Колеги колата е 211 е270 177 коня 2003 година сив металик хахах . Малко по малко започнах да я стягам. Има едно нещо което адски много ме дразни. Когато гася колата двигателят се разлюлява доста и се чува едно скърцане. Нормално ли е това нещо. Преди и при запалване се люлееше двигателя, но след като Смених тампоните на двигателя и на кутията пали доста тихичко. Също така когато е студена и дам на директна трака доста повече отколкото на неутрална или паркинг. На какво се дължат тези работи.
Лашкане при гасене
Започната от iliqn87, 21 ное 2014 - 00:31:25
35 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 ноември 2014 - 00:31
#2
Публикувано 21 ноември 2014 - 09:39
Трака или тресе (има вибрации) ?
#3
Публикувано 21 ноември 2014 - 16:51
Вибрации няма. Тракането се засилва когато сменя от Д на Н или на П, но само когато е студена. Вдигне ли над 80 градуса няма нито тракане нито промяна на звука при смяна на скоростния лост. Но и студена и загряла когато я гася мотора се разлюлява и се чува скърцане.
#4
Публикувано 24 ноември 2014 - 16:43
Колега, нещо не мога да си го представя този шум, вариантите са безброй, от хлабава стойка на въздушен филтър, през разбити ролки, незатегнати кори върху мотора, разбити гумени държачи на въздушния филтър или гумените оплътнения на голямата кора на мотора...
Заглеждал/заслушвал ли си се за източника на шума на отворен капак?? Ако е тракане при самото гасене на двигателя то е много вероятно да са разбити ролки на обслужващия ремък, най-силен шум съм чувал от ролката на алтернатора.
#5
Публикувано 24 ноември 2014 - 20:23
провери ролката/трешчотката/ на генератора
да не е блокирала
#6
Публикувано 25 ноември 2014 - 23:31
От няколко места ми казаха че това лашкане при гасене се дължи на някаква си Фрайлай шайба ( не знам дали го пиша правилно). Колега "nikind" тази ролка на генератора точно тази шайба ли е или не? И ако може да ми обясниш коя е тази шайба и кака мога да я проверя. Днес ще кача видео, за да видите точно за какво иде реч
Този пост е редактиран от iliqn87: 26 ноември 2014 - 08:02
#7
Публикувано 26 ноември 2014 - 21:09
това е ролката на генератора така и викат по модерно
по посока на часовниковата стрелка трябва да върти
генератора а в обратна посока се върти само ролката без
ротора на генератора
#8
Публикувано 26 ноември 2014 - 21:12
Колеги ето за това ви говоря. Вижте на клипчето :
Имам чувството че ако продължавам да карам така колата ще прецака новите тампони.
#9
Публикувано 26 ноември 2014 - 21:57
NIKND коя точно е тази ролка на снимката номерирал съм ги? И сигурен ли си че е от нея проблема?
Прикачени файлове
#10
Публикувано 27 ноември 2014 - 10:41
Въпросната ролка е номер 1.Поливайте ремъка с вода и в този момент загасете двигателя,ако звука остане се насочете към ауспуха.
А и този генератор е с най-обикновена шайба.
Този пост е редактиран от dilqnski: 27 ноември 2014 - 10:46
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 27 ноември 2014 - 12:18
Колега идвам от колата. Когато поляхме и изгасяхме скърцащия звук изчезна но двигателя пак се разлюляваше по същия начин.
#12
Публикувано 27 ноември 2014 - 15:23
Колега, извинявай за глупавия въпрос но какви тампони сложи на двигателя когато ги подмени? Не се заяждам просто питам дали няма възможност да си попаднал на някое "менте".
#13
Публикувано 27 ноември 2014 - 15:28
Колега споко за въпроса. Все пак трябва да разберем от къде идва проблема. Тампоните са Лемфйордер 150лв за бр. Предлагаха ми и ФЕби но сложих тези. Смених ги защото имаше вибрации по цялата кола при тръгване. Ти караш същата кола и мотор - нормално ли е това разтрисане на двигателя при гасене?
Този пост е редактиран от iliqn87: 27 ноември 2014 - 15:30
#14
Публикувано 27 ноември 2014 - 15:30
Значи звука идва от пистовия ремък.Вариантите за решаване на проблема са друг ремък, или монтиране на фрайлай шаба.Лашкането е от тампоните.Имаш три тампона,два на двигателя и един на кутията.
Като гледам си сложил правилните тампони на мотора.
Този пост е редактиран от dilqnski: 27 ноември 2014 - 15:34
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 27 ноември 2014 - 15:32
И на кутията го смених заедно с другите два. И трите тампона са ЛЕмфйордер. На кутията мисля че беше около 60 кинта.
Този пост е редактиран от iliqn87: 27 ноември 2014 - 15:36
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни