Супер !
Евала за всичко !
Изцяло ли ползваш инсталацията на 211ката ?
Че ми седи един същия мотор... и само се чудя как да влезе в 124ката
А не ми се занимава с кабеляк, че съм много бос там
Posted 19 November 2015 - 09:02
Супер !
Евала за всичко !
Изцяло ли ползваш инсталацията на 211ката ?
Че ми седи един същия мотор... и само се чудя как да влезе в 124ката
А не ми се занимава с кабеляк, че съм много бос там
Posted 20 November 2015 - 23:55
Posted 21 November 2015 - 02:29
Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.
Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.
Posted 21 November 2015 - 08:47
Работя усилено по въпроса за сега имам малко драма с дросела,TPS и смукател, защото Двигателя съм го сложил максимално назад в коша.Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.
Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.
Posted 21 November 2015 - 14:46
Относно вихровите клапи , не е ли по добре да ги няма или ?
Posted 21 November 2015 - 15:19
Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.
Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.
Като гледам в колко си писал.. или си станал много рано, или легнал много късно
Иначе не.. става въпрос за 113 мотор от 220, дет се чудихме дали няма как да се подкара с друга инсталация (например тази от 420.. на 210)
Posted 21 November 2015 - 15:37
Насе яма такова нещо да е по-добре да ги няма... Ако ги няма м113 нямаше да има никъкво предиматво пред м119 освен размера. Всяко нещо от типа Vanos или Disa клапите (вихрови както ги наричат) е с цел да вдигне НМ на даден двигател в дадена част от работния му диапазон (сиреч оборотите).Относно вихровите клапи , не е ли по добре да ги няма или ?
Хамър да знаеш че лично на мен ми е много по-лесно да си сечиня ел.инсталация от нулата, отколкото да взимам стокова която да незнам в какво състояние е и тепърва да разучавам кой кабел за какво е. Лично на мен да направя цялостна ел.инсталация на какъвто и да е мотор и да я навържа с една мега ми отнема 2-3 дни. Лично за мен резултата е по-добър и по-надежден т.к. всички знаем за старите ел.инсталации на МБ по двигателите. Ето няколко снимки на ел.инсталации на мотори които съм правил, и както мисля че се вижда изглежда все едно няма ел.инсталацииКато гледам в колко си писал.. или си станал много рано, или легнал много късно
Иначе не.. става въпрос за 113 мотор от 220, дет се чудихме дали няма как да се подкара с друга инсталация (например тази от 420.. на 210)
Edited by siriospepi, 21 November 2015 - 15:37 .
Posted 21 November 2015 - 17:48
Пепи, това е много трудна задача... аз почти не познавам човек... който да се наеме с това (особено за читави пари).
Иначе.. ако има как... ваденето и слагането на мотора в коша.. ще е най-лесно, а и както казах имам читав 113, който ми допада доста повече от 119 - по-малко килограми, по-ново поколение, малко по-добър разход и тн.
Имаш ли предложение за някой ?
Posted 21 November 2015 - 19:34
Edited by siriospepi, 21 November 2015 - 19:43 .
Posted 21 November 2015 - 21:59
Интересно 5.5 с турбо в каква кола ще бъде и атмосферен ли е оригинално?Ако става въпрос за мотора който е при мен Марти,то той е доста по-различен от на Гринго.
Иначе колега и мен много живо ме интересува подкарването на М113 с мега,защото турбинирам в момента едно М113,5,5 и мисля да го подкарам с мега.Ако си работил вече на тая тема,ще съм ти благодарен да споделиш нещо по въпроса.
Posted 22 November 2015 - 04:02
Ами той си е в 190-ка и сега,но го карам вече мисля втора година и искам да разнообразя с две турбини,както и ще го преместя вътре(отзад).Иначе мотора е атмосферен(354 коня).
Марто,аз не знам защо се чудиш за мега като от моя мотор ще остане цялата заводска електроника и тя е точно от 210-ка 5,5 АМГ.Дерта ще е само,че твоя мотор е 5000,а електрониката за 5.5,но според мен няма да е голяма драма-все пак и двата мотора са М113.Лошото също е,че вече съм орязал доста кабели за да го накарам да работи с ръчната Бмв кутия,но ако си поиграя няколко дни мога да я въстановя.
Posted 22 November 2015 - 09:46
Ами той си е в 190-ка и сега,но го карам вече мисля втора година и искам да разнообразя с две турбини,както и ще го преместя вътре(отзад).Иначе мотора е атмосферен(354 коня).
Марто,аз не знам защо се чудиш за мега като от моя мотор ще остане цялата заводска електроника и тя е точно от 210-ка 5,5 АМГ.Дерта ще е само,че твоя мотор е 5000,а електрониката за 5.5,но според мен няма да е голяма драма-все пак и двата мотора са М113.Лошото също е,че вече съм орязал доста кабели за да го накарам да работи с ръчната Бмв кутия,но ако си поиграя няколко дни мога да я въстановя.
Ще трябва да го разредиш поне малко и с една мега нещата ще стана.
Posted 22 November 2015 - 17:58
Защо,какво му е на заводската степен на сгъстяване?На 0.5 надув няма ли да изкара едни 500,550 коня спокойно?
А защо са нужни 4-те комутатора на ауди?Заводския датчик отзад на коляновия вал не може ли го чете мегата?И на мен ще ми трябва някакъв дросел с ТПС и жило.
Posted 22 November 2015 - 20:01
Кумутаторите ти трябват за да управляваш двете свещи а мегата си чете дачика на хол и този на температурата. Дросел с жило и ТПС и аз търся но Петьо ми каза , че на W124 300 CE-24 имало 74 мм което ме устройва
Edited by Gringo, 22 November 2015 - 20:05 .
Posted 22 November 2015 - 20:19
Edited by siriospepi, 22 November 2015 - 20:22 .
0 members, 2 guests, 0 anonymous users