Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпрос диференциал


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#31 naidenoff

naidenoff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
Garage View Garage

Posted 16 November 2016 - 13:00

Така... сега се връщам от “канала„ .... та моя дифт е с номер: R (може и да е А) 201 351 16 08

Помагайте... моля.

Attached Files


  • 0

#32 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.

User's Awards

27
2
2
Garage View Garage

Posted 16 November 2016 - 21:40

В EPC-то по твоя VIN в дата карт излиза че номера на твоя диф. трябва да е  А 170 350 11 14,  а номера на коруба по VIN  съвпада донякъде с твоя  А 201 351  _ _  _ _   с изключение на последните четири цифри.


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#33 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 16 November 2016 - 22:29

Тва ше е нещо средно м/у дрифт и диф
  • 0

#34 naidenoff

naidenoff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
Garage View Garage

Posted 16 November 2016 - 23:16

Така.... след доста ровене при „чичо Г“ разбрах че номера R 201 351 16 08 е само номер на капака на деференциала...

а какво се крие вътре?

Да приемеме ли че е А 170 350 11 14 по VIN в дата карт, тотално се обърках.

Търся да закупя нещо.... а не знам какво !!!


  • 0

#35 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Posted 17 November 2016 - 08:11

Колега сменял съм два дифа... И мойта беше ц180 1998 година само че седан. Предавателното число ми беше 3.91. Не съм гледал номера гледах да е същото предавателно число и да няма разни системи аср и ала бала че моята колица и липсваха. Майстора с мен и гледаме кои ще пасне че са няколко модела различава им се карето към кардана на някой е по - малко и пулооските също. Аз намерих един на които пулооските съвпадаха но карето беше по - малко. Без проблем прехвърлихме карето от моя си диф и работата заспа. Друг е въпроса че след 23 000 км се разсфири пак. Много внимателно ги слушай тея моргаджииски изпълнения и задължително смяна на масло плюс добавка!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#36 naidenoff

naidenoff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
Garage View Garage

Posted 17 November 2016 - 23:21

Колеги благодаря за помоща..

Проблема е решен. оказа се висящия лагер на кардана... неговата ма.......а.

Причинителя е устатовен и заменен, автомобила е в изправност.

Благодаря ви.


  • 0

#37 Velizar M

Velizar M

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W202 220 cdi 99, 125hp

    W202 200 kompressor 97, 192hp

Posted 10 April 2017 - 23:00

здравейте колеги,
имах w202 220 cdi 99г , много доволен бях докато не дойдоха проблемите с дюзите и нагар който скриваше всички дюзи и .... мазало.. НО колта си вървеше без проблем, :) бенц , какво да кажа... След това дойде момент в който като си сложих крика да сменя гумата ,крика влезе в купето ... хаха .. бенц..ама и те ръжда хващат и то много... Доволен , недоволен продадох го и си взех " мечтата ми" 20г w202 200 kompressor. :) е предпочитах 230 компресор ама ..на .. нама много.

Те така на по кратко.. сега стягам "новия" бенцо и съм до следния момент..
Дифа виеше и си купих за 36лв от мегапартс +25лв доставка.
"Новият" е от Е класа компресор с номер 124... ... нещо си, същия като старият ми с малка разлика в предавателното число от по-голямо на по-малко.
не помня точно какви бяха цифрите, трябва да ги погледна...
Сега колата на 4 скорост с 3000об. е на 106-7 км/ч а пре ди беше на 96-7 км/ч. Така поне ще е по икономична на магистралата. :) Чашките за полуоските си ги смених от стариа диф. понеже бяха по големи и работата заспа, сега броя дните преди и този диф да се разсвири ;) за сега е пушка , с ново масло и почистен отдушник.... направо си е като нов.

И си идвам на въпроса... сега ще сменям кардана понеже дрънчи, ...
не съм запознат много и ви питам от кои модели карданите са същите, има ли разлика с тези от комбито s202 и моя w202, има ли значение дали е от 1.8 или трябва да в от 2000куб, може ли да е от НЕкомпресор или трябва да е от 200 компресор задължително... и такива ми ти работи , мисля че схващате идеята... В мегапартс има доста кардани но все са разглобени на две части, и вероятно не са белязали шлиците.... кофти... има няколко цели кардана но не са от компресор и незнам ще паснат ли... тука идва вашата роля .. да кажете с кой кардан може да се замени.

както и от 190ка стват ли, че те са с една гайка дето си обираш луфта с нея. Ако пасват такъв кардан ще търся, че втора ръка без луфтове.. трудна работа.

Поздрави и благодаря преварително!
  • 0

#38 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Posted 11 April 2017 - 07:13

Колега да ти дам съвет като човек сменил 2 дифа на същата Ц класа. Този за 36 лева..... незнам моя единия го взех 120 от морга другия 140 пак от морга. Задължително ново масло марково. Първия който смених го разсвирих след продължително каране по магистралата с над 150. Той беше с някъкво измислено масло и резултата е ма лице. Втория който купих му сложих фукс титан и до ден днешен е пушка. За карданите не мога да помогна не разбирам. Дано си уцелил хубав!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#39 Velizar M

Velizar M

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W202 220 cdi 99, 125hp

    W202 200 kompressor 97, 192hp

Posted 11 April 2017 - 11:16

ами сложих му кастрол , не помня точно нещо от сорта 80w90 ..... гледах го по autodata 700ml,  но аз си сложих 1л да му е мазничко!


  • 0

#40 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 11 April 2017 - 12:02

Колега, карданите на бенц имат заводски белязки - стига да купиш и двете части от един и същи кардан - не виждам какво може да се обърка при зацепването им ... не е нужно моргаджията да ги е белязал допълнително ... Едната чертичка трябва да застане точно срещу двете отсреща и си готов ... немеца не е прост да го остави кардана без заводски белязки ...Бенц е това все пак - не Дачия :beer

314616d1276872450-replacing-driveshaft-c


  • 3

#41 Velizar M

Velizar M

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W202 220 cdi 99, 125hp

    W202 200 kompressor 97, 192hp

Posted 11 April 2017 - 22:04

така е колега да, но нокога не може да си сигурен дали двете части са лт един и същ кардан, а не просто 2 части от купът с кардани в моргата ;).
И все пак ако някой знае от кои модели са взаимозаменяеми карданите, да драсне един ред.

Благодаря все пак за инфото не бях сигурен кои са завидските белязки.

Поздрави
  • 0

#42 naidenoff

naidenoff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
Garage View Garage

Posted 11 April 2017 - 22:14

ами сложих му кастрол , не помня точно нещо от сорта 80w90 ..... гледах го по autodata 700ml,  но аз си сложих 1л да му е мазничко!

 

Имам спомени, че маслото на дифта при Бенц завършваше на 5-ца.

Моето като го смених.. от Балкан стар по каталог  ми изкараха  SAE 75W-85 (GL-5).


  • 0

#43 naidenoff

naidenoff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
Garage View Garage

Posted 11 April 2017 - 22:16

И събра точно 1 кило и 100 грама...


  • 0

#44 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Posted 11 April 2017 - 22:22

И моето беше 75W-85 Fuchs Titan. Заспа с него!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#45 naidenoff

naidenoff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C 180 T-model S202 1998г.
Garage View Garage

Posted 11 April 2017 - 22:31

Това казвам... Бенц са малко странни с тези 5-ци.

Дори и маслото за скорости (ръчни) ми е с номер SAE 75W (GL-4), утре живот и здраве ще го сменявам.

По каталог му дават 1.5 лт. аз се запасих с 2лт.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users