Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на S клас W220


  • Please log in to reply
211 мнения по тази тема

#106 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 25 септември 2016 - 22:30

Епааа язе като да съм най-големио късметлия ли бре??? 3-та година от как я взех само бензин наливам и от време на време (къде 15к км...)малко масла сменям.... Ае мноууу здраве и от мене...


Този пост е редактиран от koleto_70: 25 септември 2016 - 22:31

  • 0

#107 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 септември 2016 - 22:49

Те тез ламби са турени да не стане голямата беля!Ама всеки си знае!
  • 0

#108 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 септември 2016 - 09:18

Излиза, че и след 20 години гроздето е кисело или както казва един приятел:
Хубава кола и хубава жена не са за сиромах човек...


  • 1

#109 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 септември 2016 - 07:10

Излиза, че и след 20 години гроздето е кисело или както казва един приятел:
Хубава кола и хубава жена не са за сиромах човек...

Прикачени файлове


  • 1

#110 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 септември 2016 - 08:31

по мое мнение 220ката ще става все по скъпа за обслужване кола. без значение с въздушно окачване или хидравлика...

 

Ами незнам но 18-20 годишните с такива коли се увеличават.

 

Каква е логиката една кола да става по-скъпа за обслужване след като е измислен тънкажен вариант на почти всяко обслужване или ремонт? И кой знае по моргите колко такива има разфасовани, строшени и т.н.

 

Друг е въпроса, че е кола на преклонна възраст с множество системи и вече повечето ги е подхванала ръждата


  • 0

#111 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 септември 2016 - 10:55

те може да се увеличават, но състоянието на автомобилите е в плачевно състояние!

 

всеки компонент има определен ресурс. при механичните компоненти остатъчния ресурс е видим, но при електронните компоненти няма как да разбереш. примерно ламбда сондата има живот от 50000 до 150000км в зависимост от модела й като след това продължава да работи коректно за компютъра на колата, но реалните й показания не съвпадат с истината. демек трябва да я подмениш просто защото й е време а не защото имаш проблем с автомобила. същото важи за всички останали датчици, сензори, моторчета и връзки по ел. инсталацията, а както рошавия определи 220ката сървър на колела, то тя е точно това. и всички тези компоненти би следвало да се подменят и то не с втора употреба, защото там не знаеш с какъв остатъчен ресурс са.
производителите казват че на колите след 2000г. е препоръчително да се провери цялата система на въздушните възглавници след 10г употреба. на мен не ми е ясно как може да се провери дали работи коректно. за колите произведени преди 2000г е препоръчително да се подменят всички компоненти, защото се смета че живота им е 10г....


  • 2

#112 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 септември 2016 - 19:43

те може да се увеличават, но състоянието на автомобилите е в плачевно състояние!

 

всеки компонент има определен ресурс. при механичните компоненти остатъчния ресурс е видим, но при електронните компоненти няма как да разбереш. примерно ламбда сондата има живот от 50000 до 150000км в зависимост от модела й като след това продължава да работи коректно за компютъра на колата, но реалните й показания не съвпадат с истината. демек трябва да я подмениш просто защото й е време а не защото имаш проблем с автомобила. същото важи за всички останали датчици, сензори, моторчета и връзки по ел. инсталацията, а както рошавия определи 220ката сървър на колела, то тя е точно това. и всички тези компоненти би следвало да се подменят и то не с втора употреба, защото там не знаеш с какъв остатъчен ресурс са.
производителите казват че на колите след 2000г. е препоръчително да се провери цялата система на въздушните възглавници след 10г употреба. на мен не ми е ясно как може да се провери дали работи коректно. за колите произведени преди 2000г е препоръчително да се подменят всички компоненти, защото се смета че живота им е 10г....

 

Незнам подробно каква електроника има 220-ката, но знам, че това е първата кола на мерцедес, която навлиза сериозно в информационните технологии. Както при БМВ е е65, печално известно точно с тези си проблеми.

 

Преди това 140-ката е просто - устроена механична машина в сравнение с 220-ката. И все пак тези 220-ки се държат повече от достойно за годините си. Каквото и да си говорим, мисля, че ако човек е намерил що-годе читава такава подръжката ще е в пъти под 221, да не говорим 222...


  • 0

#113 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 септември 2016 - 23:35

тук много хора няма да се съгласят с теб че 140ката е просто устроена машина и в интерес на истината е по сложна електрически от 220ката ;)

 

за едни и същи фунцкии в 140ката имаш сноп кабели докато в 220ката са една 2ка кабели между 2 модула....

 

 

между другото аз не коментирам поддръжката на 220ка спрямо 221 или 222, но ако го направим с части от официален дилър бих заложил че ще е на едно и също ниво +-10-20%.

 

и ако си прочел какво съм написал ще ти е станало ясно че читави 220ки по нашите пътища няма. има такива в движение, но 99% не изпълняват заложените времена - 0-100км/ч, 100-0км/ч, скорост на чистачките, скорост на стъклоповдигачи, скорост на реакция на окачването и т.н...


Този пост е редактиран от mr Big: 30 септември 2016 - 23:41

  • 4

#114 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2016 - 10:06

Рошав затваряй си прозореца преди да си лягаш вечер ,че нещо те надухва и изстиваш ,особено в главата ;)

Аз много харесвам 140-ката ,но тя е била върха през 90-те ,а вече сме 2016г. в новите S класи има такива нещокаквотници ,че като слезеш от 222 и се качих в 140-ка ,все едно си седнал в сандък :)

Стига с това всичко ново е боклук , като си ги купиме след 15-20 години ще викаме колко е хубава 222-ката ,а 229-ката е супер помия.

Сега всеки казва ,че 124-ката е най-здравия Бенц ,а когато е излязъл от завода ,такситата са направили стачка ,че таблото треска и ще изпада ,та са ги върнали обратно!

Живеем сега и гледаме напред ,не може  само старото да е хубаво ,тогава дай да е*еме баби ,щото са "старо ама златно"


  • 5
NO PAIN - NO GAIN!

#115 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 октомври 2016 - 10:18

Не съм имал нито 126;нито 140;220 но някак си не мога да приема че прогреса към който се стремят всички се превръща в регрес.
Още повече с безпощадните мерки за сигурност които се налагат с всяка изминала година 20+годишна кола да бие 10-годишна...
Ъ..докато нацеля буквите,то и Хари писал...

Този пост е редактиран от daimler1: 01 октомври 2016 - 10:21

  • 0

#116 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 01 октомври 2016 - 12:26

Млад съм и не ми е удобно да се намесвам във вашите разговори. Много ми харесва в140, казал съм си един ден ако имам пари да си купя една и да я направя от до нова и да ми седи в гаража и да я изкарвам в неделя. Мисля обаче че във всичко е така, и ит технологиите се правят по кехави от старите, но всички ползваме по нови неща! За пример давам телефоните. 3310 е много здрава но вече почти никой не я ползва а вярвам че всички имаме нужда от нещата които предлагат новите смартфони. Това е мое лично мнение!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#117 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 01 октомври 2016 - 14:33

Ще настане война с W140 и W124 уонърите .

Ама ... .

Старото е най добро. Вярно е.

Гвардията е само от изпитани и останали  живи след много битки и години войни.

Нищо и никой не може да удържи пред Старата Гвардия, няма такава сила. ... 

Но ... . 

На пазара има W222 на по 2-3 години и вече успели да навъртят по 4-5-6 стотин хиляди километра. 

Та се питам, коя ли W140-ска щеше да удържи  на тоя напън за това време. Май  никоя. 

Светът се промени, Хората се промениха, Стилът и начина на Живот се промениха. 

Новото отговаря на новите изисквания. 

Нищо и никой не може да удържи пред Новата Гвардия, няма такава сила. ... 


  • 1

#118 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 01 октомври 2016 - 14:48

Рошав затваряй си прозореца преди да си лягаш вечер ,че нещо те надухва и изстиваш ,особено в главата ;)

Аз много харесвам 140-ката ,но тя е била върха през 90-те ,а вече сме 2016г. в новите S класи има такива нещокаквотници ,че като слезеш от 222 и се качих в 140-ка ,все едно си седнал в сандък :)

Стига с това всичко ново е боклук , като си ги купиме след 15-20 години ще викаме колко е хубава 222-ката ,а 229-ката е супер помия.

Сега всеки казва ,че 124-ката е най-здравия Бенц ,а когато е излязъл от завода ,такситата са направили стачка ,че таблото треска и ще изпада ,та са ги върнали обратно!

Живеем сега и гледаме напред ,не може  само старото да е хубаво ,тогава дай да е*еме баби ,щото са "старо ама златно"

 

Напълно съм съгласен. Не мога да си представя как дори бих се замислил ако можех да избирам между миришеща на ново кола с 2 монитора, интерактивен интерфейс, красиво оформен волан, шев по кожата на таблото, ергономична седалка, камери, навигации, парктроници, 4 зонови климатроници, седалки с обдухване и масажи и кола с квадратно табло, която е била много добра, но по времето когато съм бил на 10 годинки. Истината е, че ако всички тук можехме да си позволим чисто новото АМГ 95 процента от нас щяхме да караме такова.

 

Когато баща ми си е купувал първата кола и ладата е била голямата работа, ама аз не си мечтая за лада. Светът върви напред, не можем да си заравяме главата в пясъка. Все едно да ползваме пишеща машина, защото е по-здрава от лаптопа, особено на удар в пода...


Този пост е редактиран от vonko1988: 01 октомври 2016 - 14:50

  • 1

#119 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 01 октомври 2016 - 16:05

Не се разправяй с тях, а си им го кажи направо - няма как да съществува нещо толкова добро или недай си боже по-добро от твоето.
Приеми го като шега.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 01 октомври 2016 - 16:06

  • 2

#120 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 01 октомври 2016 - 20:11

Мен на Росен колата много ми харесва когато я купи и започна темата сам бил на 14 или 15 години и всеки божи ден е следях с голям интерес. Явно всеки има различно разбиране. Разни хора разни идеали. Аз като си търсех сега кола на моменти се замислях за в140 но факт е че в България има малко ако ли не 1 или 2 които си заслужават, а 220 се намира по - лесно да е читав, а нямам възможност да си вкарам от вънка. Също факт че от цялото мобиле и в парите които имах единствено ми харесваше на Рошен колата, но не се виждах да я поддържам. В край на сметка съм доволен от това което закупих и за да влезем в темата бих препоръчал и на колегата да търси същото с500 след фейслифт. Вече въпрос на предпочитание е дали 4матик или задно. Аз избрах 4матик и съм доволен, но имам едно на ум че все още не се е наложило да влиза в сервиз за него така че мога и да го намразя. Поздрави!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни