигателя "работи" - като метаново такси - пльока и се дави . След като изчистихме грешките с диагностиката заработи равномерно .

Тази сутрин пак запалихме и закачихме диагностиката и показа следните грешки :

fault code 65-(mb-code 069) HFM circuit/trimming plug open circuit or short to posotive

fault code 005-coolant temperature sensor b11/3 bad contact

fault code 019- TP driver potentiometer bad contact

 

Моля ви ако имате идея къде да я закарам , ако може някакви кординати на сервиза на Петко ( ако са добри) , нямам желание да я карам в мегапартс или надин ....


  • 0

#5 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 17 май 2017 - 20:56

И к'во излезе в крайна сметка?


  • 0

#6 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2017 - 08:46

fault code 65-(mb-code 069) HFM circuit/trimming plug open circuit or short to posotive - това е грешка за една черна тапичка дето стои на комутатора-кодиращо съпротивление му се казва. Като сте въртели комутаторите все на един от двата трябва да имаш-издърпай я и я сложи на текущия комутатор (на размер е колкото 5 стотинки). 

fault code 005-coolant temperature sensor b11/3 bad contact- това би трябвало да е еидн от датчиците за температура на главата дето е под черния капак в най-предната част на мотора- виж дали е добре щракната буксата или  при правенето на кабелите някой от тях не е вкаран добре. Като изкараш буксата можеш директно да примериш с мултицет какво е съпротивлението на датчика според температурата на мотора. Данните ги има в аутодата-та ,но в момента я нямам.

fault code 019- TP driver potentiometer bad contact- колегата 200Е-16V ти е обяснил-може да е вече износена графитна писта на самия дросел, може нещо пак по самите кабели към дросела.

Това е каквото се сещам повече единствено на място може да установи човек.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни