Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Нивомер в резервоара


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 SMITH 357

SMITH 357

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W 210 E200q W 210 220CDI

Posted 28 February 2015 - 10:03

Здравейте,

Имам W 210, 1996 г. Е 200 бензин. Като го взех преди 4 г. стрелката на бензиномера постоянно показваше пълно до горе (иска ми се), явно нивомера е повреден.

Дойде време да отстраня проблема, че два пъти изпадах в срамни ситуации. Във форума има една подобна тема, но е за 190-ка.

Въпросът ми е - резервоарът на W 210 зад облегалката на задната седалка ли се намира, и достъпът до него след свалянето на кората от към багажника ли става? А, и самият нивомер от онзи тип ли е - тръба, три жички, поплавък?

Благодаря!


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 28 February 2015 - 10:55

Да,сваля се кората в багажника, но ти трябва и канал или подемник.
  • 0

#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 28 February 2015 - 11:20

Нивомера е променливо съпротивление и или се е прекъснал или се е зацапал.

Тъкмо сгоден момент да си почистиш резервоара.

Сам ще се изненадаш какво ще намериш вътре. :crazy


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Posted 17 April 2015 - 22:01

Здравейте реших, за да не пускам нова тема да драсна тук от скоро съм горд притежател на S210 270CDI и при мен проблема е свързан с байпаса м/ду двете нива (понеже е комби), когато стигне до 1/4 спира да отчита нивомера и след време свършва нафтата, а нивомера продължава да показва 1/4 и тъй като се затопли времето съм решил да го проверя. Та въпроса ми е някой правил ли го е или ако може да сподели как е осъществен байпаса. :)
  • 0

#5 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 19 April 2015 - 18:43

Мнооого внимателно пипай, че съм чувал, че капилярните връзки между двете части на резервоара са много капризни.


  • 0

#6 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
Garage View Garage

Posted 04 July 2017 - 10:43

Колега frxbg, предполагам си решил проблема с нивомера. Ако имаш време драсни два реда как се стига до него на комбито 210, че и моя ще трябва да се сваля.
Вчера станах за резил, свърши ми горивото, а стрелката показваше малко под 1/4. За пръв път оставям колата с толкова малко гориво, по принцип не оставям да падне под 1/2.
Мисля си, че или е затлачен нивомера с боклуци и не показва вярно, или има 20см тиня на дъното на резервоара.
Благодаря!

П.п.: Сигурно ли е, че резервоарите на комбитата 210 са от две части с преливна помпа вътре?
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users