Според мен ще е грозно. А и трябва да има същото съпротивление като оригинала иначе ще продължи да свети на таблото грешката за третия стоп.
Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори
Започната от sluchaen_fen, 22 ное 2014 - 12:11:40
229 мнения по тази тема
#76
Публикувано 12 октомври 2017 - 20:25
#77
Публикувано 12 октомври 2017 - 21:06
Разбира се, че ще бъде грозно. Идеята за универсален вътрешен трети стоп може би не е добра. Преди три години смених стопа - 230 лв оригинален. Сега пак изгоря. Преди три години не се сетих, че причината е влязлата вода през счупената пръскалка.
#78
Публикувано 13 октомври 2017 - 08:42
Казвай им на тези на бензиностанциите да не ти чистят стъклата просто.
Този пост е редактиран от bronc: 13 октомври 2017 - 08:42
#79
Публикувано 13 октомври 2017 - 12:41
Ще им казвам да не ми чистят задното стъкло, но все ще се намери някой да направи точно обратното. После няма да мога да докажа, че пръскалката е била непокътната преди миенето на стъклото. Освен това третият стоп гори седмици след изкъртване на пръскалката.
Никак не става, освен от време на време да плащам по 230 лв. за нов трети стоп или да си сложа вътрешен универсален трети стоп.
Този казус е точно за тема "Недостатъци и слабости на W204". Нека знаят колегите.
#80
Публикувано 13 октомври 2017 - 12:59
Не знам кой и как мие задното ти стъкло, при мен този проблем го няма, разбира се пак става дума за комби. Смених моя трети стоп, понеже беше спукан и капеше вода по щората на багажника. Даже имам части от стария, ако съм запазил пръскалката мога да ти я дам да поправиш твоя, останалото са ледове, всеки занимаващ се с електроника може да ти ги подмени.
#81
Публикувано 13 октомври 2017 - 14:00
Мерси, дано размяната на пръскалките да стане.
Досега не бях обърнал внимание как мият задното стъкло. Само като чух как изтривалката се удря тук-там ...
#82
Публикувано 14 октомври 2017 - 14:05
След надран капак на багажника, вследствие от прекалено сръчен бензинджия в комбинация с кофти инструмент, вече не им давам на бензиностанция да доближават колата. Нито за миене, нито за сипване. Като мухи ги разгонвам.
#83
Публикувано 02 ноември 2017 - 11:53
Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?
#84
Публикувано 02 ноември 2017 - 15:02
Скачай. Ако цената отговаря на км, взимай я. Добър икономичен двигател.Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?
Ако има и добри екстри, няма да сгрешиш.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#85
Публикувано 02 ноември 2017 - 22:36
Какво да я взима,този мотор на тези километри си е пътник.Скоро Е-класа W212 на 260хил.км с този мотор беше приключила курса,чукаше мотора стабилно.Ремонта излезе майка си и баща си.
#86
Публикувано 02 ноември 2017 - 23:57
Затова казах ака цената отговаря на километрите. W203 съм виждал и на 629,000км без основен ремонт. Ремонтите са си ремонти. Ако е за малко пари, защо не.Какво да я взима,този мотор на тези километри си е пътник.Скоро Е-класа W212 на 260хил.км с този мотор беше приключила курса,чукаше мотора стабилно.Ремонта излезе майка си и баща си.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#87
Публикувано 03 ноември 2017 - 08:26
Привет, на бързо търсене открих тази тема. Харесал съм си една C220 класа (W204 facelift от 2011), точния модел C220 CDI BlueEfficient 2012 г. в Германия е колата на почти 300К км. Заслужава ли си и какви са и болежките/подръжката и обслужването, като прочетох темата не открих конкретни а само сравнение спрямо C320 CDI, но изпълнението и цената ми харесва, ако обслужването е поносимо дори да има някакъв проблем да скачам и аз в клуба?
Провери я по VIN и виж с кой мотор е - ако е с ОМ651 бягай на далеч - то на тоя мотор това му е ресурса 300К - както ти спомена колегата DEOdriver ... слагат го и на бусовете от тия години - направо не е за приказване
#88
Публикувано 03 ноември 2017 - 10:07
Добре тогава какво да гледам до колко километра? Повечето нафтови печки от Германия дори на 5 години са над 200К. Следващия двигател мисля че е C250 CDI BlueEfficient, той до колко е надежден? Другия ми вариант беше за бензин + ГИ, но там нещата са още по-ограничени, понеже имам поне 2-3 условия за колата. И забравих да спомена, че търсената кола е комби вариант.
#89
Публикувано 03 ноември 2017 - 10:34
C200,220,250 са прословутия проблемен OM651.
C300,320,350 са ОМ642 и са в пъти по-добрия избор.
Новите бензинки не ти ги препоръчвам за газифициране.
#90
Публикувано 03 ноември 2017 - 11:17
Имаме бус с ОМ651 до сега сме нямали никакви проблеми,чукам на дърво.Вчера сменихме веригата ,че беше леко разпъната на 380 000 км което за едноредова верига е добро постижение.Като през тези изминати километри винаги е бил претоварен и настъпван яко от шофьорите.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни