Edited by ///sasho, 09 December 2014 - 17:13 .
На лов за Бенццц
Started by phoenix679, 08 Dec 2014 - 17:27:32
53 replies to this topic
#16
Posted 09 December 2014 - 17:10
Е какво, на 203-та дизел като му се скапе турбината и дюзите пак толкова ще даде. На мен по старата ми 210 цди отидоха 8000 лв за 2 години, за турбо, дюзи и други неща, ама кола е и то на години все на нещо му идва времето. Кой е казал че Мерцедес е евтина кола за подръжка. От финансова гледна точка е по добре 203, ама колегата както каза че бюджета му е неограничен по добре 211
#17
Posted 09 December 2014 - 17:12
Неограничен е бюджета само на Папата
#18
Posted 09 December 2014 - 17:25
Ами Аз затова му казвам да си каже бюджета, няма нищо срамно да си кажеш за колко пари търсиш даден модел кола. Нали за това сме форум, да му помогнем да намери нещо хубаво.
Edited by ///sasho, 09 December 2014 - 17:26 .
#19
Posted 09 December 2014 - 17:34
Ами Аз затова му казвам да си каже бюджета, няма нищо срамно да си кажеш за колко пари търсиш даден модел кола. Нали за това сме форум, да му помогнем да намери нещо хубаво.
Не съм казвал че ми е неограничен бюджета,гледам в мобилето започват от 9 до 15.Няма да си купя нито най-евтината,нито най-скъпата а тази която ми хареса.
#20
Posted 09 December 2014 - 18:20
Колега 211 за 9 си е лудост. Не знам какво търсиш в една кола,но понеже и аз се оглеждах и по-рядко оглеждам 211 без достатъчно екстри пропускам. За 15 може да намериш 2,7 с подгреви, ксенон, пръскалки, глезотии и то с доста търсене. Определи си бюджет, какво търсиш в една коша, на какъв компромис си склонен и вземи най-читавата. Моето мнение е за 3,2
#21
Posted 09 December 2014 - 18:26
Колега 211 за 9 си е лудост. Не знам какво търсиш в една кола,но понеже и аз се оглеждах и по-рядко оглеждам 211 без достатъчно екстри пропускам. За 15 може да намериш 2,7 с подгреви, ксенон, пръскалки, глезотии и то с доста търсене. Определи си бюджет, какво търсиш в една коша, на какъв компромис си склонен и вземи най-читавата. Моето мнение е за 3,2
Мерси колега за съвета,мисля да пропусна 211 и да гледам 203 само.
#23
Posted 09 December 2014 - 20:59
69000км хахаха ще падна.Сега по-серизно цвета на халогените нещо се различава,не виждам и страничните лепенки на тези на които пише изпълнението на колата.Наскоро е боядисвана,май е удряна.
А и тези жълти отразители не съ ги виждал по други обяви.
Edited by phoenix679, 09 December 2014 - 21:02 .
#24
Posted 09 December 2014 - 21:32
Автомобила е от USA,нормално няма табелки,километража му е в мили,може и показанията да са в мили ,така че да е реално!Халогена е влажен отвътре затова е различен цвят!
Edited by doich, 09 December 2014 - 21:34 .
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#25
Posted 09 December 2014 - 21:53
В интерес на истината, това изглежда като най-добрата 203-ка, която съм виждал да се продава от доста време насам.
Ако ти влиза в бюджета, ходи я виж, че читава такава машинка се появява веднъж на високосна.
А за 211-ка пък да не говорим
Плюс това тази вероятно е от топъл щат, понеже е без подгреви (а там екстрите се наливат с лопатата).
Карай я после в пловдивския Балканстар, вижте кво що, попазари се малко и я отнасяй. Те са си писали, че са склонни да се кара там.
Като гледам какви неща гледаш и как не ги чуваш, кой знае на какъв джамбазин ще попаднеш.
Ако ти влиза в бюджета, ходи я виж, че читава такава машинка се появява веднъж на високосна.
А за 211-ка пък да не говорим
Плюс това тази вероятно е от топъл щат, понеже е без подгреви (а там екстрите се наливат с лопатата).
Карай я после в пловдивския Балканстар, вижте кво що, попазари се малко и я отнасяй. Те са си писали, че са склонни да се кара там.
Като гледам какви неща гледаш и как не ги чуваш, кой знае на какъв джамбазин ще попаднеш.
#26
Posted 09 December 2014 - 22:26
На Американските не трябва ли да се сменяват там фарове ли стопове ли беше?
#27
Posted 09 December 2014 - 22:58
На снимките Бенца наистина изглежда много добре, ако отидеш да го видиш на живо пиши за впечатленията.Питай за тези 150 к.с. защото W203 С240 е 170к.с.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#28
Posted 10 December 2014 - 02:05
В интерес на истината, това изглежда като най-добрата 203-ка, която съм виждал да се продава от доста време насам.
Хаха и аз това си помислих, ама гледай колегата вика че е удряна, пребоядисвана... гледам и джантите може би със хром спрейче са пръскани хаха
Сори за офтопика ама защо се хабите?
Follow your own star...
#29
Posted 10 December 2014 - 03:41
Е това SBC нали ако се скапе се ремонтира или се сменя нещо? То в такъв случай да не си купуваме коли тогава, защото имат дебитомери, турбини , дюзи или нещо дето се разваля. Без лоши чувства ама ми се струва много тъпа логиката ти.
Преди да се изходиш на кой колко е "остра и тъпа" логиката, малко вземи се поинформирай за какво става въпрос или попитай.
Какво е SBC, какъв проблем прави, КОГА го прави, ремонтира ли се или се сменя и колко струва да се смени.
За да не се окаже че твоята логига на оценка е тъпа.
И за мен е тъпа логиката да си купиш 210тка и за 2 години да дадеш 8 бона за ремонти, но явно не ти е била умна логиката като си я избирал...
Моята логика е да си купя кола която да карам и поддържам, а не да ремонтирам и спестявам за ремонти.
Затова се информирам точно от коя година да си я купя, точно с кой мотор, точно кой модел, от точния дилър.. (както авторът на темата прави)
И както ВИНАГИ, моята тъпа логика води до там, че за 8 години за W211-та само масла, накладки и ЕДИНСТВЕНО един нов съединител като ремонт. на 200хил.км. за 3000лв.
И надали скоро ще правя SBC, турбо, дюзи и т.н...
И така е било с над 10те ми предишни мерцедеса, всичките с възраст от 1 до 20годишни.
И всичките съм ги избирал по моята тъпа логика. И основен ремонт досега на мой бенц за каране, не съм правил.
#30
Posted 10 December 2014 - 09:53
Абе какъв е тоя съединител за 3 бона?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users