Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чистене на EGR и изпускателни колектори и връзката съв вихровите клапиидеи съвети


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 септември 2014 - 13:46

Ако ползваш добавката прави го навън,защото иначе трябва противогаз:-)
  • 0

#17 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 02 октомври 2014 - 12:40

Равносметката от " чистенето " .

Разбрах че ЕГР клапана ми работи

Оцапах се яко с масло :)

Добавката наистина чисти, но ако имате проблем с въпросните клапи едва ли ще ви го реши . Поне при мен колата пак от време на време си дава грешка, но предимно когато се кара градско на ниски обороти.

Питах познати дали не може въпросните клапи да се изработят от стругар от някакъв читав метал, но ми казаха, че дори и металните се чупели и правели големи поразии. Отделно, че те лагеруват в пластмасовия колектор и ако той е износен си тече масло от тях, което пък капело върху моторчето за упрваление и го скапвало. Въпросното моторче май струва към 300 400 лв. Сега ме съветват да го сменям и него, ама нещо не ми се нрави идеята да дам толкова пари само за да не ми излиза грешка. Четох, че някъде слагали резисторчета, ама тук е много тънък въпроса какво точно резистроче трябва да се сложи. Ако някой има идея какво  да е много бих благодарен ако сподели.


Този пост е редактиран от 190D: 02 октомври 2014 - 12:41

  • 0

#18 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 06 октомври 2014 - 13:33

Колега сега ще те светна при мен как се реши проблема (ML 270 CDI). От една година ми правеше същия проблем: от време на време ми влизаше в авариен режим и на Стар диагностиката показваше колектора. Нов колектор 750лв и моторче около 230лв + труд 200лв и кой ти дава гаранция, че няма да се прецака пак . Та за моя: Мислехме само да откачим моторчето от клапите и да ги залепим в отворено положение, но когато ги погледна майстора и му стана лошо, бяха толкова разбити че се виждаше в колектора. Стигнахме до сваляне няма как и тогава го видяхме в какво състояние е. Беше изядена половината пластмаса а клапите бяха зверски наядени. За мое учудване колектора беше произведен 12.2008. За 6 години такива поражения. Взех колектор втора ръка и му оставихме клапите, като ги залепихме отворени. Моторче ново, за да не разглабяме пак скоро. ЕГР почистен (също беше ужасно замърсен) и затапен, вакуума откачен. После малко намеса в софтуера заради ЕГРа, а и да не влияе на работата, това че клапите са винаги отворени (направен разбира се от съответния специалист).ЕГР и клапите са за екология и естествено за скъп ремонт като се прецакат.  Дойде разбира се и изкешението за лек тунинг.  Сега работи само моторчето, без да е вързано с клапите.Много съм доволен от резултата, а и цената съвсем не е като смяна с нови.  


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 октомври 2014 - 15:02

Колега сега ще те светна при мен как се реши проблема (ML 270 CDI). От една година ми правеше същия проблем: от време на време ми влизаше в авариен режим и на Стар диагностиката показваше колектора. Нов колектор 750лв и моторче около 230лв + труд 200лв и кой ти дава гаранция, че няма да се прецака пак . Та за моя: Мислехме само да откачим моторчето от клапите и да ги залепим в отворено положение, но когато ги погледна майстора и му стана лошо, бяха толкова разбити че се виждаше в колектора. Стигнахме до сваляне няма как и тогава го видяхме в какво състояние е. Беше изядена половината пластмаса а клапите бяха зверски наядени. За мое учудване колектора беше произведен 12.2008. За 6 години такива поражения. Взех колектор втора ръка и му оставихме клапите, като ги залепихме отворени. Моторче ново, за да не разглабяме пак скоро. ЕГР почистен (също беше ужасно замърсен) и затапен, вакуума откачен. После малко намеса в софтуера заради ЕГРа, а и да не влияе на работата, това че клапите са винаги отворени (направен разбира се от съответния специалист).ЕГР и клапите са за екология и естествено за скъп ремонт като се прецакат.  Дойде разбира се и изкешението за лек тунинг.  Сега работи само моторчето, без да е вързано с клапите.Много съм доволен от резултата, а и цената съвсем не е като смяна с нови.

Ти добре го светваш,ама всичко това е казано и повтаряно.Само не мога да се светна тия клапи какво им баете ами не сте ги изкормили!?Мислите че като са отворени,че няма да изгорят след време и да влязат в мотора ли?
  • 0

#20 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 07 октомври 2014 - 13:08

Да мисля. Какво като изгорят? Махането на клапите е въпрос на избор все пак. Не виждам проблем да се повтаря, нищо че е казано. Може да помогне на някой, какъв е проблема?


  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 октомври 2014 - 18:02

Да мисля. Какво като изгорят? Махането на клапите е въпрос на избор все пак. Не виждам проблем да се повтаря, нищо че е казано. Може да помогне на някой, какъв е проблема?

Ненко,не можеш да помогнеш с грешни съвети,а именно лепенето на клапи в отворено положение.
Другото е така,софтуерната намеса е задължителна.
  • 0

#22 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 08 октомври 2014 - 21:00

   Не виждам смисъл да спорим по въпроса. Може и да си прав, не мисля че това е същественото в случая. Нека всеки сам да прецени за себе си как да постъпи. Иначе съм за мненията и съветите "колкото повече - толкова повече".  Би било добре повече да се пише във форума. Много хора четат темите, а малко пишат. Лично аз мога да кажа, че много малко разбирам , но с радост споделям решението на всеки проблем. По- вероятно е да помогна на някой, отколкото да навредя. Дано колегата бързо си реши проблема.


  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2014 - 22:54

Не виждам смисъл да спорим по въпроса. Може и да си прав, не мисля че това е същественото в случая. Нека всеки сам да прецени за себе си как да постъпи. Иначе съм за мненията и съветите "колкото повече - толкова повече".  Би било добре повече да се пише във форума. Много хора четат темите, а малко пишат. Лично аз мога да кажа, че много малко разбирам , но с радост споделям решението на всеки проблем. По- вероятно е да помогна на някой, отколкото да навредя. Дано колегата бързо си реши проблема.

Да,дано си реши проблема и сподели как го е направил и дали е доволен от резултата!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни