Мога ли по ВИН да разбера предашателното число на дифа? Търся си втора ръка, моя се разсвири сериозно.
 
	
Въпрос диференциал
		 Started by trifonl, 16 Nov 2015 - 14:59:36 
	
	
	
	
		47 replies to this topic
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 14:59
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 16:54
					Трябва да го свалиш, няма друг начин,  защото освен предавателното число се гледат и други фактори: датчици за ABS, захват към моста, размери на самия диф (малък,  среден,  голям) , кръстачката за кардана и предавателно число. Най-вероятно ще се наложи да търсиш същия донор , от сходна година със същия мотор и със същата скоростна кутия.
п.п. Незнам дали си пробвал с добавки, но смисал няма , не си давай парите излишно, търси друг диф.
					
				
				
				
				
				
								
				
					п.п. Незнам дали си пробвал с добавки, но смисал няма , не си давай парите излишно, търси друг диф.
	
	NO PAIN - NO GAIN!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 21:44
Благодаря за отговора. Явно ще трябва да го свалям това нещо   
   
  
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 22:36
					С ВИН номера, можеш да видиш предавателното число и оригиналния номер на диференциала, което е напълно достатъчна информация, за да си търсиш, друг такъв, без да го сваляш.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 22:59
За жалост с ВИН-а да откриеш парт. номера наистина става обаче ако отидеш да си купиш диф. от Балканстар (което предполагам не би направил  ) а иначе както казва Хари (бил съм свидетел не един път) си е голяма разкарвация ако не го свалиш да го сравниш на място. Не за друго, но мръсниците от Мерцедес са слагали например 5 вида диференциали на едни и същи коли, мотори и скорости та дори и от една и съща година пак има няколко варианта абе красота,
 ) а иначе както казва Хари (бил съм свидетел не един път) си е голяма разкарвация ако не го свалиш да го сравниш на място. Не за друго, но мръсниците от Мерцедес са слагали например 5 вида диференциали на едни и същи коли, мотори и скорости та дори и от една и съща година пак има няколко варианта абе красота,  и варианта да откриеш точно твоя по парт. номер клони към 0.
 и варианта да откриеш точно твоя по парт. номер клони към 0. 
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 23:01
					Да така е! А можеш ли да кажеш до кое число от номера трябва да съвпадат цифрите за да стане? Аз лично съм монтирал няколко пъти дифове с различни предавателни числа и не е имало проблем, стига да знаеш какво искаш!
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	NO PAIN - NO GAIN!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 23:03
Предавателното число го пише на самия диференциал долу в дясно е набит като гледаш колата отзад. Нищо не се сваля или разглобява.
Между другото за каква точно кола става на въпрос?
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 23:19
Колата е ц180, ръчка, 1998, няма нито АСР нито ЕСП нито нищо само АБС. Попитах защото баща ми е намерил в морга диф, като продавача твърди че колата е същата като мойта и единствено му трябва предавателното число.
П.П И аз четох че може да стане и с число от до, разликата е дали искам по голямо ускорение или по висока макс скорост,а общо взето сега си ми харесва мойта.
Edited by trifonl, 16 November 2015 - 23:23 .
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 23:22
Влезни на канал зад колата и си вземи едно парцалче.
Предавателното число е набито на една малка плоска част в най-ниската дясна част на диференциала до гредата като гледаш отзад.
В много случаи се разчита трудно.
Ако напишеш VIN на колата мога да ти кажа с какво предавателно число е излезнала от завода тази кола.
Edited by sv_trener, 16 November 2015 - 23:36 .
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 23:36
Ще отида да го видя сега вина, предполагам си е с диф както е излезнала защото я купихме почти нова на 4 години едва ли е сменян.
П.П Ето го Вина WDB2020181A622981
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 16 November 2015 - 23:58
По този номер ми излиза предавателно отношение 3,91 като корпуса може да бъде два вида с номера A2023504603 или A1243504598.
При всеки случай обаче, предавателното отношение е едно и също 3,91.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 17 November 2015 - 00:10
Така и така съм дал вина, имам муха в главата да слагам круис контрол купил съм лостчето, има ток до него пасва си с буксата, дали ако ида на стар могат да ми го активират, мисля че съм с електронна газ и нямам комутатор. Иначе благодаря за информацията, утре ще звънна в моргата, и ще пиша дали имам късмет.
П.П Къде и аз мога така да прочета за мойта кола по вин, сайт ли е програма ли е?
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 17 November 2015 - 00:15
Може да се активира със Стар диагностика според мен.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 17 November 2015 - 00:24
А дано, че здраво ме е зарибило   
   
  
П.П Някой с информация за човек с Стар в Монтана? Благодаря!
Edited by trifonl, 17 November 2015 - 00:25 .
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 17 November 2015 - 23:00
Колата е ц180, ръчка, 1998, няма нито АСР нито ЕСП нито нищо само АБС. Попитах защото баща ми е намерил в морга диф, като продавача твърди че колата е същата като мойта и единствено му трябва предавателното число.
П.П И аз четох че може да стане и с число от до, разликата е дали искам по голямо ускорение или по висока макс скорост,а общо взето сега си ми харесва мойта.
Забрави това с по-високата максимална скорост - работи само до един момент, после става обратното и получаваш хем мудна кола, хем ниска максимална скорост като прекалиш. Не се увличай с промяната на предавателното число - от 5 до 10% нагоре или надолу е достатъчно хем да го усетиш, хем да не удариш някоя крайност. За максимална скорост трябва определена мощност и обикновено колкото са по-високи оборотите, толкова по-висока е мощността на мотора. Ако дифът е прекалено дълъг, моторът не стига обороти за максимална мощност, за да развие автомобилът максимална скорост.
Както каза тренера, предавателното число е набито на корпуса на дифа, обикновено странично на задния капак, ако не ме лъже паметта. Но може да се ноложи да почистиш добре корпуса от омасляване и прах за да видиш конкретното число.
Както пък казаха Хари и Тони, има различни комбинации на предавателни числа, корпуси и фланци на полуоските. Измери диаметъра на фланците за захващане на полуоските. Измери си и разстоянието от опашката на дифа до края на задния капак, за да си спокоен, че ще стане и няма да се наложи да прехвърляш фланци на полуоските от един диф на друг или да търсиш друг кардан.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 View Garage
 View Garage 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			
			








