Нормално си е всичко в колата , не се набутвай с още релета . Просто ,най - вероятно ще се наложи да се сложи реле което тръгва или това има възможност да се настрой да работи от 12.6-7 волта ,но не по ниско защото ще палят и при подаден контакт пък ще хабят акумулатора доста . Наистина не е приятно да стъпиш на светофар и да изключат фаровете ....
Подгревните свещи при дизеловите Е-класипринцип на действие
Started by robber, 05 Dec 2015 - 21:41:16
подгревни свещи
19 replies to this topic
#16
Posted 22 October 2016 - 19:02
#17
Posted 22 October 2016 - 19:04
Мога да му настроя процента на светлината, но мисля, че напрежението няма да мога. Ще питам човека който го е правил дали може да се бутне и напрежението.
#18
Posted 23 October 2016 - 13:18
А какъв трябва да е оригиналния номер на релето за да го сравня с моя?
#19
Posted 23 October 2016 - 14:22
Колега, провери с мултицет директно на алтернатора, колко волта е тока и след това провери на акумулатора. Ако има разлика, провери за хлабава маса - на двигател, на купе. Не е нормално след като спреш на светофар и да ти пада напреженето, та даже и да ти изключва дневните светлини. Нормално е на тихи обороти ( п.х. ), при включени къси/дълги светлини, реотана на задното стъкло ( който е може би най-големият консуматор ) волтажа да не пада под 14-13,8V.
#20
Posted 23 October 2016 - 14:33
Когато дам на контакт и изчакам релето на подгревните свещи да изключи 20-30сек. и след това запаля зареждането си е 14 v.
Also tagged with one or more of these keywords: подгревни свещи
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
Подгревни свещиПериод на експлоатация и подмяна? Started by Mitakat, 01 Oct 2020 подгревни свещи, експлоатация |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users