Трябва ти работещ, не е задължително да е нов от магазина.
Слабо парно
Започната от Stoqn1234, 28 апр 2015 - 17:55:32
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 май 2015 - 07:32
#17
Публикувано 10 май 2015 - 07:46
Аз бих проверил, дали при сглобяването не се откачат или прищипват въздуховодите. Останалите дертове колегите са ги споменали.
Steev за слабото затопляне можеш да провериш дали отива достатъчно топла водичка до радиаторчето. Ако са прегънати или затлачени маркучите - кофти. А, да нямаш нещо газова?
Steev за слабото затопляне можеш да провериш дали отива достатъчно топла водичка до радиаторчето. Ако са прегънати или затлачени маркучите - кофти. А, да нямаш нещо газова?
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#18
Публикувано 10 май 2015 - 11:11
Да, с газов инжекцион е колата, не я карам изключително само на газ. За клапана идеята за нов беше аргументирана с факта, че старите клапани ще работят малко и пак ще се повтори проблема, затова и ми беше интересно колко струва нов такъв.
#19
Публикувано 11 май 2015 - 11:31
Да запитам и аз за проблем със слабо парно, който се проявява по следния начин : парното си духа, но като е на топло едно, че бавно загрява и второ - духа по скоро хладен към леко затоплен въздух. Радиаторчето на парното съм го сменил и .....
Ако си убеден че вътрешният ти радиатор е сменен със читав - не само с нетечащ..ами и незапушен, дори и с прецакан вентил трябва да имаш парно.
Откачи буксата на вентилите - тройната и наблюдавай.....ако не дойде жега, се надявай вентила да е толкова задръстен, че да не пропуска и той.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 11 май 2015 - 22:15
Благодаря ти, Бай Васо, ще проверя и ще споделя какво е станало ! А скъп ли е този вентил по принцип, само оригининален ли се продава ?
#21
Публикувано 12 май 2015 - 07:19
Нов незнам колко е, втора ръка е не повече от 50лв...но мисля че проблема не е в него, не бързай да купуваш.
Ако имаш газова и не е вързана както трябва, може и тя да ебава нещата.
Махни бобинките на вентилите - като ги отвиеш от торксовете (не откачаш маркучи). Като ги измъкнеш, вътре ще видиш 2 бр месингови конусовидни клапанчета, извади ги и пак монтирай бобините - ако проблема е там парното ще дойде...ако не е, търсиш причината в управлението, лошо монтирана газова, термостат или отново запушен вътрешен радиатор.
Системата плътна ли е? ...ако не е, има вариант въздух да ебава работата, но няма да е постоянно - т.е. ще има парно, но в някои моменти ще изчезва..
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 12 май 2015 - 18:57
Бай Васо, бих искал да те попитам, тъй като гледам доста ги разбираш нещата, да не си майстор? В смисъл занимаваш ли се с такъв тип дейност?
#23
Публикувано 12 май 2015 - 21:46
Ами искаше ми се да помогна от тук, но ако не се оправиш, звънни (номера е в профила), ще помогна.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 12 май 2015 - 22:15
Бай Васо, бих искал да те попитам, тъй като гледам доста ги разбираш нещата, да не си майстор? В смисъл занимаваш ли се с такъв тип дейност?
хихихи, колега не ми се ровеха повече теми. можеш и сам с търсачката да видиш за какво иде реч
но то нормално в началото да не знаеш. и аз бях питал навремето "кой е тоя "професора", че нещо много гу чува"
http://forums.mbclub.../?hl= бай васо
http://forums.mbclub.../?hl= бай васо
#25
Публикувано 11 юни 2016 - 22:33
Колега колата има ли монтирана газ,аз имах същият проблем парното ми духаше много слабо оказаха се два проблема: първият беше че термостата ми беше заминал а вторият проблем беше че изпариятелят беше вързан погрешно към охладителната система. Колата ми е 200е 122 коня 1994 с климатроник
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни