Колегата в офиса смени на неговия W211 Е350 маслото на скоростите /7G-Tronic/ преди 4-5 дена в сервиза на Петко. Цена за 8 л, филтър и труд - 500 лв. А при Петко, лично аз ходя от 1995 г. т.е. виждал е Мерцедеси... Ако съм те "трогнал" с горните редове телефона на Петко е:0888 374000
Смяна на масло на 7G tronic W164
Започната от Klimfilt, 20 фев 2015 - 11:07:17
52 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 февруари 2015 - 10:48
#17
Публикувано 21 март 2015 - 01:32
Това е същия сервиз който е на бр. Миладинови така ли? Нещо не чувам последно време добри отзиви за там. Но така или иначе колата още няма 60к и не бързам със смяната на маслото, но е добре да имам повече опции когато дойде момента. Маслото оригинално от МБ или друго по спецификации?
#18
Публикувано 21 март 2015 - 09:24
Да, същия е. За сервиз на автоматици, по-добре Джемини на пътя за Калотина. те само с това се занимават. Мое мнение
#19
Публикувано 24 март 2015 - 10:11
Петко не е на ул."Братя Миладинови" от 5-6 години... Сега е на разклона на околовръстното при караулката на Божурище.
#20
Публикувано 25 март 2015 - 20:54
Kоя година е возилото?
#21
Публикувано 06 април 2015 - 09:30
Здравейте!
От много четене из форумите не видях кутията колко масло събира и колко се вземат за смяна, че предния път като търсих кой да смени на 5-троника се наслушах на бисери от 3 до 5 литра, накрая Николай оправи положението - от 8литра върна по каталог 0,5л.
Ще сменявам масло на 7-g tronic с Fuchs Titan ATF4134 отговаря на 236.14 ще го поръчвам от Германия, а цената за доставката е една и съща за 8 и 20 литра, в туби по 4 литра, а мисля че имаше и бидони по 20л.
Ако някой иска да му поръчам.
Като цена излиза 25 евро на туба от 4л. и транспортните са 31 евро с DHL до българия за 2-3 дни. ПП: като смятате еврото в лв. при превода го хваща на 2,01 лв за 1 евро.... и пак излиза по- ефтино (поне като го търсих последно 2012г. вървеше по 25 лв. клиентска цена за литър) и не е наливано в някой гараж. Ако има мераклии на ЛС си разменяме тел.
Този пост е редактиран от knev: 06 април 2015 - 09:39
ABV
#22
Публикувано 06 април 2015 - 11:43
Кутията ще събере 7.5 - 8.5 литра масло .
Най добре си вземи 12 литра и смени маслото с промивка .
Източваш старото масло възможно най добре и сипваш ново масло докато не избута и
последните капки останали от старото, потече ли от пробката само ново бистро масло, готов си .
#23
Публикувано 06 април 2015 - 11:51
Ако търсиш добра цена за масло във България, взимаш подходящ съд, отиваш
във Балкан Стар и купуваш наливно масло ATF 236.14 за около 22 лв за литър .
#24
Публикувано 06 април 2015 - 13:06
Здравейте колеги, колата е 2006та. Колкото до сервиза "Джемини" там видях някакви цени (460лв май беше), но това предполагам е цена на маслото, филтър, букса и труд нали така?
Колкото до покупка на масло, открих приятел, който е работил в БС по скоростните кутии и най-вероятно при него ще се сменя. Предполагам ще успее да даде и цена около 20лв/литър от БС, но дори да е 22 пак е поносимо. Имам въпрос относно самата смяна, след като се смени това масло трябва ли да се правят адаптации на кутията и ъпдейт на софта само сменяш и караш?
#25
Публикувано 06 април 2015 - 14:39
Аз не знам как стои въпроса с по нов софтуер и адаптации при 722.9XX кутии .
Винаги можеш да се консултираш по телефона с Балкан Стар и да споделиш .
При кутии 722.6XX не е нужно да се адаптира след смяна на масло и
нов софтуер за кутиите нямаше .
#26
Публикувано 06 април 2015 - 15:46
Аз също не мисля, че има общо смяна на масло и софтуер. Не съм сигурен обаче.
Адаптациите са друга бира Те са натрупани от теб при шофиране. Не виждам смисъл да се променят. Веднъж накарах да ми ги изтрият и не можех да си позная колата 2-3 дни.
Този пост е редактиран от drjivago: 07 април 2015 - 08:49
#27
Публикувано 07 април 2015 - 15:07
...приятел, който е работил в БС по скоростните кутии ... Предполагам ще успее да даде и цена около 20лв/литър от БС...
А ще може ли да каже какъв етикет има варела от който го сипват (марка или производител).
Аз да не ставам банален с тоя Titan атф 4134 (разбрах по спецификация е 236,14 и става за 7-г), но като качество на маслото дали удачен.... питам че някъде по форумите четох за разни марки масла, които са със същия индекс (236,14), но било преопоръчително да се сменят по-честичко, че създавали главоболия или най-добре да не се ползват въобще.
Извън темата, но ми стана доста интересно в тази тема 722.9 автора как може да го открием.
Този пост е редактиран от knev: 07 април 2015 - 15:11
ABV
#28
Публикувано 07 април 2015 - 16:04
За автоматика най-добре оригинално масло. Не се сменя толкова често, че да има смисъл от заместители. Лично мнение.
#29
Публикувано 08 април 2015 - 20:39
Съгласен съм но да Ви разкажа за един случай:
ПП: преди си имах вземане даване със СФА (пежо) та там масло уж оригинално за 6-степенните Автоматични трансмисии по сървизбокс излиза ESSo j132, тази марка се не произвежда от години, а 2010 ти го предлага официалния представител за БГ, че ние ли бяхме по-шарани да си купим масло от официалния представител от неработеща рафинерия почти от десетилетие насам та всички сменяхме със такова на Мобил със същата спецификация да не говорим, че там даже не ти даваха да го сменяш ако кутията е безпроблемна и не рита.
и от тук произлиза: Какво значи заместител? На етикета едно във варела второ и по-добре пълна смяна с масло по спецификация, вместо опресняване или документлно фактуриране на загубено време в сервиз.
Ако в БС маслото е 236,15 на цена 22лв/л отивам и вземам!
ABV
#30
Публикувано 08 април 2015 - 21:33
Аз съм купувал от Балкан Стар наливно масло ATF 236.14,
цената за литър беше 20.96 лв без ДДС и без отстъпка за членове на клуба .
Не знам каква е цената на ATF 236.15
По евтино наливно масло можеше да се купи от Джемини,
имаха варели Mobil ATF 134, сега не знам как е .
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни