Тъжната истина е, че колата наистина трябва да е изрядна преди поставяне на газова уредба, което както споменах на повечето газаджии не им дреме дали е така и само гледат да си сложат системката и да вземат парите на човека, пък после ще го карат да сменя всичко. И аз смених почти всичко дето имаше общо с паленето на газта в цилиндрите, докато не се оказа, че трябва всъщност да сменя целия мотор Понеже газта си е капризна, както предложиха вече колегите, най-правилния начин е да се мине на бензин за по-дълго време и да се гледа на колата като на такава без газ. Ако изникне проблем, оправя се и тогава пак се бара газта. И аз така почти 2 години тъпчех на едно място, но не защото бях упорит, а просто щото не разбирах, и щото имах доверие на разни газаджия, преди да се науча, че така не бива
Наистина ще е хубаво да се погледне по-специално въпросния цилиндър, ако наистина винаги гасне само той. Възможно е да е дюзата, но другата възможност (ако свеща и бубината не са проблема) е проблема да е в самия цилиндър. Аз да си призная имах частично този проблем, и никога не ми мина през акъла да се съсредоточа в/у самия цилиндър. Няколкократно исках майсторите (различни) да ми тестват цилиндрите (компресия и т.н.), но всеки отказваше, щото я нямало смисъл, я не показва признаци, а всъщност просто ги мързи... Крайния резултат както казах беше смяна на мотора Не казвам че при теб е нещо подобно, но си струва да се погледне.
И все пак имах голям проблем точно с един цилиндър, който най-често изгасваше (въпреки че в моя случай всичките цилиндри бяха щета )