Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 бие наляволуфт в предните колела


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 12 ноември 2015 - 20:29

Здравейте колеги!

Мерцедеса е W124 250D, 1992г., чист дизел.

Проблема се изразява в това, че колата бие наляво, когато се кара направо с изправен волан и то доста осезателно.

Днес я вдигнах на стойки и направих тест - има луфт при мърдане на гумите настрани (наляво и надясно) като за тест за накрайници. Луфта като погледнах се оказа в секторната кутия и хебела - така ли трябва да е ?!?!. Щангите с накрайниците мърдаха, но все пак са конус. Маншоните са скъсани, но определено се гледат здрави.

При движение на гумата нагоре надолу няма луфтове - тест като за шарнир (сменени и двата). Предните лагери са сменени и са стегнати оптимално с минимални луфтове. При този тест луфтове няма, така че по мое мнение няма проблем с шарнири и лагери на главините...

Проблема остава с луфтовете на гумите настрани - играят гумите и двете, но колата ходи наляво...луфта, както написах го видях в секторната кутия и хебела.

Надявам се да ми кажете за проблема, защото за мен са накрайници, но все пак чакам мнения.

 

Държа да отбележа, че смених джантите и гумите с железни и зимни, амортисьоите и пружините са здрави. Ако не бъркам не мисля, че е от лагерите на главините... Моля дайте съвет :) 

Поздрави!


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 ноември 2015 - 07:35

Трябва да отидеш на реглаж преден заден мост.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 ноември 2015 - 17:22

Виж кормилните щанги и накрайниците дали са прави.

 

Това не винаги се вижда с просто око и трябва да се огледа на канал или подемник.

 

Ако се е сгънала щангата от удар в дупка или бордюр, ще е по-къса и ще дърпа на съответната посока.

 

Виж и да не се е счупила пружината откъм подложката, в чашката. Измери дали е еднавко разстоянието между гумата и калника от двете страни, и ако не е е хубаво да огледаш пружините.

 

Ако нищо не излезе отпред, огледай и задния мост.


  • 0

#4 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 13 ноември 2015 - 21:55

Ами пружините ще ги огледам, но намотките са им здрави, а ако е откъм подложката едва ли ще е проблема такъв. Отдолу са ми налични всички кори, а и не си спомням да съм минавал през някоя дупка и да имам сериозен удар. Задницата е в изправност като изключим удара, който получих скоро и смених една от щангите (тази, която е с дъга най-отгоре). От удара падна предпазителя на амортисьора, а днес видях, че има теч и е от масло и утре ще видя откъде е, но мисля, че е точно от амортисьора на пръв поглед, така че ще го сменя, даже и като раздрусах задницата, като че ли не обира правилно. Но каква може да е връзката с биенето наляво, по-скоро ще мята задницата и ще е твърдо...Та след удара колата си беше у ред...Предните тампоните на задния мост са сменени, остават само задните. Ако трябва ще я карам и на реглаж и ще пиша за проблема след като го реша...


  • 0

#5 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 20 декември 2015 - 21:13

Пиша чак сега, но все пак някой да гледа и това. Проблема отдавна е решен. Оказа се в офсета на джантите (ЕТ).


  • 0

#6 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 20 декември 2015 - 21:51

В какъв смисъл е виновно ЕТ на джантите?

Да не се е получило лявата и дясната джанта да са с различно ЕТ?

Ако ЕТ е еднакво на лявата и дясната джанта това не е причина за тегленето на колата в която и да е посока. Друг е проблема ако е така.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#7 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 22 декември 2015 - 19:46

Точно така се е получило в моя случай - ЕТ 37 и ЕТ 46, бях ги монтирал на диагонал, тъй като не знаех, че имам различни джанти. Размених джантите, след което обърнах и посоката на гумите и всичко е ок :) Тия дни ме чака и смяна на накрайници и реглаж :(

Весели празници!


  • 0

#8 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 22 декември 2015 - 23:25

За регулировка отиваш на стенд, който "лови" преден и заден мост ЕДНОВРЕМЕННО.

Другите старите не стават за нашите коли, ако ще човека да е най-великия в професията.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 декември 2015 - 07:51

Стават ако майстора знае какво прави.Аз съм нагледен пример за това.Преди години се ударих лекичко на кръговото на Перник но другия водач се панира и ме избута в канавката,в резултат на което се подгъна предна и задна лява гума.Обиколих доста стендове и майстори и накрая ми направи колата човек дето има стар стенд но само това работи 35г.Досега дъм му карал мн коли и няма да не може да оправи някоя.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 30 декември 2015 - 20:23

Ами направиха ми реглаж за 30лв. и смяната за 40лв. комплекта.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни