Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с автоматика ML400

ML400 автоматик проблем

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Shash

Shash

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes ML400 ''03

Posted 22 March 2015 - 22:50

Здравейте,колеги.

Това лято си взех ML400,като цяло съм доста доволен,но има един проблем със скоростите.

Когато колата е студена при достигане на 2,3,4 предавка в ниските обороти има колебание и мени оборотите при подаване на постоянна газ. Този проблем е по-силно изразен през зимата. Когато колата загрее или се постопли времето проблема почти изчезва и се усеща съвсем леко колебание. Когато я взех смених цялото масло в скоростната кутия,филтъра,буксата и гарнитурата и очаквах проблема да изчезне,но за жалост през зимата се усещаше доста по осезаемо. Сега когато се постопли се усеща леко първите няколко минути след като запаля. Та, от къде може да е този проблем?

 

Имам и още един въпрос.Нормално ли е за този двигател да харчи по един литър на 10000км?


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 March 2015 - 09:26

Един прочит ще даде бая отговори, най-правилно е! Колебанието на оборотите с постоянна газ се свързва с турбината и вероятно ще се наложи да я подмениш. 

Стигне ли се до подмяна, вариантите са,  нова, рециклаж или втора употреба с гаранция от продавача.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Shash

Shash

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes ML400 ''03

Posted 24 March 2015 - 09:42

Ходих 3 пъти на диагностика на 3 различни места. Никакви грешки не излизат. Ако наистина излезе, че проблема е от турбините ще е доста неприятно. В Балкан Стар ми казаха, че тези автоматични скоростни кутии си били така по принцип и за това реших да се допитам тук, понеже не намирам за нормално това колебания. Мисля да я закарам в Мерцедес в Гърция, дано там открият от къде е проблема. Иначе колата си ускорява много добре.


  • 0

#4 Shash

Shash

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes ML400 ''03

Posted 25 April 2015 - 20:13

Реших проблема. Кардана беше заминал. Проблеми вече няма. Дано съм бил полезен на някого.


  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 25 April 2015 - 22:19

Реших проблема. Кардана беше заминал. Проблеми вече няма. Дано съм бил полезен на някого.

Нещо не ми се връзва промяна на оборотите да е свързана по какъвто и да било начин с проблем в кардана.

Няма никаква логика.

Кардана е един вал, който просто предава въртящия момент.


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 Shash

Shash

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes ML400 ''03

Posted 26 April 2015 - 00:37

Знам какво представлява. Смених преден кардан и маслото в диференциала и проблемите изчезнаха.


  • 0

#7 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 26 April 2015 - 10:31

Интересно наистина. И как като загрее, проблема с кардана се оправя, не би трябвало той да се влияе от температури.., но понякога проблема е там, където най-малко очакваш.
  • 0

The Best or Nothing


#8 Shash

Shash

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes ML400 ''03

Posted 27 April 2015 - 12:30

Не знам и аз. Сложих кардан втора употреба от МЛ430,понеже за нов ми даваха много голям срок на доставка,а колата ми трябваше. Беше се разбило карето,което ми казаха,че не подлежи на смяна. Проблема с игрането на оборотите може да е бил и от диференциала-маслото беше катранено черно. В момента колата върви много по-добре и харчи по-малко.


Edited by Shash, 27 April 2015 - 12:34 .

  • 0

#9 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 27 April 2015 - 18:52

Накарай хората, които са ти правили колата да обяснят как така със смяната на кардан и масло са се оправили променливите обороти на двигателя.

Никаква логика няма в това нещо.


  • 2

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 






Also tagged with one or more of these keywords: ML400, автоматик, проблем

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users