Според мен ще е грозно. А и трябва да има същото съпротивление като оригинала иначе ще продължи да свети на таблото грешката за третия стоп.
Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори
Started by sluchaen_fen, 22 Nov 2014 - 12:11:40
229 replies to this topic
#76
Posted 12 October 2017 - 20:25
#77
Posted 12 October 2017 - 21:06
Разбира се, че ще бъде грозно. Идеята за универсален вътрешен трети стоп може би не е добра. Преди три години смених стопа - 230 лв оригинален. Сега пак изгоря. Преди три години не се сетих, че причината е влязлата вода през счупената пръскалка.
#78
Posted 13 October 2017 - 08:42
Казвай им на тези на бензиностанциите да не ти чистят стъклата просто.
Edited by bronc, 13 October 2017 - 08:42 .
#79
Posted 13 October 2017 - 12:41
Ще им казвам да не ми чистят задното стъкло, но все ще се намери някой да направи точно обратното. После няма да мога да докажа, че пръскалката е била непокътната преди миенето на стъклото. Освен това третият стоп гори седмици след изкъртване на пръскалката.
Никак не става, освен от време на време да плащам по 230 лв. за нов трети стоп или да си сложа вътрешен универсален трети стоп.
Този казус е точно за тема "Недостатъци и слабости на W204". Нека знаят колегите.
#80
Posted 13 October 2017 - 12:59
Не знам кой и как мие задното ти стъкло, при мен този проблем го няма, разбира се пак става дума за комби. Смених моя трети стоп, понеже беше спукан и капеше вода по щората на багажника. Даже имам части от стария, ако съм запазил пръскалката мога да ти я дам да поправиш твоя, останалото са ледове, всеки занимаващ се с електроника може да ти ги подмени.
#81
Posted 13 October 2017 - 14:00
Мерси, дано размяната на пръскалките да стане.
Досега не бях обърнал внимание как мият задното стъкло. Само като чух как изтривалката се удря тук-там ...
#82
Posted 14 October 2017 - 14:05
След надран капак на багажника, вследствие от прекалено сръчен бензинджия в комбинация с кофти инструмент, вече не им давам на бензиностанция да доближават колата. Нито за миене, нито за сипване. Като мухи ги разгонвам.
#83
Posted 02 November 2017 - 11:53
Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?
#84
Posted 02 November 2017 - 15:02
Скачай. Ако цената отговаря на км, взимай я. Добър икономичен двигател.Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?
Ако има и добри екстри, няма да сгрешиш.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#85
Posted 02 November 2017 - 22:36
Какво да я взима,този мотор на тези километри си е пътник.Скоро Е-класа W212 на 260хил.км с този мотор беше приключила курса,чукаше мотора стабилно.Ремонта излезе майка си и баща си.
#86
Posted 02 November 2017 - 23:57
Затова казах ака цената отговаря на километрите. W203 съм виждал и на 629,000км без основен ремонт. Ремонтите са си ремонти. Ако е за малко пари, защо не.Какво да я взима,този мотор на тези километри си е пътник.Скоро Е-класа W212 на 260хил.км с този мотор беше приключила курса,чукаше мотора стабилно.Ремонта излезе майка си и баща си.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#87
Posted 03 November 2017 - 08:26
Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?
Провери я по VIN и виж с кой мотор е - ако е с ОМ651 бягай на далеч - то на тоя мотор това му е ресурса 300К - както ти спомена колегата DEOdriver ... слагат го и на бусовете от тия години - направо не е за приказване
#88
Posted 03 November 2017 - 10:07
Добре тогава какво да гледам до колко километра? Повечето нафтови печки от Германия дори на 5 години са над 200К. Следващия двигател мисля че е C250 CDI BlueEfficient, той до колко е надежден? Другия ми вариант беше за бензин + ГИ, но там нещата са още по-ограничени, понеже имам поне 2-3 условия за колата. И забравих да спомена, че търсената кола е комби вариант.
#89
Posted 03 November 2017 - 10:34
C200,220,250 са прословутия проблемен OM651.
C300,320,350 са ОМ642 и са в пъти по-добрия избор.
Новите бензинки не ти ги препоръчвам за газифициране.
#90
Posted 03 November 2017 - 11:17
Имаме бус с ОМ651 до сега сме нямали никакви проблеми,чукам на дърво.Вчера сменихме веригата ,че беше леко разпъната на 380 000 км което за едноредова верига е добро постижение.Като през тези изминати километри винаги е бил претоварен и настъпван яко от шофьорите.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users