Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Лашкане при гасене


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#31 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Posted 14 December 2014 - 11:32

С две думи са ми набутали ментета на цената на оригинала.


  • 0

#32 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 13 January 2015 - 10:35

Здрасти колега, не знам дали си си решил проблема но ще възобновя темата с моя коментар... Имах това което ти описваш но много по-леко отколкото при теб. Този уикенд си бях планирал смяна на обслужващ ремък, ролки, обтегач и водна помпа, като свалиха всичко ми се обадиха да се върна и ми показаха демпферната шайба (оказа се че гумата е напукана и видимо остаряла...), сложих нова и това леко заклащане и шум при гасене изчезна. Та само казвам че може да не са менте тампоните които са ти сложили, проблема може да е в демпферната шайба, да не говорим че ако е много зле може да те остави някъде колата. И още нещо, ако я сваляш да я проверяваш имай предвид че понякога е адски запекла и "няма развиване".
 

Успех


  • 0


#33 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Posted 14 January 2015 - 20:50

Колега аз колата я продадох, но си взех C220 и прави същото разклащане и е малко шумничка. Може тези дни да я сваля да я поразгледам дали е напукана и моята.


  • 0

#34 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 16 January 2015 - 10:56

Разликата е осезаема поне при мен!


  • 0


#35 Jorkyyy

Jorkyyy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е220 CDI 2003

Posted 22 November 2016 - 22:33

Здравейте, колеги! При мен го има това друсане в купето след изгасяне на двигателя, но не го бях осъзнал като проблем преди прочитането на тази тема. При запалване също се осеща поклащане, но при загасяне е много по-осезаемо. Смяна тампони на двигателя ли ще да бъде решението? 


  • 0

#36 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 23 November 2016 - 07:01

Здравейте, колеги! При мен го има това друсане в купето след изгасяне на двигателя, но не го бях осъзнал като проблем преди прочитането на тази тема. При запалване също се осеща поклащане, но при загасяне е много по-осезаемо. Смяна тампони на двигателя ли ще да бъде решението? 

Може и да ти е блокирала шайбата на генератора(ако си с еднопосочно въртяща)


  • 1




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users