Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори


  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#76 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 12 October 2017 - 20:25

Според мен ще е грозно. А и трябва да има същото съпротивление като оригинала иначе ще продължи да свети на таблото грешката за третия стоп.


  • 0

#77 sluchaen_fen

sluchaen_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C 200 CDI T-modell S204

Posted 12 October 2017 - 21:06

Разбира се, че ще бъде грозно. Идеята за универсален вътрешен трети стоп може би не е добра. Преди три години смених стопа - 230 лв оригинален. Сега пак изгоря. Преди три години не се сетих, че причината е влязлата вода през счупената пръскалка.


  • 0

#78 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 13 October 2017 - 08:42

Казвай им на тези на бензиностанциите да не ти чистят стъклата просто.


Edited by bronc, 13 October 2017 - 08:42 .

  • 0

#79 sluchaen_fen

sluchaen_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C 200 CDI T-modell S204

Posted 13 October 2017 - 12:41

Ще им казвам да не ми чистят задното стъкло, но все ще се намери някой да направи точно обратното. После няма да мога да докажа, че пръскалката е била непокътната преди миенето на стъклото. Освен това третият стоп гори седмици след изкъртване на пръскалката.
Никак не става, освен от време на време да плащам по 230 лв. за нов трети стоп или да си сложа вътрешен универсален трети стоп.

Този казус е точно за тема "Недостатъци и слабости на W204". Нека знаят колегите.


  • 0

#80 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 13 October 2017 - 12:59

Не знам кой и как мие задното ти стъкло, при мен този проблем го няма, разбира се пак става дума за комби. Смених моя трети стоп, понеже беше спукан и капеше вода по щората на багажника. Даже имам части от стария, ако съм запазил пръскалката мога да ти я дам да поправиш твоя, останалото са ледове, всеки занимаващ се с електроника може да ти ги подмени.


  • 0


#81 sluchaen_fen

sluchaen_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C 200 CDI T-modell S204

Posted 13 October 2017 - 14:00

Мерси, дано размяната на пръскалките да стане.

Досега не бях обърнал внимание как мият задното стъкло. Само като чух как изтривалката се удря тук-там ...


  • 1

#82 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,027 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
Garage View Garage

Posted 14 October 2017 - 14:05

След надран капак на багажника, вследствие от прекалено сръчен бензинджия в комбинация с кофти инструмент, вече не им давам на бензиностанция да доближават колата. Нито за миене, нито за сипване. Като мухи ги разгонвам.
  • 0

#83 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Posted 02 November 2017 - 11:53

Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?


  • 0

#84 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Posted 02 November 2017 - 15:02

Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?

Скачай. Ако цената отговаря на км, взимай я. Добър икономичен двигател.
Ако има и добри екстри, няма да сгрешиш.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#85 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 02 November 2017 - 22:36

Какво да я взима,този мотор на тези километри си е пътник.Скоро Е-класа W212 на 260хил.км с този мотор беше приключила курса,чукаше мотора стабилно.Ремонта излезе майка си и баща си.


  • 0

#86 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Posted 02 November 2017 - 23:57

Какво да я взима,този мотор на тези километри си е пътник.Скоро Е-класа W212 на 260хил.км с този мотор беше приключила курса,чукаше мотора стабилно.Ремонта излезе майка си и баща си.

Затова казах ака цената отговаря на километрите. W203 съм виждал и на 629,000км без основен ремонт. Ремонтите са си ремонти. Ако е за малко пари, защо не.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#87 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 03 November 2017 - 08:26

Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?

Провери я по VIN и виж с кой мотор е - ако е с ОМ651 бягай на далеч - то на тоя мотор това му е ресурса 300К - както ти спомена колегата DEOdriver ... слагат го и на бусовете от тия години - направо не е за приказване :beer


  • 0

#88 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Posted 03 November 2017 - 10:07

Добре тогава какво да гледам до колко километра? Повечето нафтови печки от Германия дори на 5 години са над 200К. Следващия двигател мисля че е C250 CDI BlueEfficient, той до колко е надежден? Другия ми вариант беше за бензин + ГИ, но там нещата са още по-ограничени, понеже имам поне 2-3 условия за колата. И забравих да спомена, че търсената кола е комби вариант.


  • 0

#89 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 03 November 2017 - 10:34

C200,220,250 са прословутия проблемен OM651.

C300,320,350 са ОМ642 и са в пъти по-добрия избор.

Новите бензинки не ти ги препоръчвам за газифициране.


  • 0

#90 /////AMG

/////AMG

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    NEW Sprinter 314 CDI 2019 Maxi
    Sprinter 316 CDI BlueEfficiency 2012 Maxi
    E290 TURBODIESEL
    ML 270 CDI
    Citroën Berlingo 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.6 16v

User's Awards

9
2
2
2

Posted 03 November 2017 - 11:17

Имаме бус с ОМ651 до сега сме нямали никакви проблеми,чукам на дърво.Вчера сменихме веригата ,че беше леко разпъната на 380 000 км което за едноредова верига е добро постижение.Като през тези изминати километри винаги е бил претоварен и настъпван яко от шофьорите.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users