
Чистене на EGR и изпускателни колектори и връзката съв вихровите клапиидеи съвети
Започната от 190D, 23 сеп 2014 - 20:07:12
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 септември 2014 - 13:46
Ако ползваш добавката прави го навън,защото иначе трябва противогаз:-)
#17
Публикувано 02 октомври 2014 - 12:40
Равносметката от " чистенето " .
Разбрах че ЕГР клапана ми работи
Оцапах се яко с масло
Добавката наистина чисти, но ако имате проблем с въпросните клапи едва ли ще ви го реши . Поне при мен колата пак от време на време си дава грешка, но предимно когато се кара градско на ниски обороти.
Питах познати дали не може въпросните клапи да се изработят от стругар от някакъв читав метал, но ми казаха, че дори и металните се чупели и правели големи поразии. Отделно, че те лагеруват в пластмасовия колектор и ако той е износен си тече масло от тях, което пък капело върху моторчето за упрваление и го скапвало. Въпросното моторче май струва към 300 400 лв. Сега ме съветват да го сменям и него, ама нещо не ми се нрави идеята да дам толкова пари само за да не ми излиза грешка. Четох, че някъде слагали резисторчета, ама тук е много тънък въпроса какво точно резистроче трябва да се сложи. Ако някой има идея какво да е много бих благодарен ако сподели.
Този пост е редактиран от 190D: 02 октомври 2014 - 12:41
#18
Публикувано 06 октомври 2014 - 13:33
Колега сега ще те светна при мен как се реши проблема (ML 270 CDI). От една година ми правеше същия проблем: от време на време ми влизаше в авариен режим и на Стар диагностиката показваше колектора. Нов колектор 750лв и моторче около 230лв + труд 200лв и кой ти дава гаранция, че няма да се прецака пак . Та за моя: Мислехме само да откачим моторчето от клапите и да ги залепим в отворено положение, но когато ги погледна майстора и му стана лошо, бяха толкова разбити че се виждаше в колектора. Стигнахме до сваляне няма как и тогава го видяхме в какво състояние е. Беше изядена половината пластмаса а клапите бяха зверски наядени. За мое учудване колектора беше произведен 12.2008. За 6 години такива поражения. Взех колектор втора ръка и му оставихме клапите, като ги залепихме отворени. Моторче ново, за да не разглабяме пак скоро. ЕГР почистен (също беше ужасно замърсен) и затапен, вакуума откачен. После малко намеса в софтуера заради ЕГРа, а и да не влияе на работата, това че клапите са винаги отворени (направен разбира се от съответния специалист).ЕГР и клапите са за екология и естествено за скъп ремонт като се прецакат. Дойде разбира се и изкешението за лек тунинг. Сега работи само моторчето, без да е вързано с клапите.Много съм доволен от резултата, а и цената съвсем не е като смяна с нови.
#19
Публикувано 06 октомври 2014 - 15:02
Ти добре го светваш,ама всичко това е казано и повтаряно.Само не мога да се светна тия клапи какво им баете ами не сте ги изкормили!?Мислите че като са отворени,че няма да изгорят след време и да влязат в мотора ли?Колега сега ще те светна при мен как се реши проблема (ML 270 CDI). От една година ми правеше същия проблем: от време на време ми влизаше в авариен режим и на Стар диагностиката показваше колектора. Нов колектор 750лв и моторче около 230лв + труд 200лв и кой ти дава гаранция, че няма да се прецака пак . Та за моя: Мислехме само да откачим моторчето от клапите и да ги залепим в отворено положение, но когато ги погледна майстора и му стана лошо, бяха толкова разбити че се виждаше в колектора. Стигнахме до сваляне няма как и тогава го видяхме в какво състояние е. Беше изядена половината пластмаса а клапите бяха зверски наядени. За мое учудване колектора беше произведен 12.2008. За 6 години такива поражения. Взех колектор втора ръка и му оставихме клапите, като ги залепихме отворени. Моторче ново, за да не разглабяме пак скоро. ЕГР почистен (също беше ужасно замърсен) и затапен, вакуума откачен. После малко намеса в софтуера заради ЕГРа, а и да не влияе на работата, това че клапите са винаги отворени (направен разбира се от съответния специалист).ЕГР и клапите са за екология и естествено за скъп ремонт като се прецакат. Дойде разбира се и изкешението за лек тунинг. Сега работи само моторчето, без да е вързано с клапите.Много съм доволен от резултата, а и цената съвсем не е като смяна с нови.
#20
Публикувано 07 октомври 2014 - 13:08
Да мисля. Какво като изгорят? Махането на клапите е въпрос на избор все пак. Не виждам проблем да се повтаря, нищо че е казано. Може да помогне на някой, какъв е проблема?
#21
Публикувано 07 октомври 2014 - 18:02
Ненко,не можеш да помогнеш с грешни съвети,а именно лепенето на клапи в отворено положение.Да мисля. Какво като изгорят? Махането на клапите е въпрос на избор все пак. Не виждам проблем да се повтаря, нищо че е казано. Може да помогне на някой, какъв е проблема?
Другото е така,софтуерната намеса е задължителна.
#22
Публикувано 08 октомври 2014 - 21:00
Не виждам смисъл да спорим по въпроса. Може и да си прав, не мисля че това е същественото в случая. Нека всеки сам да прецени за себе си как да постъпи. Иначе съм за мненията и съветите "колкото повече - толкова повече". Би било добре повече да се пише във форума. Много хора четат темите, а малко пишат. Лично аз мога да кажа, че много малко разбирам , но с радост споделям решението на всеки проблем. По- вероятно е да помогна на някой, отколкото да навредя. Дано колегата бързо си реши проблема.
#23
Публикувано 08 октомври 2014 - 22:54
Да,дано си реши проблема и сподели как го е направил и дали е доволен от резултата!Не виждам смисъл да спорим по въпроса. Може и да си прав, не мисля че това е същественото в случая. Нека всеки сам да прецени за себе си как да постъпи. Иначе съм за мненията и съветите "колкото повече - толкова повече". Би било добре повече да се пише във форума. Много хора четат темите, а малко пишат. Лично аз мога да кажа, че много малко разбирам , но с радост споделям решението на всеки проблем. По- вероятно е да помогна на някой, отколкото да навредя. Дано колегата бързо си реши проблема.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни