Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

И аз вече мога да се похваля с W124 230Е


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#16 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 25 September 2014 - 23:00

Благодаря момчета и ваще да ви слушат много. За допълнително слаганата клима ами ще се опитам да го обесня по подробно. Един вид колата е излезнала без него от завода ,но в последствие и е сложен от нещо като подиспълнител ,а имено Далвиа ,които общо взето се занимават с такива неща. Не че е слаган допълнително от мен или предишния ползвател мисля ,че такава беше врътката с тея Диавии и мисля ,че беше на италианските Мерцедеси ако не се бъркам нещо ,а тази уж е доичландска. Общо взето климата и всичко си е страшно заводско изпълнение даже ,абе направо заводско.Ето и разликата в броните.

Мойта с плътното капаче и броня ,всъщност то капачето липсва.Attached File  Снимка0078.jpg   333.67K   12 downloads

Ето и с набраздено капаче и не плътна броня.Attached File  0.jpg   28.15K   13 downloads

 Абе едната броня е плътна другата е набраздена общо взето ,ако не си разбрал казвай ще дообесним.

 

П.П. Казвам всичко това с условието ,че не съм справочник по въпросите относно W124 и може и да имам грешка ,ако има такава и забележите моля да поправяте.


Edited by Ванюша, 25 September 2014 - 23:03 .

  • 0

#17 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 29 September 2014 - 17:55

дай да видим как се е справил тапицера с кората и шоф. седалка :)

 

много е хубав цвета на колата и сравнително рядък. успех ти желая, минал съм по тоя път, 4 години с едно купе, и някой ден - пак, живот и здраве!


  • 1

#18 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 29 September 2014 - 23:08

Благодаря Марто ,найстина да стегнеш нещо сам има друго обаяние. Ще кача снимки тези дни ,че все се мотам вече и кората е закърпена там дето бяха рязали за музика. Неща дупки аз на места дето не са сметнали конструкторите и ги закърпих двоино с мокет за по добра тишина ще бъдат и отдолу закърпени и ще поясня кое и как иначе кората е правих сам и един заварчик ,че и до там се стигна и това ще покажа ,че доста зор беше докато се направи елегантно и нежно без да си личи.


  • 0

#19 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 07 October 2014 - 18:43

Така колата вече е ваксосана да лъска ,че иначе срамота ,оборудвана е със свястна гума и нов крик ,че старият беше взел дал и се обзаведе с нови капаци на джантите ,а и искрено да си призная любимите ми ,създават поне според мен много готино излъчване.

Малко по отделно за всичко ваксата/пастата/препарата ми ги препоръчаха в магазина ,а в последствие аз останах много доволен най-важното е ,че става лесно дори от неопитни и неграмотни в областа като мен ,а и е на водна основа като чат пат пръсках с Водичка за да не претъркам на места. Специална машина нямам работих с приставките които се продават за боргия закачих го ,намокрих го и след като равномерно разпределих препарата почнах със средна скорост да минавам по три четери пъти. Като да речем правех една врата без лаисната за десет минути. След като изсъхна изчистих със суха кърпа и разликата ми хареса и беше видима най-важното. Другото е ,че лаисните и хромираните глезотиики по колата лъснаха неузнаваемо направо да се огледаш. Абе коренно различно излъчване се получи. Две красавици.Attached File  IMAG0915.jpg   131.37K   12 downloads

Ето го крикчето в действие.Attached File  Снимка0146.jpg   280.35K   14 downloadsAttached File  Снимка0147.jpg   236.36K   12 downloads Нарочно взех такова най-вече защото е с широка употреба ,а сещате се какво ще стане с мерцедесовия ако се наложи да услужите на някой в авариен случай ,а и този вдига с лекота.

Ето тапицерската работа как е свършена. Плата аз си го избрах иначе каза ,че е имал и като заводския ,но вече свършил.Attached File  Снимка0134.jpg   231.63K   13 downloadsAttached File  Снимка0135.jpg   193.91K   12 downloads. На живо трудно прави впечатление честно казано. Иначе приствах на цялата направа и твърдя ,че човека си разбира от работата.

Ето мокетираното дърво лична изработка ,отзивите са смесени и на мен с дърво повече ми харесва ,но и повече ми харесва мокетирано отколкото краино нацепено дърво. Иначе лака го обелих та може и да се лакира.Attached File  Снимка0138.jpg   212.64K   12 downloads

Закърпената кора и добавеното пепелниче което аз ползвам за стотинки вижда се на горната снимка естествено мерцедесово.Attached File  Снимка0141.jpg   221.39K   12 downloads Ето и дупките отдолу и на тях ще им дойде времето ,че продължава да се чува.

Товарният отсек беше разглобен и всичко изпрано ,измито и сглобено ,а гозовата уредба беше със свежа боя за по добро излъчване ,че иначе кофти седеше.


  • 1

#20 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 07 October 2014 - 19:18

Продължаваме със снимките.Attached File  Снимка0142.jpg   157.54K   11 downloads Attached File  Снимка0143.jpg   180.52K   12 downloads. Понеже днес и АБС нещо се еба си поиграх и всичко бързо и лесно си доиде на мястото. Гася колата и нещо жужи и трепти отпред ,а стъписах се аз отварям капака и барам тук с ръка и каквода видя модула на ABS жужи. Запознах се на бързо с устроиството му писах в интернет и излезна това което  и даде насока ,а имено http://bgdriver.org/...p?topic=1063.15. Отидох отворих извадих релето ,почистих го ,сглобих и всичко си доиде на мястото. Снимки.Attached File  Снимка0132.jpg   218.56K   11 downloadsAttached File  Снимка0149.jpg   213.18K   12 downloadsAttached File  Снимка0152.jpg   208.19K   12 downloads

Така сега ще разкажа за поломената уж безвазвратно дръжка и захващането и към кората на вратата. Първо свалих кората и изчистих всичко. След това отидох при заварчик и човека ми напасна и направи заварка на счупеното ушенце мястото където се намира съм го оградил в синьо ,а ушенцето и самото болтче което го държи се виздат като се свали черното капаче. След това видях ,че дръжката и кората са били постояно свързани без замисъл да се разглобяват като към цялата игра е добавено и джобчето на кората. Така заех се да мисля ,а след като го измислих и дествах. Значи оградените в червено са нещо като пластмасови нитчета и тези от кората ги изчистих и си имаче съвсем обикновени дупчици. Тези на съмата дръжка обаче полагаики я на вратата установих ,че стърчат от другата страна на кората което ми объркваше сметките и така. С един абразив и боргията ги изпилих докато не слязоха два три милиметра под равнището на кората ,след това внимателно ги разпробих с два милиметра боргия и така ,а и те заводски май си имаха някакви дупчици. Цялото това се случва понеже при слагането на винтчетата от към страната на кората така ще им се даде възможност да изтеглят дръжката и да се затегната без да спукат нитчетата. Следва захващането на дръжката към джобчето стана посредством две дълги болтчета в близост до мястото на някогашните щипки оградил съм в жълто. Джобчето е свалено събрано е в едно с дръжката с болтчета и тогава са сдвоени и прикрепени към самата кора това е последователността. На всякаде с малки изключения съм слагал шайби. Стана много здраво и неразличимо от заводското. Описвам го подробно понеже предполагам има доста хора с хлабавини точно в тази част на колата и отговора може и да им помогне. Снимки не правих ,но тази дава добра представа за сглобката.Attached File  Снимка0079.jpg   144.73K   12 downloads Attached File  Снимка0140.jpg   220.4K   12 downloads

Малко общи снимки.Attached File  Снимка0136.jpg   187.06K   11 downloadsAttached File  Снимка0137.jpg   169.31K   11 downloadsAttached File  Снимка0154.jpg   242.98K   10 downloadsAttached File  Снимка0155.jpg   215.35K   10 downloads


  • 0

#21 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 07 October 2014 - 19:57

Браво Колега, а какъв препарат ползва за полирането?
  • 0

#22 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 07 October 2014 - 22:56

За препарата само знам ,че е на водна основа и е за машина като се ползва при тъмен цвят кола. Изцяло се доверих на продавачката тъй като съм ползвал услугите и и преди и съм доволен. Понеже ми трябва още малко ще ходя пак и ще питам. Иначе на места където съм оцелил нещата е станало огледало ,направо отразява различните цветове. Пак споменавам ,че имам скромен опит и как да кажа бегли познания в областта демек става и за неуки. Другото което ми направи впечатление е ,че тук там където бях капнал от препарата само от седенето без да е търкано имаше разлика след това. Даваите отговори и пишете за всичко което ви е любопитно по колата ,така и аз ще мога да преценя нещата как се получават. И няколко въпроса как се свалят духалките на парното прочетох ,пробвах ама не щат ,а не ми се чупи. И другото е може ли обикновенна газова уредба да се направи да превключва след като колата загрее ,а не според оборотите ,защото докато не загрее някаде на петдесет градуса по Целзии двигателя и вече е превключила много скапано играе оборотомера ,а след като загрее е страшилище няма грешка. Друго има ли от каде в интернет да се купят светлинки за уредите в салона щото взех едни по мощни и ми бъркат в сърцето всеки път като карам по тъмно.


  • 0

#23 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 15 January 2015 - 19:46

Здрасти приятели ,последно ми се наложи да патувам доста и няма врема за форума пък камо ли да пиша ще драсна някои ред за колата дано е полезен на които гледа и търси подобни. Значи сменихме и двата предни шарнира и един кормилен естествено в работилница ,пред нас щеше да е трудоемко ако мога така да се изразя ,взех Лемфьордер дано карат. С колата няма и за 100 дни от както е взех съм минал повече то 5000 километра без да е жаля. 3000 километра съм ги минал за удоволствие магистрали планински дефилета и всякакви забудати кътчета поведение на колата ОТЛИЧНО. По добро от W211 със сигурност. Двигателя не и е малял нито един път честно казано за умерено каране в нашите условия. Разход под 10 литра с газовата уредба на дълго и 15 в населено място.


  • 0

#24 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 15 January 2015 - 19:53

Така сега съвсем умишлено тук ще си позволя да попитам за съвет така както е подкарахме се свърши доста работа и колата се превеърна в Мерцедес ,но остана парното което както съм споменал не бачка и е с капак отвътре в смисал трябва да се разглоби всичко скоростомер духалки и да се извади електродвигателчето отвътре. Та въпроса ми е понеже ми остана единствена кола и скоро се прибирам за кратко и няма да имам възможноста да е разглобявам и зглобявам два дена има ли кадърен майстор които да може да му е закарам предварително и да е оправи без след това да скърца и счупва всичко по салона щото скърцаща кола е някакво наказание. Разгледах чертежите и захващането при W124 не е нищо сложно. Ако снаете такъв в Пазарджик ,Пловдив та даже и в софииско ако има съм навит казвайте. Благодаря и лека вечер.


  • 0

#25 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 January 2015 - 12:40

Колега голям ентусиаст си, признавам ти го. Много трудно се намират такива хора и да имат свободно време точно когато ти искаш, Пиши на лично на бай Васо от София той поне ще ти го направи както трябва.  Иначе според мен по моргите има части колкото искаш особено за седаните, може да си намериш махагон около скоростния лост в добро състояние и кори за вратите. Така ще може да си сложиш ел стъкла поне отпред което е голямо удобство, в 124 всичко е заложено фабрично така че може да си ъпгрейдваш колата с екстри колкото искаш.


  • 1

#26 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 16 January 2015 - 13:04

Благодаря за хубавите думи. Така е заложбите на тази кола са невероятни. Тази си остава механика чиста не искам екстри даже и без алуминеви джанти ще стои. В друга смятам да се налива при достатачно възможности. Тая ме грабна с плавността и удобството си обичам природата и затънтените кътчета и повечето километри и ги навартях по такива места всякаш колата е създадена за такива пътища пусти и безлюдни и чувството ,че ще продължава да се движи независимо от всичко е неописуемо. Искам колата от към механика да е отлична а екстрите както казах в друга по нататак.  Sharky///AMG отвори една страница и за твоита сигурен съм ,че ще е любопитно.

 

П.П. С бай Васо говорихме още когато си бях в къщи не за друго ,а за да е погледнe и да определи както се вика състоянието на колата като човек с опит и набито око. В последствие не се доуточнихме понеже самия оглед не беше нещо спешно и нямаше смисал да си даваме зор. Иначе с кратките разговори съм останал с положително впечатление и че е отзивчив човек. Честно казано първо за него се сетих ,но истината е ,че колата ще е кара мои приятел и не ми се ще да занимавам който и да е с моита кола да ми е кара до там и да се връща щото един ден ще иде. Нищо ,че сме на един хвърлеи място все пак си е разстояние. За това търсех нещо ,но ако няма ще се ходи и в шоплука. Sharky//AMG ти гледам си пловдивчанин няма ли нещо къде да предложиш.


  • 1

#27 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 04 July 2016 - 22:40

След кратко спотайване е време или поне реших ,че е време да напиша нещо за количката, ще се опитам да бъда обобщаващ и точен.

 

Първо за самата кола

- поведение прекрасно независимо от условията

- ремонтопригодност прекрасна

- здравина страхотна

- удобство повече от удобна

- качество на сглобка достойно за Краля на пътя просто

- спирачки страхотни

 

Леки недостатъци са ,че повечето неща искаме или не искаме са на по 100 000 години и на по 100 000 километра и за да работят изрядно си искат разглобяване и поглеждане. Истината е ,че сега най скъпите и добри части за тая кола особено с намалението струват стотинки. При тези образци най страшното е ръждата просто.

 

Дали си заслужа всичко което съм вкарал нямам представа зависи от човека ,но като вложение разход не е нещо нечувано особено за такава качествена кола. Да се има предвид ,че на майстор съм ходил само два пъти по спомен. Всичко съм си правил или аз или приятел ако трябваше да плащам за потдръжка нещата биха били други. Та така.


  • 1

#28 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 05 July 2016 - 11:20

Сега малко за самата кола. Понеже съм голям играч и карач колата е изтрясках в една бетонна стена на Пасарел ,да видим кой ще победи ,нали са безсмъртни W124 ,e така и стана преборихме е стената порядъчно още има белези и плаче ае ние се перчим. Зор не зор оправих е. От там едно здраво късане на гъза на 230 от каране. Обаче се появи пореден келешлък взе да сее много лошо отзад при определена скорост и бабунки и се оказаха двете малки предни втулки на магарето при захващането му към каросерията ,а те не се сменят лесно. Видяхме ,че е изхнила и при хватките за споменатите втулките и естесвено възхода и беше към балкантото. Въпреки това обаче е карах до кръв ,а тя горката не се предаваше пък и желанието ми след като е качих на бетонната стена да е стягам крайно ми беше паднало та го карахме на доизживяване. Изведнъж обаче преломния миг дойде.

Колата беше изтеглена да живее още достойни километри.

Какво се направи

-свали се задното магаре пясък нова боя и втулки
-нови втулки на щангите
-нови регулиращи щанги
-нови втулки на носачите
-нови селенови втулки на главините
-нови биалетчета на щангата
-нови болтове навсякъде поцинковани с повишена якост и пластмасови гаики на тях

-нов носач единия беше много изгнил
-нови пружинни ресьори единия счупен на едно място ,другия на две естествено изгнили
-закърпване захвата на магарето
-сваляне на обличащите прагове и закърпването на истинските също
-сваляне на предни калниц и изшкуркването им и защита под тях
-изшкуркване на задните калници
-залепване на предната броня /майстора е магьосник първенец нямаше пърчета ,а вече бронята е цяла ,а цените подарък/
-изшкуркване на задния капак
-поръчана е боя
-частично разглобяване на климатичната система

