Колеги,преди седмица закупих една 124-ка.Сега я карам да видя какви странности,ще прояви.Първото което установих е,че уреда за горивото не работи и стана на едно кръгово и едвам изкара да мога да отбия,малко по в страни.Но за годините си е доста добра и стегната.Колата е 2.5D ,автоматик,климатик,ел.стъкла и до там ..... .Имала е щора електрическа,но е останало само копчето.Тука за някой проблеми,търся с търсачката,ама доста се изпотявам и нищо не намирам.Ще се радвам от малко помощ,защото искам да я върна долу горе в оригинален вид.Ето и малко снимки,ако се справя да ги кача.
Айде,още една W124Не издържах,като го видях.
Започната от tazmanieco, 08 сеп 2015 - 10:14:21
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 септември 2015 - 10:14
#3
Публикувано 08 септември 2015 - 11:32
#4
Публикувано 08 септември 2015 - 11:38
Честито и много безаварийни километри! Интересен модел определено, може ли да качиш снимки и от салона?
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#5
Публикувано 08 септември 2015 - 12:06
Сега малко за проблемите:
1.Гори ми бушона на последните ел.стъкла,работят няколко дена и изгори.
2.Джантите ми опират в преден ляв калник,амортисьорите са червено кони и от горе имат за регулиране,и се чудя дали левия не е направен по мек от десния,но май си трябват оригинални 15-ки и ще е най-добре,пак тези 17-ки на пазара.
3.Оборотомера,работи когато поиска,бензиномера и той постоянно ми играе,часовника нещо стрелките са обърнати,защото голямата е за часовете а малката за минутите и дневния километраж не работи,имам един от дизел,само,че е до 240 и незнам дали е съвместим.
4. Миризмата в купето като пусна парното или климатика след много препарати малко отпусна и се издържа,но си е проблем.Няма филтър на купето.(май ще трябва сваляне и почистване
5.Замислям се да сложа турбина,защото по наклони и завой му е малко трудно(с климатик .... ),върви но ....
#6
Публикувано 08 септември 2015 - 12:41
Много врати бе!
със здраве да си я караш и да возиш!
със здраве да си я караш и да возиш!
#7
Публикувано 08 септември 2015 - 13:14
1. И на мен ми го правеше преди на предните. Сложих по-голям бушон и си реших проблема (нищо друго не е направило проблем по инсталацията за сега)
2. Вар 1 е да ти трябва реглаж, вар 2 да регулираш амовете, вар 3 да сложиш подложки с повече пъпки на пружината. Джантата седи хубаво и не мисля, че трябва да я махаш.
Вар 4 - слагаш мааалко по-ниски гуми отпред.
3. Някой е барал със сигурност, според мен най-добрият ти вариант е да си вземеш един километраж. Виждал съм и по 30тина лв.
4. Май варианта наистина е със сваляне и почистване. Ако намериш решение, моля сподели го, че и при мен има една миризма като мина от студено на топло.. и много ме дразни !.
5. За турбиниране на този мотор се свърши с ВалТурбото от Левски... правил е не един и 2 такива мотора. Като говорихме ми обяви, че излиза около 1000-1500 лв.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#8
Публикувано 08 септември 2015 - 16:09
Щом е дизелче, аз залагам и на замърсена сонда в резервоара, която си плаче за почистване (във връзка с проблема с танцуващия и неадекватен горивомер). И за търкащата само една гума в предния калник - наистина си е хубаво да мине реглаж ... Ама инъче си е жива лимузинка хехеххе
#9
Публикувано 08 септември 2015 - 16:15
Нивомера,както четох стрелката не беше постоянна под половината,до около половината не мърда сега,ми се вижда доста по стабилна,четох че може да е от таблото.Но тези дни ще разглобя да погледна и там как е положението.
Колкото до лявата гума колата по ходова част е бетон.Колата имам чувство ,че от ляво поема повече от дясното,ще направя снимки и ще допълня в какво се съмнявам.Клапата за свежия въздух ми прави проблем,някъде се чува съскане и изпуска клапан и не работи,осъмнил съм се в клапана под жабката,но не мога да намеря друг за да го пробвам.
#10
Публикувано 08 септември 2015 - 16:24
Не пречи да си поиграеш и с таблото, още повече, че споменаваш доста проблеми там, но ако ти се цапа развии и нивомера в резервоара и внимателно го почисти от налепи и гадости. Аз съм се сблъсквал няколко пъти с такъв проблем и само в един от случаите проблема с неадекватната стрелка се оказа в таблото (и това беше на бензинова кола) ... Другите са стари дизели - там грижите идваха от мръсна сонда в резервоара ...
#11
Публикувано 09 септември 2015 - 10:50
Честито! Много безаварийни километри!
Само ми е интересно как се казва на вратите между предните и задните ако трябва в магазина да поръчваш нещо за тях?
#12
Публикувано 09 септември 2015 - 10:53
Колеги,малко са кофти снимките,но с това разполагах.Последната снимка е на амортисьорите,това от горе май е за регулиране на твърдостта ако не се бъркам,само,че не съм се сблъсквал с такъв досега,някой ако има идея да каже как и на къде да въртя,че не съм ги напъвал досега,иначе са червено кони,
#13
Публикувано 09 септември 2015 - 11:29
Мисля,че на конито твърдостта се регулира от самия амортисьор от долу чрез навиване.Това което си снимал ми изглежда края на стеблото на съвсем обикновен амортисьор.
#14
Публикувано 09 септември 2015 - 11:31
Мисля,че на конито твърдостта се регулира от самия амортисьор от долу чрез навиване.Това което си снимал ми изглежда края на стеблото на съвсем обикновен амортисьор.
Ами от горе това над резбата се мърда,но не съм го напъвал да видя дали става нещо,
#15
Публикувано 16 септември 2015 - 10:00
Публикувано 09 септември 2015 - 12:31
daimler1, on 09 Sept 2015 - 12:29, said:
Мисля,че на конито твърдостта се регулира от самия амортисьор от долу чрез навиване.Това което си снимал ми изглежда края на стеблото на съвсем обикновен амортисьор.
Ами от горе това над резбата се мърда,но не съм го напъвал да видя дали става нещо,
Значи от горе ,като се завъртат се регулира твърдостта на амортисьорите.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни