С две думи са ми набутали ментета на цената на оригинала.
Лашкане при гасене
Започната от iliqn87, 21 ное 2014 - 00:31:25
35 мнения по тази тема
#31
Публикувано 14 декември 2014 - 11:32
#32
Публикувано 13 януари 2015 - 10:35
Здрасти колега, не знам дали си си решил проблема но ще възобновя темата с моя коментар... Имах това което ти описваш но много по-леко отколкото при теб. Този уикенд си бях планирал смяна на обслужващ ремък, ролки, обтегач и водна помпа, като свалиха всичко ми се обадиха да се върна и ми показаха демпферната шайба (оказа се че гумата е напукана и видимо остаряла...), сложих нова и това леко заклащане и шум при гасене изчезна. Та само казвам че може да не са менте тампоните които са ти сложили, проблема може да е в демпферната шайба, да не говорим че ако е много зле може да те остави някъде колата. И още нещо, ако я сваляш да я проверяваш имай предвид че понякога е адски запекла и "няма развиване".
Успех
#33
Публикувано 14 януари 2015 - 20:50
Колега аз колата я продадох, но си взех C220 и прави същото разклащане и е малко шумничка. Може тези дни да я сваля да я поразгледам дали е напукана и моята.
#34
Публикувано 16 януари 2015 - 10:56
Разликата е осезаема поне при мен!
#35
Публикувано 22 ноември 2016 - 22:33
Здравейте, колеги! При мен го има това друсане в купето след изгасяне на двигателя, но не го бях осъзнал като проблем преди прочитането на тази тема. При запалване също се осеща поклащане, но при загасяне е много по-осезаемо. Смяна тампони на двигателя ли ще да бъде решението?
#36
Публикувано 23 ноември 2016 - 07:01
Здравейте, колеги! При мен го има това друсане в купето след изгасяне на двигателя, но не го бях осъзнал като проблем преди прочитането на тази тема. При запалване също се осеща поклащане, но при загасяне е много по-осезаемо. Смяна тампони на двигателя ли ще да бъде решението?
Може и да ти е блокирала шайбата на генератора(ако си с еднопосочно въртяща)
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни