Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Подгрева на седалките


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 08 ноември 2015 - 20:34

Здравейте, от скоро съм собственик на W210 E430 1998 г. и забелязах следните проблеми. 

 

1.Подгрева и на 4-те седалки не работят. Светват им копчетата, но не загрява. Може ли да ме посъветвате къде да отида или какво да направя за да проверя за евентуален проблем. Проверих бушон 12 (прочетох, че е за подгрева) здрав е.

 

2. Чува се едно свирене като на щурче от таблото, предполагам е вентилатора, защото като изключа климатроника и спира. Как се отремонтира това?

 


  • 1

#2 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 09 ноември 2015 - 08:29

1. Нямаш подгрев на 4 седалки, а евентуално само на 2 предни.

2. Погледни под седалката за извадени букси.

3. Премери на буксата да не е повреден самия нагревател на седалките.

4. Това, което ти жужи е моторчето на датчика за вътрешна температура. Почиства се и се смазва. Самото моторче трябва да ти е до жабката или горе в плафона.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 ноември 2015 - 08:54

Тренер недей така, аз съм виждал 210-ка с подгрев и отзад ,а съдейки ,че това е един от топ моделите ,няма да се учудя въобще ,че има подгрев и отзад.

А според зависи как се чува свиренето може да е и от мотора на вентилатора.

Гледам ,че колегата е от София ,ако дойде на някоя сбирка ,ще можем да му обърнем внимание.

Иначе за седалките или е букса или са прекъснати самите реотани ,но ако и на 4-те седалки не грее ,нито на дупето ,нито на гърба -ме съмнява да са реотаните.

Сигурен ли си ,че салона не е сменяван и да са сложили такъв без подгрев ,а на оригиналния да е  имало и сега да е останала само инсталацията?


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 09 ноември 2015 - 18:46

Тренер недей така, аз съм виждал 210-ка с подгрев и отзад ,а съдейки ,че това е един от топ моделите ,няма да се учудя въобще ,че има подгрев и отзад.

А според зависи как се чува свиренето може да е и от мотора на вентилатора.

Гледам ,че колегата е от София ,ако дойде на някоя сбирка ,ще можем да му обърнем внимание.

Иначе за седалките или е букса или са прекъснати самите реотани ,но ако и на 4-те седалки не грее ,нито на дупето ,нито на гърба -ме съмнява да са реотаните.

Сигурен ли си ,че салона не е сменяван и да са сложили такъв без подгрев ,а на оригиналния да е  имало и сега да е останала само инсталацията?

Приемам забележката и моля да бъда извинен ако съм заблудил колегата. Не е умишлено.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 svetdts

svetdts

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дряново
  • Автомобил:
    Ауди80 1987г
    CLK 320 2001г
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 ноември 2015 - 18:52


2. Чува се едно свирене като на щурче от таблото, предполагам е вентилатора, защото като изключа климатроника и спира. Как се отремонтира това?

Това щурче и аз го имам, но интересно защо засвирва когато подавам газ.


  • 0

#6 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 09 ноември 2015 - 19:06

Точно и при мен е като давам газ свири или като натисна спирачка пак  се усилва. Имам подгрев и на 4-те седалки, предполагам не са сменяни, защото имат и надуване което си работи.


  • 0

#7 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 01 декември 2015 - 19:07

Някой може да даде съвет в кой сервиз да отида да ми отстранят проблема?


  • 0

#8 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 01 декември 2015 - 20:24

По въпроса за свиренето и аз имам такъв "проблем" при W201 открих, че идва от мотора на вентилатора.

След смазване с бяла грес щуреца замлъкна, но не за дълго, а демонтажа според мен е невъзможен без да се свали таблото.

Забелязал съм когато натисна акселератора парното започва да духа по-силно (щуреца засвирва) и когато оборотите спаднат и силата на въздушният поток също с тях.


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#9 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 01 декември 2015 - 21:37

За да не ви свири моторчето на парното се сваля, ревизират му се четките и се смазват лагерните втулки.

С бяла грес няма да стане, защото тя няма да навлезне хубаво в цялата втулка.

Лично аз за целта ползвам силиконова или тефлонова смазка.

Първата ми я носи един приятел, а втората я има на спрей в магазините на "Практикер".

Обикновено процедурата на моята я правя всяка есен, за да съм сигурен, че няма да ми погоди някакъв номер и да откаже точно в най-големия студ.

Между другото причината да изгори моторчето на парното в 99% от случаите е точно несмазани лагерни втулки и затягане на ротора.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#10 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 01 декември 2015 - 23:17

За да не ви свири моторчето на парното се сваля, ревизират му се четките и се смазват лагерните втулки.

С бяла грес няма да стане, защото тя няма да навлезне хубаво в цялата втулка.

Лично аз за целта ползвам силиконова или тефлонова смазка.

Първата ми я носи един приятел, а втората я има на спрей в магазините на "Практикер".

Обикновено процедурата на моята я правя всяка есен, за да съм сигурен, че няма да ми погоди някакъв номер и да откаже точно в най-големия студ.

Между другото причината да изгори моторчето на парното в 99% от случаите е точно несмазани лагерни втулки и затягане на ротора.

Абе тренер, как ще си губиш времето да го смазваш всяка година . Тоя бенц или ще движи или да ходи на моргата , всяка година ще се занимавам аз с него.......


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#11 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 02 декември 2015 - 02:44

Че това нещо го правя за 15 минути с разглобяването и сглобяването.

При мен операцията е елементарна.

Ама съм сигурен, че няма да вибрирам от студ или ще ми замръзнат някъде по пътя стъклата.

Все пак колата се кара ежедневно.

Винаги намирам време за тази процедура, както и редовно смазване на всички ключалки.

Приятелю, може да ти се струва смешно, но дребните неща адски ме дразнят и гледам да не ми се случват, че като знам с какви проблеми идват при мен хора направо се ловя за главата.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#12 alexanderkirow

alexanderkirow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 02 декември 2015 - 15:24

А за проблема със седалките? Искам да ми грее на д-то :Д
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни