Здравейте колеги колата е C250 TD 95г искам да ви попитам някой дали знае някъде почистват дюзи говоря за София защото напоследък колата ми работи сутрин не добре трака повече погледна я един майстор и каза че според него е от дюзите не разпръсква ли две от тях добре как ги видя незнам ако някой може да помогне нека пише искам да ги проверя някъде Благодаря ви.
ДюзиДюзи
Започната от RINGO, 23 май 2015 - 13:34:22
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 май 2015 - 13:34
#2
Публикувано 23 май 2015 - 14:16
Забравих да попитам дали първо да не пробвам с добавка и коя според вас е най добра мерси
#3
Публикувано 23 май 2015 - 19:37
Майстора буквално ли я погледна или свали дюзите и ги качи на стенд,за да установи,че не пръскат добре.
Ако си сигурен,че ти е чист резервоара може да сложиш добавка за чистене на дюзи например лики моли,която я дават за пълен резервоар,а ти да я сложиш с 20л.нафта.
Ако си сигурен,че ти е чист резервоара може да сложиш добавка за чистене на дюзи например лики моли,която я дават за пълен резервоар,а ти да я сложиш с 20л.нафта.
#4
Публикувано 23 май 2015 - 19:59
Добре колега благодаря ще пробвам с добавката но не знам дали ми е чист резервоара в смисъл не съм го свалял да го чистя ако не можеш ли да ми препоръчаш майстор за да я погледне?Благодаря
#5
Публикувано 23 май 2015 - 20:32
Дунев Мотор Спорт.
Чистят качествено и скъпо.
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Публикувано 23 май 2015 - 21:22
Описанието на проблема не насочва към проблем в дюзите, абсолютно/ имам предвид точно/. Много по-евтино от свалянето на дюзите, изледване на работата им, почистване или подмяна с нови такива или само разпръсквачи, би било според моят скромен опит да проверите изправността на подгревните свещи. Дори една да изгори и веднага се влошава работата на мотора при начално стартиране след дълъг престой/ над 6часа/ или обичайното нощуване на автомобила. Уверете се в годността на свещите. Лесна работа. Съкратената процедура е с мултицет или пробна лампичка. По прецизната чрез свалянето на свещите и измерване на времето, за което всяка една загрява до червено. Ако решите да го направите, ще очакваме резултата. Успех!
#7
Публикувано 24 май 2015 - 07:06
За това писах,дали само я е гледал на око "майстора"или е проверявал нещо по колата.
Колегата е абсолютно прав,че може да е симптом на подгревни свещи.Особено ако след потегляне колата си ускорява нормално.
Колегата е абсолютно прав,че може да е симптом на подгревни свещи.Особено ако след потегляне колата си ускорява нормално.
#8
Публикувано 24 май 2015 - 07:14
Ако има изгоряла свещ или свещи,при първото палене колата ще се тресе като кючекиня на екстази, докато не запали цилиндъра...няма как да не го усети.
Майстора, предполагам е пипал тръбичките за нафтата след ГНП, от там се хваща дали някоя дюза "пикае" така казано.
Към колегата, трябва ти сервиз за дизелови помпи и дюзи със съответната апаратура, това с добавките нищо няма да оправи, те се слагат превантивно и редовно.
#9
Публикувано 24 май 2015 - 07:38
И все пак, никой от нас не е до автомобила и се изказва по субективна преценка, но моето мнение остава за проверка първо на свещите и тогава да се провери разпрашаването на дюзите. Те така от "една седмица" не влошават работата си. Би било прецедент или двигател на повече от 1/2 мил. км., каран с ниско качественно гориво. Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!
#10
Публикувано 24 май 2015 - 14:10
Като хване тръбичките ще ми усети дедовия!Поне трябва да слуша със
слушалки или друго на самата дюза и пак не може да разбере как пръска освен,ако не е магьосник.
слушалки или друго на самата дюза и пак не може да разбере как пръска освен,ако не е магьосник.
#11
Публикувано 24 май 2015 - 17:33
Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!
Значи трябва да се изнесем от България!
#12
Публикувано 24 май 2015 - 19:50
Вярно е! Има какво да се желае повече от горивата ни! Както всичко обаче за "изнасянето" и да и не, ама....докато не го направи човек само приказки! Още сме тук...
Нека се опитаме сега да помогнем на момчето, да си оправи по-бързо колата и да не го разочароваме! И да видим ще се ситигне ли до дюзи или ще забрави за онзи "един майстор".
#13
Публикувано 24 май 2015 - 20:31
Моят съвет колегата да отиде до сервиз за дизели и там да му свалят дюзите и хайде на стенда. Така ще има най-точен резултат. Отива в сервиза на БОШ, който е до Нова телевизия и действа. И аз съм чувал за метода с докозване на тръбичките към дюзите, ама не ми вдъхва доверие. И мен ме съмнява да са свещи, защото свещите ако не работят, колата ще чука първите 15 секунди и после заспива. (ако дюзите са ОК) Другият вариант без сервиз е добавка. Аз сум слагал на CDI -то и резултата беше великолепен. Добавката е на фирма Бардал и се ползва само от оторизирани сервизи. Цената за 1 литър е 35-40 лв. Слага се еднократно в резервоара и каз по магистралата. Трябва поне 30 мин колата да е над 2500 оборота. Но варианта с добавката не е сигурен на 100%
Поздрави и успех на колегата
#14
Публикувано 24 май 2015 - 21:47
Оххх благодаря ви колеги ще ви пиша какво се случва
#15
Публикувано 24 май 2015 - 21:48
Добавка имам на лики моли става ли за нещо
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни