Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes W124 Coupe E200 с V8 5.0 M113 и ръчна скоротсна кутияMercedes 500 CE


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#16 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2015 - 09:02

Супер ! :)
Евала за всичко !:)
Изцяло ли ползваш инсталацията на 211ката ?
Че ми седи един същия мотор... и само се чудя как да влезе в 124ката :D

А не ми се занимава с кабеляк, че съм много бос там


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#17 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 20 ноември 2015 - 23:55

Инсталацията от W211 беше изгоряла и взех от W220 но ще подкарам двигателя с мега но инсталацията си трябва
  • 0

#18 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 21 ноември 2015 - 02:29

Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.

  Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.


  • 0

#19 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 21 ноември 2015 - 08:47

Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.
Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.

Работя усилено по въпроса за сега имам малко драма с дросела,TPS и смукател, защото Двигателя съм го сложил максимално назад в коша.
Нещата който съм подготвил са двойните бобини и 4-три кумотатори от Ауди 1.8 т оригиналния температурен Дачик, Дачик на хол и вакумен клапан за вихровите клапи.
Имам друга работа докато стигна до кабелите.
  • 0

#20 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 21 ноември 2015 - 14:46

Относно вихровите клапи , не е ли по добре да ги няма или ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#21 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2015 - 15:19

Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.

  Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.

Като гледам в колко си писал.. или си станал много рано, или легнал много късно :D

Иначе не.. става въпрос за 113 мотор от 220, дет се чудихме дали няма как да се подкара с друга инсталация (например тази от 420.. на 210)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#22 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 ноември 2015 - 15:37

Относно вихровите клапи , не е ли по добре да ги няма или ?

Насе яма такова нещо да е по-добре да ги няма... Ако ги няма м113 нямаше да има никъкво предиматво пред м119 освен размера. Всяко нещо от типа Vanos или Disa клапите (вихрови както ги наричат) е с цел да вдигне НМ на даден двигател в дадена част от работния му диапазон (сиреч оборотите).

Като гледам в колко си писал.. или си станал много рано, или легнал много късно :D
Иначе не.. става въпрос за 113 мотор от 220, дет се чудихме дали няма как да се подкара с друга инсталация (например тази от 420.. на 210)

Хамър да знаеш че лично на мен ми е много по-лесно да си сечиня ел.инсталация от нулата, отколкото да взимам стокова която да незнам в какво състояние е и тепърва да разучавам кой кабел за какво е. Лично на мен да направя цялостна ел.инсталация на какъвто и да е мотор и да я навържа с една мега ми отнема 2-3 дни. Лично за мен резултата е по-добър и по-надежден т.к. всички знаем за старите ел.инсталации на МБ по двигателите. Ето няколко снимки на ел.инсталации на мотори които съм правил, и както мисля че се вижда изглежда все едно няма ел.инсталации :D
Прикачен файл  FB_IMG_1448112862610.jpg   87,26K   7 Брой сваляния Прикачен файл  FB_IMG_1448112775985.jpg   79,23K   8 Брой сваляния Прикачен файл  FB_IMG_1448112753344.jpg   144,26K   8 Брой сваляния
Моя съвет е да намерите човек покрай вас който да прави меги и да е поне малко естет (т.е. да му екеф да ги прави нещата красиви освен работещи) и би трябвало кабелите никога да не са ви грижа. :)

Този пост е редактиран от siriospepi: 21 ноември 2015 - 15:37

  • 0

#23 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2015 - 17:48

Пепи, това е много трудна задача... аз почти не познавам човек... който да се наеме с това (особено за читави пари).

Иначе.. ако има как... ваденето и слагането на мотора в коша.. ще е най-лесно, а и както казах имам читав 113, който ми допада доста повече от 119 - по-малко килограми, по-ново поколение, малко по-добър разход и тн.

Имаш ли предложение за някой ?


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#24 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 ноември 2015 - 19:34

Еми виж и аз и Гринго се занимаваме с такъв тип сервизна дейност... Факт е че аз съм повече по турбинирането и жиците(меги и музики), а той по саденето на мотори там където нетрябва и преправяния на окачвания и мостове... Все пак и той е правил турбо коли, и аз съм садил мотори. В случая и двамата сме от София и можем да помогнем. Ако става въпрос за монтаж на 113-ка в 124, по-запознатия е Гринго защото той сега го прави а аз не съм. Малко ми е странно защото в момента се 1 ни правя реклама... Ама питаш и ти казвам :D Не ходим по състезания но отдавна и двамата сме прескочили любителската граница в тея работи. А и поне за мен смея да твърдя че всичко направено при мен, това което се виждакато снимки по темите ми и т.н. е ако не на 100, то на 95% направено лично от мен :)

Този пост е редактиран от siriospepi: 21 ноември 2015 - 19:43

  • 0

#25 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 21 ноември 2015 - 21:59

Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.
Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.

Интересно 5.5 с турбо в каква кола ще бъде и атмосферен ли е оригинално?
  • 0

#26 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 22 ноември 2015 - 04:02

Ами той си е в 190-ка и сега,но го карам вече мисля втора година и искам да разнообразя с две турбини,както и ще го преместя вътре(отзад).Иначе мотора е атмосферен(354 коня).

    Марто,аз не знам  защо се чудиш за мега като от моя мотор ще остане цялата заводска електроника и тя е точно от 210-ка 5,5 АМГ.Дерта ще е само,че твоя мотор е 5000,а електрониката за 5.5,но според мен няма да е голяма драма-все пак и двата мотора са М113.Лошото също е,че вече съм орязал доста кабели за да го накарам да работи с ръчната Бмв кутия,но ако си поиграя няколко дни мога да я въстановя.


  • 0

#27 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 22 ноември 2015 - 09:46

Ами той си е в 190-ка и сега,но го карам вече мисля втора година и искам да разнообразя с две турбини,както и ще го преместя вътре(отзад).Иначе мотора е атмосферен(354 коня).

    Марто,аз не знам  защо се чудиш за мега като от моя мотор ще остане цялата заводска електроника и тя е точно от 210-ка 5,5 АМГ.Дерта ще е само,че твоя мотор е 5000,а електрониката за 5.5,но според мен няма да е голяма драма-все пак и двата мотора са М113.Лошото също е,че вече съм орязал доста кабели за да го накарам да работи с ръчната Бмв кутия,но ако си поиграя няколко дни мога да я въстановя.

Ще трябва да  го разредиш поне малко и с една мега нещата ще стана. 


  • 0

#28 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 22 ноември 2015 - 17:58

Защо,какво му е на заводската степен на сгъстяване?На 0.5 надув няма ли да изкара едни 500,550 коня спокойно?

  А защо са нужни 4-те комутатора на ауди?Заводския датчик отзад на коляновия вал не може ли го чете мегата?И на мен ще ми трябва някакъв дросел с ТПС и жило.


  • 0

#29 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 22 ноември 2015 - 20:01

Кумутаторите ти трябват за да управляваш двете свещи а мегата си чете дачика на хол и този на температурата. Дросел с жило и ТПС и аз търся но Петьо ми каза , че на W124 300 CE-24 имало 74 мм което ме устройва


Този пост е редактиран от Gringo: 22 ноември 2015 - 20:05

  • 0

#30 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 22 ноември 2015 - 20:19

На 0.5 няча да имаш проблем да караш със заводските гарнитури, а комутаторите ти трябват за да стреля мегата по бубините ;)
ПП: сега видях че се повтаряме с гринго, за дроселите ето тук в мойта тема имаше спор :http://forums.mbclub...n-turbo/page-42
В последствие проверих че наистина има м104 3.0 с два вида дросел (68 или 74мм) :)

Този пост е редактиран от siriospepi: 22 ноември 2015 - 20:22

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни