Има много но всичко е разпродадено и почти никъде няма цена. Колкото до немското мобиле тя стигне ли до Германия там цената вече е друга.
Ако знаеш и други сайтове може да ги споделиш, мене лично ми текоха лигите по това.....
http://www.autotrade...only-49000-klm/
Взех японка с немски корени.
Започната от Ванюша, 20 яну 2015 - 17:58:15
33 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 януари 2015 - 09:26
#17
Публикувано 25 януари 2015 - 20:43
Тук също има добри колички и цените са им прекрасни ,но преди беше сложно изпращането сега е по лесно. Мерека ми беше по разни по новички ,но разкарах вскичко и вече за мен си остават напред W124 и W126 честно казано отлични коли.
#18
Публикувано 24 февруари 2015 - 14:32
Малко да съживим нещата да кажа за разхода. С 85 литра /бати колко събира тая кола уж трябваше да са 80 литра/ 550 километра горе долу 17 литра на 100 километра се пада. Това става въпрос за почти само в населено място ,а тук движението е доста напрегнато. Вече оправих светлинката бяха резнали жичката която е за светкането при оправянето на вратите ,а и буксата въобще е нямаше ето снимка от интернет оградена в червено не беше свързана Untitled.jpg 50,52K 20 Брой сваляния с една пантовка и малко изолирблан нещата заспаха. Залепих и пластинката която държи самата светлинка към тавана и сега всичко е точно. Да премина към въпросите. 1 Тая кола имам чувството че се задъхва бая на М117 500 кутията на въздушния е с една тръба а на 560 е с две та мисля да действам, аз лично не виждам недостатъци в подобна промяна ама ако нещо вие кажете. 2 Мисля да сменя свещите ,а жиците да ги оставя здрави са. 3. Как се сваля барчето на скоростния щото искам да наместа някои работи дето ми бъркат в мозъка. 4 Къв е начина да се изпере предната част от салона понеже има електромоторчета и малко ме смущава това. Аз имам някакъв спомен ,че като се разглоби основата за сядане отдоло под нея на отделен скелет е електониката и се маха и няма да има ядове да се изпере. Всички точки са отворени за обсъждане и съветите са добре дошли.
#19
Публикувано 27 март 2015 - 14:30
Малко доработки и отчет да дам тук. Значи след като вързах вече съществуващия Кенвоод малко по читаво и изхвърлих една топка жици незнайно каква работа изпълняват ,но в последствие след замерване се оказа ,че са напълно безполезни. Реших ,че озвучаването е напълно незадоволително и свири като Юнос от 1980 година ,а и друго ,че отзад не свиреше въобще. След проучване се оказа че заводските джобове са доста малки и някакав странен размер 3.5 ма какво точно и аз не разбрах ,предполагам инча. Проучването обаче изясни ,че могат да се поберат 4х6 елипсовидни говорители. Почнах търсене и се оказа ,че най лесно е намирането на Пайнер TS-a4613i 3 канални аз въобще друг такъв размер не намерих честно казано маи ДЛС е възможно да имат. Както и да е когато тъкмо мислех да си ги поръчам от България се оказа ,че и тук могат да ми ги доставят. Преди да поръчам мерих струвах мислих и се оказа ,че има леко разминаване в отворите на болтчетата ма за 1 милиметър 2 милиметра реших да не издребнявам. Вчера пристигнаха и се заех. Общо взето нямаше главоболия освен ,че на едната и се наложи да кръцнем едното краче за да легне порядъчно и естествено борба с жици. Бати тая кола има далекопроводи като ядрена централа имам чуството ,че е имала сателитна телевизия или някаква подобна връзка доста обичано слагани допълнително на доста японски мерцедеси като разглеждах видях подобно нещо. Общо взето накрая се получи задоволително ,харесва ми. Най важното е ,че всичко си е на заводсксите легла. Ето малко снимки. IMG_0635.JPG 84,67K 20 Брой сваляния IMG_0642.JPG 115,66K 20 Брой сваляния IMG_0644.JPG 116,37K 19 Брой сваляния IMG_0647.JPG 107,76K 20 Брой сваляния Та това е което имах да кажа може и да е полезно на някой. За задните не съм снимал ,но там не е нужно нищо повече от 4 пантовки за връзването на жиците ,размера и там е същия та това е.
Този пост е редактиран от Ванюша: 27 март 2015 - 18:42
#20
Публикувано 28 март 2015 - 08:09
Най важното е ,че всичко си е на заводсксите легла.
И най-разумно за стойността на колата!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 28 март 2015 - 18:09
Аи как аз направо полудявам като видя дялкано и лепено по салона. Все гледам всичко да е там където трябва да е. Иначе макар ,че сложих други старите си ги запазих и прибрах.
Този пост е редактиран от Ванюша: 28 март 2015 - 18:11
#22
Публикувано 15 юни 2015 - 19:03
Малко развитие по пампуретката /СЕКа/ след доста дълго отсъствие ,много дела не остава време за колата ,но както и да е.
1 Сменени свещи /Мерцедес-Бенц 90 левчета за 8-те ,като са на БЕРУ старите бяха БОШ в добро здраве/.
2 Сменен въздушен ,маслен , масло Лики Моли 10В40.
3 Сменени течност на скоростната кутия АТФ Мерцедес 236.10 /35 левчета литър/ уплътнение и фълтърче са на едно с българските цени.
4 Промивка на двигателя и скоростната кутия.
5 Взех нови жици за свещите /Мерцедес 150 левчета ,но са без лулите с тях са 500 евро което ми е малко много на нагорно/.
6 Поработих малко по интериора и горе долу стигнах до някакво решение с напуканото дърво.
7 Подмяна на изгоряло предпазителче заради което не бачкаше радиото ,а както знаем от един известен стар български филм двигателя може да е сърцето на една кола ,а касетофона е душата и та и аз се убедих ,че то шега уж ама се оказа мудра истина.
Общо взето това е ще кача и списъка с частите който съм си поръчал там и има и парт номерацията може да е от полза на някой. Ще кача и снимки ,че разказ без картинки умряла работа ,това е. Поздрави.
#23
Публикувано 21 юни 2015 - 00:42
Ето снимките.
IMG_0358.JPG 133,16K 8 Брой сваляния IMG_0357.JPG 141,79K 11 Брой сваляния IMG_0356.JPG 77,33K 9 Брой сваляния IMG_0355.JPG 92,85K 10 Брой сваляния IMG_0354.JPG 148,51K 12 Брой сваляния IMG_0359.JPG 105,18K 10 Брой сваляния IMG_0360.JPG 128,96K 10 Брой сваляния IMG_0432.JPG 272,2K 9 Брой сваляния IMG_0433.JPG 130K 9 Брой сваляния
Това е само ,че преди поставянето съм изравнил основата. Ако имам време ще опиша малко по подробно повече.
Този пост е редактиран от Ванюша: 21 юни 2015 - 00:53
#24
Публикувано 22 юни 2015 - 09:58
Поздравления за страхотната кола и това, че имаш желание да си я реставрираш.
#25
Публикувано 10 април 2016 - 20:51
Така това ,че не съм слагал нищо не значи ,че по колата не имало развитие ,но развитието беше свързано с много пот ,но нищо нали трябва да се потрудиш и да си твърдоглав ,за да станеш първи ,поне така казват. И ето вече по същество от къде започна всичко. Сега поемам с разказа.
Както си караш след 10 километра 15 километра като позагре хубаво и на Д под 1000 оборота така и хубаво гаснеше след 2то палене изтървеш ли е няма палене и потегляне докато не изтине и това е. Почнах ги едни човъркания едни чудения. По светофарите едни ръчки на Н абе страшна работа.
Пък хипотезите много
-скоростна кутия
-вакумни мъркучи
-капачка
-свещи
-жици
-настройки на запалване/искра
и нищо колата продължи.
Обаче не щеш ли един ден забелязах ,че сложеният КЕ-Джетроник или иначе казват разпределителя на гориво не е същия като този който трябва да е. Беше с EHA /electronic hydraulic accurator/ естествено не беше вързан ,а ми трябваше с WUR /warm up regulator/ и аиде гръм по тялото. Седя гледам и не го измислям. ВУРа има 51 разновидности и нов струва 1150 долара и кво ще правим. Гледах гласих и накрая успях да си намеря този който ми трябва за около 50 долара добре. Да ама сега остава и самата глава на КЕ-Джетроника която за ЕХА и ВУР е различна и нея намерих ама минах малко по далечко с 150 долара тоя път и имаше нещо което ми изяде главата и не успях да подкарам колата заради него и това беше бензиновия регулатор за едното и за другото както вече се сещате са два различни единия с 3 извода другия с 2 ,аз съм с два както и да е намерих го и него за 30 долара и докарах нещата.
Естествено първо пробвах със стария ,но не става пък и стария е с доста стегната пружина и въобще не отваря отникъде. Сега трябваше намиране на тръбички свързващи различните уредби и няма намиране този път в Мерцедес ми обявика цена от по 70 долара на парче ама не благодаря реших да си чупя главата. Накрая бях при въздуха /някаква работилница за пневматика/ и нищо не направихме накраиниците много големи не влизат ,щутцери някакви става много голями всички. Пърясах ги някак и що годе работата стана и пускам горивото и аиде шадраван честито. Едните новите са с конус на 45 градуса другите старите на 30 градуса няма стягане половина течеше. Аиде нови щутцери преходници глупости пак много голямо пак не иска. Отивам при едни дизеладжии направиха ми хората всичко и си легна обаче пак ядове с пустия ъгъл няма нагласяне. Накрая в България бпх до един магазин за хидравлични уредби и уреди и там ми направиха маркучи с много приятни накрайници вътре на 4мм и направо ми изнамериха щутцери с праилната резба ,обаче но с точния вече за направените мъркучи и тяхните накраиници ъгъл на 45 градуса след като се прибрах и поставих всичко заспа ,прекрасно.
Тръгвам да пала поразвеселен след 1 минутка малко колата пали позагасва викам нека нека издуха Въздуха и ще заработи. Чу се едно пук и всичко прекъсна. Един акумолатор въртене и нищо. Бе викам чакай да видя дали тая кола има гориво има. След малко викам бе чакай да видя искра има ли НЯМА. Ебати и умрях и почна всичко.
Пак приказки пак проби пак ми беше писнало.
#26
Публикувано 10 април 2016 - 21:06
Почвам и разказа продължава тук.
Почнах проверка на тоците
-жици
-свещи
-капачка
-кранк сензор/мярка
-бобина
-ток до споменатите устроиства
изправни.
Викам си само управлението ще е изгоряло свалих го гледам мирише вътре на пушек нещо дрънка ма знам ли го 30 години е разбираемо. Взех друго чистак бърсак за 70 левчета съвпада с някаква 190Е мисля ,че с М102 та и за това цената е такава и аиде изригвам. Изригнах ,но в сълзи. Слагам пали ,усмихнах се давам и малко зор и след 2000 оборота в минута гасне викам си ебаси ,моля недей да се ебаваш обичам те. Но за съжаление оправия никаква. Гледам горивата глася викам сигурно не и стига ,горивото всичко стегнато готино и тръгвам по тоците да търся ща не ща къде ще ходя. Тръгнах да търся и не знам колко продължи търсенето ,но бях извадил едната свещ опрал е мъжки на двигателя и от вътре запали раздаващ ритници да видя как е искрата абе колата работи и си викам ,а оправи се. Отивам закачам свеща не иска. Закачих е от вън пак работи. Викам ЕБАТИ втори път вече. Тук бяха всъшност пренебрегнати всякакви закони на физика ,химия и всички естествено и измислени науки в моя мозък. След всеки опит нещата продължаваха все по същия начин просто. Викам си управлението ще е няма какво. За щасти имам приятел с СЛ с М117 но 380 който е еднакъв викам бе чакай да опитаме там. Сложихме го същата работа макар ,че работеше малко по добре. Викам я да сложа това от СЛ на СЕК и работата заспа. Вече успокоен си заспах. И на другия ден беше задачата осъществена успях да се сдобия със старо истинско управление за грубо 80 дола ,мани ми се оказа и работещо.
Посъбрах колата и вече си карах каруцарската.
#27
Публикувано 10 април 2016 - 21:33
И пак продължаваме за тези дето мислят ,че извръщението е свършило до тук жестоко грешат ,напротив продължи.
Как се получи продължението ами колата все още си претрисаше ,но лекичко допустимо. Докато не я затрясках якичко в едно забиване и не и кипна чайника и включиха всички перки и каручката пак изгасна. Няма да ви казавам колко тъпо погледнах.
Аиде в къщи аиде едни ушни изследвания и решението беше взето съвсем еднолично. Реших ,че е нещо механично естествено обоснован от доста прочетено в интернет и е почнах. Поразхвърлях е за бързо и поразтършувах. Хипотезата
-нещо механично предизвикано от лошо мазане в следствие на запушване и затлачване от лоша потдръжка
и е подкарах.
Почнах е отгоре отворих двигателя изтръгнах смазочната тръбичка пускаща масло към лагерите държащи разпределителния вал и почнах да гледам. Гледах и какво видях на 8 цилиндър на лагера на черупката има жлеб изглежда ми изродски изпилен викам си от тук ще е иначе гледам и на чертежа го има този жлеб ,но от къде втори такъв неупотрябяван разпределителен вал в старите му размери та да го премеря колго е размера аз някак. Както и да е продължих нататък свалих масленото корито без туй му течеше уплътнението и го смених стигнах до помпата маслената свалих и нея къде от простотия къде от проучване всичко беше наре. Преди да затворя реших да доведа един механик приближен на мой приятел и помогна човека вика ,,–Всичко ти е прекрасно ,гледай вакумните мъркучи.'' И го послушах ама кво да ги гледам бях ги гледал подробно вече. Затворих го затегнах и по негов съвет отидох в една работилница дето само в целия град там страшно добре правели такива коли и предимно Мерцедеси също ,били трима играчи на прилична възраст които и с вързани очи можели да ти разберат двигателя на теб. Там отидох говорих описах ама нещо като ми казаха ,че им трябва по дълго и си тръгнах.
Седя си мисля си в къши пообшувам си така на ум със себе си както се казва вече със сприхнат мозък по тая кола. Пуснах си едно видео и рязко ме осени мисълта що не взема да си погледна разпръсквачите е погледнах е не работех ае колко тъп бях да не се усетя досега. От 8 работеха 6 или 4 просто ,а ето защо сме по бавни и 1/3 от мощтността е няма при нас. Светна ми просто.
Спокойно ми стана и си починах във всеки един смъл на думата честно.
#28
Публикувано 10 април 2016 - 22:29
Равносметката.
Работата е такава ,че просто по голяма част от нещата съм си ги правил аз с изключение на тези за които е била нужна съответна работилница и не съм дал една стотинка за труд. За частите всичко съм го намерил на късмет и евтинджоски за това и там не съм имал особени ядове. За снабдяването с частите мога да благодаря на един приятел ако не беше той нямаше да се получи. За четенето в интернет и самообразованието съответно за Мерцедес е неминуемо да не се представи някак ,но е основополагащо за успеха без четене не става. Въпреки ,че М102 М103 и М117 са изключително близки като качество и конструкция с броя на буталата някак расте и сложността. За сега мога да кажа ,че цената като нови за някои части е ЗВЕРСКА четерицифрена в евро и въпреки всичко вероятността да се намерат втора ръка е някаква за това човек трябва да се образова преди да купи такова нещо. Вижте и нещо друго и го имайте под внимание ,че въпреки ,че е една конструкция М117 има 100 000 разновидности и нещо което работи при съседа може да не работи при вас ,в случай ,че се захванете с такива поправки. За труд ми се връзва като времетраене доста ,за частите и парички може би около 2000 левчета за всичко. Но уловката е ,че и едното и другото съм ги давам вече във времето аз. Не е било нужно да свърша всичко за ден и въпреки това пак съм имал затруднения на мигове.
Подкрепата без нея не може просто ,тя се изразява най вече в разговори и предложения с приятели ,но най-важното и с радост го заявявам е във МБК България представен от Субсоник ,просто бях забелязал ,че е изключително технически обоснован реших да го попитам на лично и накрая мисля ,че имаме 4 или 5 страници изписани. За човек който не те познава лично да отдели от своето време и да ти дава отговори без да те познава това е много просто. Радвам се ,че има такива хора. БЛАГОДАРЯ.
Дали си заслужаваше да със сигурност ,причините много , дали съм щастлив да и дали се радвам на придобитите знания да ЗАВИНАГИ.
П.П. Предполагам горе има много грешки ама отдавна се казвам ,че ще го напиша и не го пиша ,та сега като реших стана на един дъх и е съвсем разбираемо ,но се надявам ,че духа и задачата на разказа е усещате ,както и радостта.
#29
Публикувано 10 април 2016 - 23:03
Сега малко технически неща ,стига с чуствените излияния от моя страна.
Смяна на КЕ-Джетроник / разпределител на гориво.
Тук уловки няма и да обърнете някоя тръбичка няма разлика ,понеже при зададената уредба впръскването и подаването на гориво при всеки един разпръсквач е постоянно и се влияе от налягането/нагнетяването от там и промяната в количеството на влята течност в този случай 95 просто ,за разлика от по новите системи там впръскването става при честотно/импулсен сигнал подаван от главното уравление/електориниката и отварянето и впръскването на разпръсквачите става само в определен отрязък от време вече.
Нужни ключове гаечен 12мм и върточе 10мм 17мм гаечен много дълга и здрава отверка
1 Махаме кутията на филтъра.
2 Развиваме двата мъркуча за вход и изход на горивото като внимаваме да не ни напръска от този за вход изтича към 200 милилитра някъде по това и щше го познаете добре е да покрием с един парцал IMG_2894.JPG 148,99K 3 Брой сваляния IMG_2897.JPG 117,18K 5 Брой сваляния IMG_2898.JPG 159,93K 4 Брой сваляния] IMG_2899.JPG 158,46K 3 Брой сваляния
3 След това освобождавате тръбичките захранващи гориво ключе 12мм само внимавате да не ги заоблите от нещо меко да направени. IMG_2902.JPG 119,09K 3 Брой сваляния
4 След това има 4 болта който захващат цялото устройство към всмукателя всеки един е разположен в един от четерите края съответно. Със сигурност вероятността да счупите някоя от гумените вложки на която се държат е голяма ,но няма страшно сменпт се и цената е 4 левчетана парче. IMG_2905.JPG 125,77K 3 Брой сваляния IMG_2908.JPG 106,53K 4 Брой сваляния
5 Тук вече има лека уловка гърловината на целия въдухомер е хваната за гурловината на дросела със стяга ,но за разлика от обикновените затягащото болче е отправено отвесно и може да се бръкне отгоре лесно ,но в случай ,че е прецакате няма страшно може и да поставите обикновена само да е подходяща дебелина за да може да влезне в гумения жлеб. А си намерих някаква много жилава и здрава дето ми свърши работа. Има я заводската в Мерцедес и не кой знае колко само обаче не ми се чакаше 15 дни на мен. При поставянето на другата обаче ни трябва доста дълга и здрава отверка чак отпред от ремъците определено положение ако е завъртяна и подготвена предварително на местото си може да се бръкне и затегне успешно.
Това е.
П.П. Има два вида глави/разпределители на горивото едните са с EHA има един вход повече отстрани и черно усторииство /самото ЕХА до входа на горивото/ другите с WUR имат един вход повече точно отгоре обаче. Първите две снимки. Двете устройства са и с различни регулатори на горивото да знаете.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Ванюша: 10 април 2016 - 23:26
#30
Публикувано 10 април 2016 - 23:51
Смяна на дюзи/разпръсквачи на гориво както и проверка M102 M103 M104 /KE-Jetronik/ M117 и M116 двигатели.
Нужни ключове 12мм и 14мм гаечни както и едно шестостенче за държачите на дюжите ама размера ми се изпари нещо.
Предварителна подготовака издухах всичко с Въздух предварително за да няма боклуци залепването и чистенето им е неприятно.
1 Маха се пак филтърна кутия.
IMG_3581.JPG 157,56K 3 Брой сваляния тук съм си направил удължение на стария мъркуч за гориво IMG_4628.JPG 180,02K 2 Брой сваляния
2 Разкача се вход и изход на горивото.
IMG_4629.JPG 140,04K 2 Брой сваляния IMG_4632.JPG 191,82K 3 Брой сваляния
3 Махат се лулите и жиците.
IMG_4630.JPG 174,73K 2 Брой сваляния
4 Разхлабват и развиват се болчетчетата на държачите на разпръсквачите и заедно с тръбичката се дъпат нагоре. Да докато се чуе едно чукване тогава разпръсквача е освободил и се изважда с заедно с тръбичката нагоре то се усеща все пак. Не кълчете на страни за да не пукнете пластмасовата втулка обаче.
IMG_4633.JPG 149,7K 3 Брой сваляния
Стария разпръсквач под палеца ми и новия с новата гумичка до него. IMG_4631.JPG 82,12K 3 Брой сваляния
Как се проверява дали пръскат правилно.
Дава се направо ток на помпата горивната да работи постоянно и се натиска въздушната клапа постепено като се проследява какво се случва с пръскането на гориво вече виждате. Ето две видеа за сравнение старите неработещи
и един неупотребяван сложен за сверка.
ВАЖНО преди да подменяте разпръсквачи проверете дали по тръбичките към тях се подава постоянно гориво от главата/разпределителя по същия начин го правите само дето сваляте разпръсквачите и гледате каво и как преминава по тръбичките за единица време трябва количеството да еднакво първата до последната за играта и целта чашки от сокче са прекрасни уверете се че и помпата горивната ви е запазена също.
Този пост е редактиран от Ванюша: 10 април 2016 - 23:59
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни