Епааа язе като да съм най-големио късметлия ли бре??? 3-та година от как я взех само бензин наливам и от време на време (къде 15к км...)малко масла сменям.... Ае мноууу здраве и от мене...
Edited by koleto_70, 25 September 2016 - 22:31 .
Posted 25 September 2016 - 22:30
Епааа язе като да съм най-големио късметлия ли бре??? 3-та година от как я взех само бензин наливам и от време на време (къде 15к км...)малко масла сменям.... Ае мноууу здраве и от мене...
Edited by koleto_70, 25 September 2016 - 22:31 .
Posted 25 September 2016 - 22:49
Posted 29 September 2016 - 09:18
Излиза, че и след 20 години гроздето е кисело или както казва един приятел:
Хубава кола и хубава жена не са за сиромах човек...
Posted 30 September 2016 - 07:10
Излиза, че и след 20 години гроздето е кисело или както казва един приятел:
Хубава кола и хубава жена не са за сиромах човек...
Posted 30 September 2016 - 08:31
по мое мнение 220ката ще става все по скъпа за обслужване кола. без значение с въздушно окачване или хидравлика...
Ами незнам но 18-20 годишните с такива коли се увеличават.
Каква е логиката една кола да става по-скъпа за обслужване след като е измислен тънкажен вариант на почти всяко обслужване или ремонт? И кой знае по моргите колко такива има разфасовани, строшени и т.н.
Друг е въпроса, че е кола на преклонна възраст с множество системи и вече повечето ги е подхванала ръждата
Posted 30 September 2016 - 10:55
те може да се увеличават, но състоянието на автомобилите е в плачевно състояние!
всеки компонент има определен ресурс. при механичните компоненти остатъчния ресурс е видим, но при електронните компоненти няма как да разбереш. примерно ламбда сондата има живот от 50000 до 150000км в зависимост от модела й като след това продължава да работи коректно за компютъра на колата, но реалните й показания не съвпадат с истината. демек трябва да я подмениш просто защото й е време а не защото имаш проблем с автомобила. същото важи за всички останали датчици, сензори, моторчета и връзки по ел. инсталацията, а както рошавия определи 220ката сървър на колела, то тя е точно това. и всички тези компоненти би следвало да се подменят и то не с втора употреба, защото там не знаеш с какъв остатъчен ресурс са.
производителите казват че на колите след 2000г. е препоръчително да се провери цялата система на въздушните възглавници след 10г употреба. на мен не ми е ясно как може да се провери дали работи коректно. за колите произведени преди 2000г е препоръчително да се подменят всички компоненти, защото се смета че живота им е 10г....
Posted 30 September 2016 - 19:43
те може да се увеличават, но състоянието на автомобилите е в плачевно състояние!
всеки компонент има определен ресурс. при механичните компоненти остатъчния ресурс е видим, но при електронните компоненти няма как да разбереш. примерно ламбда сондата има живот от 50000 до 150000км в зависимост от модела й като след това продължава да работи коректно за компютъра на колата, но реалните й показания не съвпадат с истината. демек трябва да я подмениш просто защото й е време а не защото имаш проблем с автомобила. същото важи за всички останали датчици, сензори, моторчета и връзки по ел. инсталацията, а както рошавия определи 220ката сървър на колела, то тя е точно това. и всички тези компоненти би следвало да се подменят и то не с втора употреба, защото там не знаеш с какъв остатъчен ресурс са.
производителите казват че на колите след 2000г. е препоръчително да се провери цялата система на въздушните възглавници след 10г употреба. на мен не ми е ясно как може да се провери дали работи коректно. за колите произведени преди 2000г е препоръчително да се подменят всички компоненти, защото се смета че живота им е 10г....
Незнам подробно каква електроника има 220-ката, но знам, че това е първата кола на мерцедес, която навлиза сериозно в информационните технологии. Както при БМВ е е65, печално известно точно с тези си проблеми.
Преди това 140-ката е просто - устроена механична машина в сравнение с 220-ката. И все пак тези 220-ки се държат повече от достойно за годините си. Каквото и да си говорим, мисля, че ако човек е намерил що-годе читава такава подръжката ще е в пъти под 221, да не говорим 222...
Posted 30 September 2016 - 23:35
тук много хора няма да се съгласят с теб че 140ката е просто устроена машина и в интерес на истината е по сложна електрически от 220ката
за едни и същи фунцкии в 140ката имаш сноп кабели докато в 220ката са една 2ка кабели между 2 модула....
между другото аз не коментирам поддръжката на 220ка спрямо 221 или 222, но ако го направим с части от официален дилър бих заложил че ще е на едно и също ниво +-10-20%.
и ако си прочел какво съм написал ще ти е станало ясно че читави 220ки по нашите пътища няма. има такива в движение, но 99% не изпълняват заложените времена - 0-100км/ч, 100-0км/ч, скорост на чистачките, скорост на стъклоповдигачи, скорост на реакция на окачването и т.н...
Edited by mr Big, 30 September 2016 - 23:41 .
Posted 01 October 2016 - 10:06
Рошав затваряй си прозореца преди да си лягаш вечер ,че нещо те надухва и изстиваш ,особено в главата
Аз много харесвам 140-ката ,но тя е била върха през 90-те ,а вече сме 2016г. в новите S класи има такива нещокаквотници ,че като слезеш от 222 и се качих в 140-ка ,все едно си седнал в сандък
Стига с това всичко ново е боклук , като си ги купиме след 15-20 години ще викаме колко е хубава 222-ката ,а 229-ката е супер помия.
Сега всеки казва ,че 124-ката е най-здравия Бенц ,а когато е излязъл от завода ,такситата са направили стачка ,че таблото треска и ще изпада ,та са ги върнали обратно!
Живеем сега и гледаме напред ,не може само старото да е хубаво ,тогава дай да е*еме баби ,щото са "старо ама златно"
Posted 01 October 2016 - 10:18
Edited by daimler1, 01 October 2016 - 10:21 .
Posted 01 October 2016 - 12:26
Posted 01 October 2016 - 14:33
Ще настане война с W140 и W124 уонърите .
Ама ... .
Старото е най добро. Вярно е.
Гвардията е само от изпитани и останали живи след много битки и години войни.
Нищо и никой не може да удържи пред Старата Гвардия, няма такава сила. ...
Но ... .
На пазара има W222 на по 2-3 години и вече успели да навъртят по 4-5-6 стотин хиляди километра.
Та се питам, коя ли W140-ска щеше да удържи на тоя напън за това време. Май никоя.
Светът се промени, Хората се промениха, Стилът и начина на Живот се промениха.
Новото отговаря на новите изисквания.
Нищо и никой не може да удържи пред Новата Гвардия, няма такава сила. ...
Posted 01 October 2016 - 14:48
Рошав затваряй си прозореца преди да си лягаш вечер ,че нещо те надухва и изстиваш ,особено в главата
Аз много харесвам 140-ката ,но тя е била върха през 90-те ,а вече сме 2016г. в новите S класи има такива нещокаквотници ,че като слезеш от 222 и се качих в 140-ка ,все едно си седнал в сандък
Стига с това всичко ново е боклук , като си ги купиме след 15-20 години ще викаме колко е хубава 222-ката ,а 229-ката е супер помия.
Сега всеки казва ,че 124-ката е най-здравия Бенц ,а когато е излязъл от завода ,такситата са направили стачка ,че таблото треска и ще изпада ,та са ги върнали обратно!
Живеем сега и гледаме напред ,не може само старото да е хубаво ,тогава дай да е*еме баби ,щото са "старо ама златно"
Напълно съм съгласен. Не мога да си представя как дори бих се замислил ако можех да избирам между миришеща на ново кола с 2 монитора, интерактивен интерфейс, красиво оформен волан, шев по кожата на таблото, ергономична седалка, камери, навигации, парктроници, 4 зонови климатроници, седалки с обдухване и масажи и кола с квадратно табло, която е била много добра, но по времето когато съм бил на 10 годинки. Истината е, че ако всички тук можехме да си позволим чисто новото АМГ 95 процента от нас щяхме да караме такова.
Когато баща ми си е купувал първата кола и ладата е била голямата работа, ама аз не си мечтая за лада. Светът върви напред, не можем да си заравяме главата в пясъка. Все едно да ползваме пишеща машина, защото е по-здрава от лаптопа, особено на удар в пода...
Edited by vonko1988, 01 October 2016 - 14:50 .
Posted 01 October 2016 - 16:05
Edited by Bokouser, 01 October 2016 - 16:06 .
Posted 01 October 2016 - 20:11
0 members, 1 guests, 0 anonymous users