Въпрос диференциал
Започната от trifonl, 16 ное 2015 - 14:59:36
47 мнения по тази тема
#16
Публикувано 18 ноември 2015 - 00:33
Днеска майстора който ще ми го сменя в Пловдив ми каза че ако е с същото предавателно число но има някоя друга минимална разлика може да го купя направо с кардана и щяло да стане. Възможно ли е такова нещо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#17
Публикувано 18 ноември 2015 - 13:00
Ако има разлика отпред в размера на трилъчката, то тя се смъква и си слагаш твоята, за да ти пасне диференциала на твоя кардан и твоето гумено каре. Ако "новия" диференциал е по-къс или по-дълъг - то тогава го купуваш с кардана ( и двете части комплект) и си монтираш всичко на твоята кола. Най-здравословно е да го купиш в комплект с полуосите, че и там имат различия - пък ако излязат същите като твоите - тъкмо ще имаш резервни в случай, че ти се разтрака някое каре. Не са чак толкова скъпи обикновено диф-а е стотина лева гол - с полуоските 140-150 лв., кардана още 50-80 лв. целия ... На фона на това, че ще даваш пари за майстор, за смяна на семерина евентуално, за смяна на масло също и т.н. , че си дал с 50 лв. отгоре не е фатално. Важното е да станат работите
#18
Публикувано 23 май 2016 - 07:25
Добро утро колеги. Събуждам темата с молба за помощ. Снощи се прибирах имах спешна работа и бързах да се прибера до Пловдив и карах бързичко с постоянни 160 по магистрала Тракия на места и малко отгоре. Като слязъх от магистралата разбрах че дифа който сложих отново се е разсвирил доста по силно от предишния направо си стърже а като спирам на светофар примерно на 3та и се чува все едно гумата ми стърже някоя пластмаса... Доста е силничко. Видяло се че пак ще го сменям но този път искам да попитам вас някой ако му се намира като моя диф или знае от къде във София да си взема читав и във кой сервиз да го сменя, моля да сподели, защото не ми се обикаля по моргите да намеря нещо да дам пак доста пари за смяна и при следващото настъпване по магистралата пак да се развие като сирена на пожарна кола.... Ще съм ви благодарен ако ми помогнете
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Публикувано 23 май 2016 - 12:08
Колега, сигурен ли си че виенето/стърженето е от дифа?
Да не е разбит лагера на главина и да стърже диска в ламаринката?
#20
Публикувано 23 май 2016 - 16:46
Чесно казано не съм проверявал, просто беше почнал леко да си вие между 90 и 120 и снощи започна да се появява шума още при тръгване до 60 км и се чува постанно а след 60, само като потдържам скороста или я пускам по инерция и както вече казвах като спирам на скорост между 40 и 20 км. Ако може да ме насочиш къде тука в София да я закарам да я проверят защото скоро не се очертава да се прибирам до Пловдив. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21
Публикувано 24 май 2016 - 07:50
Бай Васил
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22
Публикувано 24 май 2016 - 23:38
Извинете ме най - вероятно само аз от целия форум не знам къде му е сервиза. Ако някой може да ми даде адрес че не съм от София и сигурно ще ползвам ГПС за да го намеря, ще съм благодарен!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#23
Публикувано 27 май 2016 - 14:49
Дифа ти е А124 350 45 98
Освен от ц класа става и от slk и 124-ка.
Мога да ти кажа и точно от какви модели да търсиш.
Освен от ц класа става и от slk и 124-ка.
Мога да ти кажа и точно от какви модели да търсиш.
#24
Публикувано 20 октомври 2016 - 17:21
W202 проблем с мощността при ниски обороти само при топъл двигател.Става въпрос за С250 150к.с.Моля помощ!
#25
Публикувано 20 октомври 2016 - 17:22
W202 проблем с мощността при ниски обороти само при топъл двигател.Става въпрос за С250 150к.с.Моля помощ!
#26
Публикувано 16 ноември 2016 - 09:43
Здравейте.
Да повдигна темата.... Та подобен проблем и при мен.
Яко стъргане на желязо от доло, в задната страна на купето. Шума го има както и на изключена предавка (инерция) така и на скорост, при подаване на гас изчезва, но отнемеш ли гаста... стърже.
При вдигната на подемник кола и изключена скорост, при развъртане на гумите... шума ясно се чува от дифта. Ясно е деферинциала си заминава..
Ясно е че с смяна на маслото няма да се оправи, та ще се прбягва до система „Българче“, тоест ще се обикаля по автоморги.
Забравих да погледна за предавателното число на моя дифт, но днес ще отида до канал и ще го снимам.
Виждам че и по VIN може да излезе.
Моля ако може, да ми кажете горе-доло какъв дифт с блокаж да търся!
Автомобила е Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
VIN: WDB2020781F799071
Също така ще се радвам да ме насочите и към добър сервиз (Бай Васил) за смяна на дифта.
И аз като колегата не знам кординатите му, щи ви помоля за телефон.
А бих се радвал и ако той самия се включи в темата.
Предварително благодаря на отзовалите се.
#28
Публикувано 16 ноември 2016 - 10:53
Яяя... Бат Пешо!!! Помагай Мой че ще я изсиля в Надин
#29
Публикувано 16 ноември 2016 - 11:02
#30
Публикувано 16 ноември 2016 - 11:32
Благодаря много.
Малко се обърках,от графиката разбрах само че е с предавателно отношение 3,91, какво да търся?
Гледам като „индиянец“ само номера...
А 202 350 18 14 предполагам е номера на моя оригинален дифт по VDN номера.
Другите са взаимнозаменяеми от А класа,124-ка и 190-ка, така ли е или бъркам?
Май, тотално се шашнах....
Още веднъж благодаря на отзовалите се, но някой да ми разтълкува графиката и ако може с по-прости думи да ми каже какво да търся.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни