Колегата в офиса смени на неговия W211 Е350 маслото на скоростите /7G-Tronic/ преди 4-5 дена в сервиза на Петко. Цена за 8 л, филтър и труд - 500 лв. А при Петко, лично аз ходя от 1995 г. т.е. виждал е Мерцедеси... Ако съм те "трогнал" с горните редове телефона на Петко е:0888 374000
Смяна на масло на 7G tronic W164
Started by Klimfilt, 20 Feb 2015 - 11:07:17
52 replies to this topic
#16
Posted 23 February 2015 - 10:48
#17
Posted 21 March 2015 - 01:32
Това е същия сервиз който е на бр. Миладинови така ли? Нещо не чувам последно време добри отзиви за там. Но така или иначе колата още няма 60к и не бързам със смяната на маслото, но е добре да имам повече опции когато дойде момента. Маслото оригинално от МБ или друго по спецификации?
#18
Posted 21 March 2015 - 09:24
Да, същия е. За сервиз на автоматици, по-добре Джемини на пътя за Калотина. те само с това се занимават. Мое мнение
#19
Posted 24 March 2015 - 10:11
Петко не е на ул."Братя Миладинови" от 5-6 години... Сега е на разклона на околовръстното при караулката на Божурище.
#20
Posted 25 March 2015 - 20:54
Kоя година е возилото?
#21
Posted 06 April 2015 - 09:30
Здравейте!
От много четене из форумите не видях кутията колко масло събира и колко се вземат за смяна, че предния път като търсих кой да смени на 5-троника се наслушах на бисери от 3 до 5 литра, накрая Николай оправи положението - от 8литра върна по каталог 0,5л.
Ще сменявам масло на 7-g tronic с Fuchs Titan ATF4134 отговаря на 236.14 ще го поръчвам от Германия, а цената за доставката е една и съща за 8 и 20 литра, в туби по 4 литра, а мисля че имаше и бидони по 20л.
Ако някой иска да му поръчам.
Като цена излиза 25 евро на туба от 4л. и транспортните са 31 евро с DHL до българия за 2-3 дни. ПП: като смятате еврото в лв. при превода го хваща на 2,01 лв за 1 евро.... и пак излиза по- ефтино (поне като го търсих последно 2012г. вървеше по 25 лв. клиентска цена за литър) и не е наливано в някой гараж. Ако има мераклии на ЛС си разменяме тел.
Edited by knev, 06 April 2015 - 09:39 .
ABV
#22
Posted 06 April 2015 - 11:43
Кутията ще събере 7.5 - 8.5 литра масло .
Най добре си вземи 12 литра и смени маслото с промивка .
Източваш старото масло възможно най добре и сипваш ново масло докато не избута и
последните капки останали от старото, потече ли от пробката само ново бистро масло, готов си .
#23
Posted 06 April 2015 - 11:51
Ако търсиш добра цена за масло във България, взимаш подходящ съд, отиваш
във Балкан Стар и купуваш наливно масло ATF 236.14 за около 22 лв за литър .
#24
Posted 06 April 2015 - 13:06
Здравейте колеги, колата е 2006та. Колкото до сервиза "Джемини" там видях някакви цени (460лв май беше), но това предполагам е цена на маслото, филтър, букса и труд нали така?
Колкото до покупка на масло, открих приятел, който е работил в БС по скоростните кутии и най-вероятно при него ще се сменя. Предполагам ще успее да даде и цена около 20лв/литър от БС, но дори да е 22 пак е поносимо. Имам въпрос относно самата смяна, след като се смени това масло трябва ли да се правят адаптации на кутията и ъпдейт на софта само сменяш и караш?
#25
Posted 06 April 2015 - 14:39
Аз не знам как стои въпроса с по нов софтуер и адаптации при 722.9XX кутии .
Винаги можеш да се консултираш по телефона с Балкан Стар и да споделиш .
При кутии 722.6XX не е нужно да се адаптира след смяна на масло и
нов софтуер за кутиите нямаше .
#26
Posted 06 April 2015 - 15:46
Аз също не мисля, че има общо смяна на масло и софтуер. Не съм сигурен обаче.
Адаптациите са друга бира Те са натрупани от теб при шофиране. Не виждам смисъл да се променят. Веднъж накарах да ми ги изтрият и не можех да си позная колата 2-3 дни.
Edited by drjivago, 07 April 2015 - 08:49 .
#27
Posted 07 April 2015 - 15:07
...приятел, който е работил в БС по скоростните кутии ... Предполагам ще успее да даде и цена около 20лв/литър от БС...
А ще може ли да каже какъв етикет има варела от който го сипват (марка или производител).
Аз да не ставам банален с тоя Titan атф 4134 (разбрах по спецификация е 236,14 и става за 7-г), но като качество на маслото дали удачен.... питам че някъде по форумите четох за разни марки масла, които са със същия индекс (236,14), но било преопоръчително да се сменят по-честичко, че създавали главоболия или най-добре да не се ползват въобще.
Извън темата, но ми стана доста интересно в тази тема 722.9 автора как може да го открием.
Edited by knev, 07 April 2015 - 15:11 .
ABV
#28
Posted 07 April 2015 - 16:04
За автоматика най-добре оригинално масло. Не се сменя толкова често, че да има смисъл от заместители. Лично мнение.
#29
Posted 08 April 2015 - 20:39
Съгласен съм но да Ви разкажа за един случай:
ПП: преди си имах вземане даване със СФА (пежо) та там масло уж оригинално за 6-степенните Автоматични трансмисии по сървизбокс излиза ESSo j132, тази марка се не произвежда от години, а 2010 ти го предлага официалния представител за БГ, че ние ли бяхме по-шарани да си купим масло от официалния представител от неработеща рафинерия почти от десетилетие насам та всички сменяхме със такова на Мобил със същата спецификация да не говорим, че там даже не ти даваха да го сменяш ако кутията е безпроблемна и не рита.
и от тук произлиза: Какво значи заместител? На етикета едно във варела второ и по-добре пълна смяна с масло по спецификация, вместо опресняване или документлно фактуриране на загубено време в сервиз.
Ако в БС маслото е 236,15 на цена 22лв/л отивам и вземам!
ABV
#30
Posted 08 April 2015 - 21:33
Аз съм купувал от Балкан Стар наливно масло ATF 236.14,
цената за литър беше 20.96 лв без ДДС и без отстъпка за членове на клуба .
Не знам каква е цената на ATF 236.15
По евтино наливно масло можеше да се купи от Джемини,
имаха варели Mobil ATF 134, сега не знам как е .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users