Здравейте колеги колата е C250 TD 95г искам да ви попитам някой дали знае някъде почистват дюзи говоря за София защото напоследък колата ми работи сутрин не добре трака повече погледна я един майстор и каза че според него е от дюзите не разпръсква ли две от тях добре как ги видя незнам ако някой може да помогне нека пише искам да ги проверя някъде Благодаря ви.
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-16473.jpg?_r=0)
ДюзиДюзи
Started by RINGO, 23 May 2015 - 13:34:22
22 replies to this topic
#1
Posted 23 May 2015 - 13:34
#2
Posted 23 May 2015 - 14:16
Забравих да попитам дали първо да не пробвам с добавка и коя според вас е най добра мерси
#3
Posted 23 May 2015 - 19:37
Майстора буквално ли я погледна или свали дюзите и ги качи на стенд,за да установи,че не пръскат добре.
Ако си сигурен,че ти е чист резервоара може да сложиш добавка за чистене на дюзи например лики моли,която я дават за пълен резервоар,а ти да я сложиш с 20л.нафта.
Ако си сигурен,че ти е чист резервоара може да сложиш добавка за чистене на дюзи например лики моли,която я дават за пълен резервоар,а ти да я сложиш с 20л.нафта.
#4
Posted 23 May 2015 - 19:59
Добре колега благодаря ще пробвам с добавката но не знам дали ми е чист резервоара в смисъл не съм го свалял да го чистя ако не можеш ли да ми препоръчаш майстор за да я погледне?Благодаря
#5
Posted 23 May 2015 - 20:32
Дунев Мотор Спорт.
Чистят качествено и скъпо.
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Posted 23 May 2015 - 21:22
Описанието на проблема не насочва към проблем в дюзите, абсолютно/ имам предвид точно/. Много по-евтино от свалянето на дюзите, изледване на работата им, почистване или подмяна с нови такива или само разпръсквачи, би било според моят скромен опит да проверите изправността на подгревните свещи. Дори една да изгори и веднага се влошава работата на мотора при начално стартиране след дълъг престой/ над 6часа/ или обичайното нощуване на автомобила. Уверете се в годността на свещите. Лесна работа. Съкратената процедура е с мултицет или пробна лампичка. По прецизната чрез свалянето на свещите и измерване на времето, за което всяка една загрява до червено. Ако решите да го направите, ще очакваме резултата. Успех!
#7
Posted 24 May 2015 - 07:06
За това писах,дали само я е гледал на око "майстора"или е проверявал нещо по колата.
Колегата е абсолютно прав,че може да е симптом на подгревни свещи.Особено ако след потегляне колата си ускорява нормално.
Колегата е абсолютно прав,че може да е симптом на подгревни свещи.Особено ако след потегляне колата си ускорява нормално.
#8
Posted 24 May 2015 - 07:14
Ако има изгоряла свещ или свещи,при първото палене колата ще се тресе като кючекиня на екстази, докато не запали цилиндъра...няма как да не го усети.
Майстора, предполагам е пипал тръбичките за нафтата след ГНП, от там се хваща дали някоя дюза "пикае" така казано.
Към колегата, трябва ти сервиз за дизелови помпи и дюзи със съответната апаратура, това с добавките нищо няма да оправи, те се слагат превантивно и редовно.
#9
Posted 24 May 2015 - 07:38
И все пак, никой от нас не е до автомобила и се изказва по субективна преценка, но моето мнение остава за проверка първо на свещите и тогава да се провери разпрашаването на дюзите. Те така от "една седмица" не влошават работата си. Би било прецедент или двигател на повече от 1/2 мил. км., каран с ниско качественно гориво. Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!
#10
Posted 24 May 2015 - 14:10
Като хване тръбичките ще ми усети дедовия!Поне трябва да слуша със
слушалки или друго на самата дюза и пак не може да разбере как пръска освен,ако не е магьосник.
слушалки или друго на самата дюза и пак не може да разбере как пръска освен,ако не е магьосник.
#11
Posted 24 May 2015 - 17:33
Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!
Значи трябва да се изнесем от България!
#12
Posted 24 May 2015 - 19:50
Вярно е! Има какво да се желае повече от горивата ни! Както всичко обаче за "изнасянето" и да и не, ама....докато не го направи човек само приказки! Още сме тук...
Нека се опитаме сега да помогнем на момчето, да си оправи по-бързо колата и да не го разочароваме! И да видим ще се ситигне ли до дюзи или ще забрави за онзи "един майстор".
#13
Posted 24 May 2015 - 20:31
Моят съвет колегата да отиде до сервиз за дизели и там да му свалят дюзите и хайде на стенда. Така ще има най-точен резултат. Отива в сервиза на БОШ, който е до Нова телевизия и действа. И аз съм чувал за метода с докозване на тръбичките към дюзите, ама не ми вдъхва доверие. И мен ме съмнява да са свещи, защото свещите ако не работят, колата ще чука първите 15 секунди и после заспива. (ако дюзите са ОК) Другият вариант без сервиз е добавка. Аз сум слагал на CDI -то и резултата беше великолепен. Добавката е на фирма Бардал и се ползва само от оторизирани сервизи. Цената за 1 литър е 35-40 лв. Слага се еднократно в резервоара и каз по магистралата. Трябва поне 30 мин колата да е над 2500 оборота. Но варианта с добавката не е сигурен на 100%
Поздрави и успех на колегата
#14
Posted 24 May 2015 - 21:47
Оххх благодаря ви колеги ще ви пиша какво се случва
#15
Posted 24 May 2015 - 21:48
Добавка имам на лики моли става ли за нещо
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users