Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Помощ с инфо за един маркуч?


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 25 ноември 2015 - 09:44



Прохождащ
member.gif

Група: Потребители
Коментари: 16
Регистриран: 19-February 10
Потребител N: 23229
Притежавам Мерцедес-:Не притежавам

Скала на предупреждения: (0%) warn0.gif 

spacer.gif
Колеги днес ми падна капачката на водата за стъклоумивателя(беше сккъсана от казанчето) бръкнах да я взема от кората под двигателя отляво и извадих едно маркуче с надпис:fluid sistems DIN 74324. Същото е дълго към 30см с Ф-6мм. и в двата му края има уширение за да влезе някъде , ама КЪДЕ?Не можах да открия къде се включва и не знам за какво служи.Мотора е 1,7CDI и уж работи нормално , но това не ми дава мира.Ако има някой колега от София  да погледнем неговата? Прилагам и тия снимки Моля дайте съвет ! Мерси предварително на отзовалите се

 

Прикачени файлове


  • 0

#2 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 25 ноември 2015 - 11:12

На мен ми прилича на маркучетата за вакуумите. Обикновено те са твърди, с шлауфка накрая.


  • 0
Публикувано изображение

#3 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 25 ноември 2015 - 18:48

Пламен , мерси за отговора Сигурно е нещо за вакумите, ама 10 дена се дзвера и не мога да разбера от къде точно.Беше паднало на кората под левия фар.Ще чакам и други мнения, дано го уцелим!


  • 0

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 25 ноември 2015 - 20:39

Колега, за мотора е ясно, ама колата кой модел е?

Напиши я в профила си, за да не питаме всеки път.

Иначе темата ме заинтригува и ще я следя с интерес.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 26 ноември 2015 - 21:08

Колата е А класа 1,7 ЦДИ 90 к. с.1999год,първа регистрация март 2000 год. Торино.Италия. Сервизна книжка по нея на 128 хил. км.В България е от август 2014 год.При мен от 1 месец ! Дано съм бил изчерпателен Колеги!


  • 0

#6 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 26 ноември 2015 - 22:15

Карах същата A 170 CDI, но след фейслифта (края на 2001). Няма как да видя откъде са маркучетата, защото вече не е при мен, но фаровете се регулират чрез вакуум. Възможно ли е да е от някой фар? Другото, за което се сещам по спомен, е такова маркуче, което тръгва от един датчик с кръгла голяма капачка върху един много дебел гумен, който идва отнякъде отдолу вдясно от двигателя и влиза във въздешния филтър. Лесно ще видиш, ако липсва маркуче, защото на въпросната капачка на датчика (вероятно някакъв дебитомер) ще стърчи гола малката пластмасова тръбичка, където се нахлузва шлауфката на маркучето. Такива дебелостенни твърди маркучета с малък диаметър определено са за вакуум, но понякога завършват прасто с едни бели филтърчета. Все пак такъв дълъг ми се струва, че е за фаровете.

Този пост е редактиран от Plamen: 26 ноември 2015 - 22:17

  • 0
Публикувано изображение

#7 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 27 ноември 2015 - 00:36

Не мисля, че е за фаровете. Там нали са лилави или зелени ако не се лъжа.

Това според мен е от двигателя някъде.

На фаровете щуцерите не са такива според мен.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#8 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 27 ноември 2015 - 17:41

Благодаря Колеги за отговорите.Продължавам да търся. Успокоителното е ,че колата си върви екстра( без прекъсвания шумове и т.н.) Утре ще огледам и фаровете (не знаех, че се управляват с вакум), датчиците и ще пиша резултата. Ако не ще мина до ''Балканстар'' дано ми кажат от къде е ! БЕЗАВАРИЙНО И БЪДЕТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ- другото е вятър!


  • 0

#9 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 27 ноември 2015 - 18:12

Прикачен файл  post-12452-0-91722900-1381837333.jpg   31,57K   3 Брой сваляния

Да, прав е sv_trener, че не е от фаровете, защото и аз сега се сещам, че там бяха цветни (лилави и зелени). И все пак много ми прилича на това, което съм отбелязал със стрелка на снимката (на този датчик, за който писах).

 


  • 1
Публикувано изображение

#10 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 28 ноември 2015 - 10:23

Благодарение на Пламен, най после ''еврика''! Точно от датчика на снимката до друг датчик до левия фар е било маркучето.На негово място е поставено друго (гумено , твърдо и с по голям външен диаметър) с което някой някога го е заменил.Изглежда е изпуснал оригиналното на кората и е сложил ново.на негово място. Не съм го сменял оставих нещата така защото си работи нормално с новото. .Още веднъж мерси на отзовалите се и най вече на Пламен който си направи труда да качи снимката .Евала колеги!.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни