Поредния с проблеми в SBC ( аз :/ )
Started by Dreamschy, 14 Jun 2015 - 19:22:04
73 replies to this topic
#61
Posted 11 October 2016 - 09:07
Да излиза , че трябва да я имаш . А нали го правиш правилно , като колата е в позиция Д и не мърда , натискаш рязко спирачката и трябва да изпише холд или да каже , function is unvaliable visit workshop ?
#62
Posted 11 October 2016 - 12:04
Моята е фейслифт, но в общи линии натискам педала на спирачката леко докато колата спре и когато вече е спряла го натискам пак силно и на екрана излиза HOLD. Понякога не се получава от първия път.
#63
Posted 11 October 2016 - 19:48
Направо с това SBC човек да не смее да натиска педала за щяло и не щяло - то броячи мотори акумулатори четки червени лампи че и за претрепване се говори!
#64
Posted 11 October 2016 - 19:53
Иначе спирачките са страхотни!
#65
Posted 14 October 2016 - 20:57
А един мармот завива шоколади в станиол...
Лоша слава на една хубава система, ама Самсунг да му мислят с тоя избухващ телефон...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Лоша слава на една хубава система, ама Самсунг да му мислят с тоя избухващ телефон...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#66
Posted 16 October 2016 - 13:10
Направо с това SBC човек да не смее да натиска педала за щяло и не щяло - то броячи мотори акумулатори четки червени лампи че и за претрепване се говори!
Така се получава
#67
Posted 18 November 2016 - 10:32
Имам проблем със задържането на заден ляв спирачен апарат, буталото не връща докрай. Говорих с един бивш кадър на БС и той имал такъв случай. Казва, че засяда боклук в хидравличната част на СБЦ-то и се получавало остатъчно налягане, което не връща цилиндъра на спирачния апарат. Гледам по блока има едни дупки със сачми вътре и се чудя дали те не са за тази работа. Някой ако е запознат да даде информация.
Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#68
Posted 18 November 2016 - 18:33
Не са за тази работа.......
#69
Posted 18 November 2016 - 18:44
Не са и аз го установих това. Технологични отвори са. За апарата говорих с човек, който се занимава с ремонти на СБЦ модули и вика, че трябва да се обезвъздуши системата и да се направи по специфичния метод със стар диагнозата. Трябва да се направи налягане в задните и предните апарати, а да проверя спирачния апарат преди това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#70
Posted 18 November 2016 - 18:52
Може ли да ме ъпдейтнете, кой е най-разумния вариант за ново SBC в момента? Един познат ми спомена, че си взел чисто нов модул от Елит Кар за 1200лв, обаче не им го намерих в каталога...
#71
Posted 18 November 2016 - 19:32
Ами 1200 лв . със сигурност е за рециклиран модул не за нов , но имай предвид ,че само корубата е стара всичко друго е ново вътре . Пък 1200 лв. цена е доста приемлива поне аз така мисля .
#72
Posted 18 November 2016 - 19:51
Ами 1200 лв . със сигурност е за рециклиран модул не за нов , но имай предвид ,че само корубата е стара всичко друго е ново вътре . Пък 1200 лв. цена е доста приемлива поне аз така мисля .
Рециклиран за 1200лв не ми звучи добре. По-добре да намеря някой който ги ремонтира качествено, ако изпадна в ситуация 'SBC'...
#73
Posted 18 November 2016 - 19:55
Днес питах за цена на ново СБЦ и ми обявиха 2170 лв, но това е през търговец. Ако има някой, който ползва големи отстъпки, може да го свали и под 2000 лева.
Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#74
Posted 18 November 2016 - 20:28
Рециклиран за 1200лв не ми звучи добре. По-добре да намеря някой който ги ремонтира качествено, ако изпадна в ситуация 'SBC'...
Ама то точно това означава рециклиран модул , пак си го прави надува и пробва робот и си се прави от Бош ..
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users