Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прекъсва когато е студенаW124 250D 87г.


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Nikolai_Borisov

Nikolai_Borisov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Kardjali

Публикувано 02 април 2015 - 22:59

Здравейте на всички любители на МЕРЦЕДЕС.Аз съм нов във форумаи имам  едно малко запитване.Аз съм любител на 124-ките основно 2,5 дизел,и имам малак проблем от както имам колата,а нея я имам от 7 години.W124 250D 87г.Откакто я имам сутрин като я паля винаги прекъсва все едно че работи на 4цилиндъра или все едно пали без смукач,тресе първите 4-5секунди и като и подам газ се оправя,а като пусна газта смукача си вдига оборотите и си работи нормално.Значи преди месец и направих основен ремонт,смених и бутала нови, сегменти нови,пасване на клапани ,гумички на клапани,шлайфане на глава.Проверихме ГНП-то,дюзите всичко е супер,нови разпрасквачи и така .След този ремонт очаквах това прекасване да изчезне основно и затова направих ремонта,но това проклето прекасване така и не се оправи. Ако някои се е сблъсквал с такъв проблем моля пишете.

Благодаря предварително.


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 април 2015 - 18:29

Подгряващите свещи проверихте ли?
  • 1

#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 04 април 2015 - 18:36

Проверихте ли за наличие на въздух в горивото?

Много е важно всичко да е херметично и да няма никакъв въздух в горивото.


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 Nikolai_Borisov

Nikolai_Borisov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Kardjali

Публикувано 05 април 2015 - 09:12

Свещите ги смених и 5-те новидори ги проверих една поедна дали работят преди да ги сложа всички маркучи на нафтата сам ги сменил с нови.Възможно ли е автоматичнич смукач?


  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 05 април 2015 - 14:20

Възможно е, на стенд за помпи ходил ли си?


  • 0

#6 Nikolai_Borisov

Nikolai_Borisov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Kardjali

Публикувано 06 април 2015 - 10:38

Да преди да събера двигателя ГНП-то и дюзите ги закарах на проверка в хасково Шишков дизел там ми направиха проверка и ми казаха че всичко е наред.Ама дали е така незнам.


  • 0

#7 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 06 април 2015 - 11:41

Пак ти пиша да провериш за наличие на въздух в горивото.

Това значи да се прегледа основно всичко от резервоара до помпата, както и всички маркучи за обратната нафта.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#8 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 29 октомври 2015 - 15:35

Някой беше споменал в една от темите изгорял предпазител на релето за релетата и модулите...
Кое е въпросното реле на снимката?

Прикачен файл  DSC_1256.jpg   97,4K   1 Брой сваляния
  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни