Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Общи технически въпроси за знаещи и незнаещи


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 06 March 2015 - 15:39

Няма такава тема, редовно се изсипват някакви технически въпроси на произволни места.

Пускам темата и ще помоля запитвания, които не са за конкретен модел или не може да им се намери място в наличните теми, да се пускат тук.

 

Моля въздържайте се от въпроси тип: "270 цди хубав ли е?", "Колко горят компресорните" и подобни, на които не може да се даде смислен отговор!


  • 6

Audi_A4_avatar.gif


#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 06 March 2015 - 15:41

Колеги, с какъв манометър мога да проверя налягане на маслото на двигател М111 ?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 March 2015 - 13:44

Налягане на маслото не можеш да премериш, ако нямаш пробка на конзолата на масления филтър, а ти най-вероятно нямаш.

Това е вид "тунинг", много малко серийни коли мерят налягане/температура на масло. Т.е. обикновено има нужда като напомпиш мотора и тогава се слага, иначе едва ли ти трябва в реалният живот.

 

Ако искаш да премериш компресията на мотора, това е друго, навива се накрайник на свещта на всеки цилиндър и се върти с откачени инжектори или бобини. Какво точно се откача е на преценка, не съм го правил лично, така че колегите ще ме поправят, ако бъркам фундаментално.

 

М111 няма такъв датчик, поне моите нямаха.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 10 March 2015 - 14:06

Коце, ако не знаеш, да те светна за една тайна - не се откачат никакви инжектори и нищо - натискаш педала на газта до долу (да цъкне кикдаун бутона) и тогава палиш. Почти всички мерцедеси, още от 90-те години въртят без да пускат ток и гориво, само на стартер, за да може да се мери компресия!
  • 4

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 10 March 2015 - 22:38

а те хората се чудят що не им палят колите като подават газ до долу по време на въртенето на стартера :)
  • 2

#6 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Posted 11 March 2015 - 12:58

Добре де все пак някой знае ли резбата на датчика за налягане на масло, защото манометърът който да си купя трябва да е същата резба - отвивам едното, навивам другото и действам. Идеята е че не искам да сваля датчика и с него да ходя по магазините (защото това е най-сигурният метод, но и най-времегубещият).


  • 1

#7 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 11 March 2015 - 13:43

би трябвало в комплекта на манометъра да има набор от накраиници, а ако няма - стругар
  • 0

#8 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 12 March 2015 - 01:33

На М102/103/104/119 е 12х1.5 резбата, като болтовете на джантите, на М111 би трябвало да е същата.


  • 1
Follow your own star...

#9 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Posted 12 March 2015 - 11:43

Е тва беше отговора, който търсех - благодаря !


  • 0

#10 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 27 March 2015 - 13:58

Един бърз въпрос ,всъщност няколко. Какво е тва моторче на снимката нещо за парното беше мисля от едната страна маркуча му беше откачен закачих го пак.Attached File  IMG_0636.JPG   133.07K   31 downloads И тука на ограденото в червено някой ако знае какво трябва да има закачено отгоре. Attached File  IMG_0641.JPG   139.54K   28 downloads


  • 0

#11 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 27 March 2015 - 14:22

Провиснала ми е шумоизолацията над кардана(точно след скоростната кутия) и много грозно се търка в него и висящият лагер. дайте идея с какво мога да я захвана обратно? Мислех да навия копчета, но едно че мога да пробия купето и да започне да влиза влага/вода, друго че при самото навиване изолацията ще се омотае около копчето. Може би с лепило ще е най-добре, но не знам кое ще ми свърши най-добра работа.

 

П.п. Става въпрос за W210.

Благодаря Ви за предложенията! :)


Edited by miro0, 27 March 2015 - 14:24 .

  • 0

The best or nothink.


#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 27 March 2015 - 16:20

Купуваш си битумно лепило SIKA.
Взимаш пластмасова карта (примерно стара кредитна или нещо такова), идеята е да имаш парче гъвкава пластмаса, всичко върши работа, стига да не се чупи лесно.
Винтче, шайба, през пластмасата и залепваш пластмасата за купето със SIKA-та.
След това прекарваш винтчето през изолацията, шайба, гайка и заспива.

Пробвано.

@Ванюша: Втората снимка ми прилича на вакуумно управление на клапа за външен/вътрешен въздух в купето. 2 клапана са, защото предполагам работят в едната посока само и рамото е м/у тях. Прилича ми на дефектирал такъв клапан, споел побългарен със свинска опашка, за да седи постоянно в някакво положение клапата.

А какъв е този подозрителен аудиокабел на същата снимка? :) Какво са свръзвали?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 27 March 2015 - 18:39

Ами то май управлението е ръчно и мисля поне по усет като дърпам лостчето под средните духалки си работи. Не знам ще пробвам по подробно тая работа. Иначе достъпа до там е лесен ,така че не е неприятно. Все пак благодаря за предложението.

kdl знаех си ,че някой все ще пита за маисторски прекараната жица на снимката ,спокойно от старите допълнителни връзки по колата е. С някои от тях все още се боря. Ето тия дни имаше малко подобрения по колата та от там е снимката http://forums.mbclub...и-корени/page-2. Вече всички допълнителни жици ненужно прекарани се изрязват ,а на нужните допълнително положени се старая да придам заводски вид.


  • 0

#14 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 28 March 2015 - 14:04

Купуваш си битумно лепило SIKA.
Взимаш пластмасова карта (примерно стара кредитна или нещо такова), идеята е да имаш парче гъвкава пластмаса, всичко върши работа, стига да не се чупи лесно.
Винтче, шайба, през пластмасата и залепваш пластмасата за купето със SIKA-та.
След това прекарваш винтчето през изолацията, шайба, гайка и заспива.

Пробвано.
 

Няма ли лепило, което да може да залепи директно изолацията за купето? 


  • 0

The best or nothink.


#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 March 2015 - 22:22

Колеги, имам молба.
Търся лагери, които отговарят на долните парт-номера от номенклатурата на съответните производители. Може и конкретно самите лагери.
Не са евтини, нямам свалени мостри и няма как да имам в момента.

Може ли да питате вашите контакти дали е възможно да се намерят и да се поръчат от някъде. Цена и относително без значение в случая, просто нямат намиране... Нямам и как да им намеря алтернативи, доста беше трудно да намеря и самите кодове :)

INA-FAG codes:
F239495 (1 брой)
F236120.03 (1 брой)
F239513 (2 броя)

KOYO codes:
7525259-02 (1 брой)
7531725-02 (1 брой)
7542102-02 (2 брой)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users