Какво още има да се прави

-да се почистените неща пръснат добре
-едната щанга горе отзад трябва да се оправи ,че нещо съм е прехвърлил и пообъркал и не мога да хвана биалетчето правилно
-да се залепи задната броня
-едно масло
-да се сипе масло на дифа
-да се подмени задния АБС предавател този на дифа ,че е протъркан и не работи
-подмяна на предните и задните накладки
-да се доотремонтира климатичната система естествено
-да се подобри газовата уредба с евро-сонда или там както се нарича и с 40 литрова туба ,че тази ми е много голяма и нищо не мога да събера
-да освежа салона ,че вътре ми е много скапано
-да е ваксосам и изпипам от вън вече
-да си регулирам вратата ,че тряскането е зверско
-да се регулирати и разпределят гумите ,че вскички са на една страна
-да си оправя гърнетата свястно

Тоя списък взе да ме плаши малко честно ,но като сме е почнали ще е правим. Ето и малко сники.

Attached File  IMG_0651.JPG   94.29K   5 downloadsAttached File  IMG_0657.JPG   152.16K   5 downloadsAttached File  IMG_0661.JPG   131.64K   5 downloadsAttached File  IMG_0663.JPG   148.1K   5 downloadsAttached File  IMG_0665.JPG   197.11K   6 downloadsAttached File  IMG_0666.JPG   137.92K   6 downloadsAttached File  IMG_0667.JPG   161.61K   6 downloadsAttached File  IMG_0668.JPG   123.32K   5 downloadsAttached File  IMG_0671.JPG   137.19K   5 downloads

 

и едни видео към тях

 

Поздрави


  • 1

#29 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 05 July 2016 - 11:41

Сега да кажа още няколко неща

 

-втулките не съм ги вадел за удоволствие с горелката просто бях върнат отвсякъде с предлога ,че са скапани и по добре така или нови. Нови щанги на цената на една работна заплата аз няма да взема при положение ,че втълките и болтоете /най скъпите/ за тях са ми 70 левчета общо.

 

-някой от нещата които са на Лемфьордер точно до кода имаха изтрита щампа поизнайте на кого ,да на Мерцедес на снимките внимателно се вижда ,това мисля ,че говори за качеството и по добре от общата сметка да се прежали един стотак ,но нещата който се вграждат да са стойностни сигурно. Копувам ги от един и същ магазин и винаги са така. Точно там не е якичко да разглобяваш втори път.

 

-заварките са електрожени /телоподаващото отказа/ и за това не са от най лицеприятните още повече ,че едната е моя ,но са здрави. Долу всичко е покрито с гума по дебела от ламарината на мест сигурно има и един сантиметър дори и ако не се почисти е много гадно за заваряване. Абе и се пали внимавайте.

 

-закърпих отстрани с нитчета и тънка ламарина защото просто дупките бяха по скоро приемливи и исках да покрия отгоре колкото да не влиза Вода и кал та. Пък и ми хареса абе доста здраво стана. Естествено отдоло съм почистил и обработил преди да защитя. Дупки за крик няма щото ако има нещата ще станат още по страшни според мен. Кола си е вдигам отдоло и без това.

 

-снимки не са най-изчерпателните и с изглед ама и никога не съм излизал и да го сътворявам тоя разказ стана спонтанно общо взето. Колкото толкова ,важното ,е че са от сърце.

 

Знам ,че и някой от нещата не са правени по най правилния начин ама на мен за сега здравината ми е определяща не вида ,така че кое на криво кое на право няма значение ,все пак не е изложба ,а е карам.

 

Още един призив.

 

ПРИЯТЕЛИ ПРЕГЛЕЖДАЙТЕ СИ КОЛИТЕ ДОБРЕ ОТДОЛО МОЯТА БЕЩЕ С НЯКОЛКО СЧУПЕНИ НЕЩА И ТАКИВА КОЙТО СЕ ДЪРЖАХА НА КОСЪМ И НЯМАШЕ ЯСНИ ПРИЗНАЦИ ,А НЕ Е КАТО ДА НЕ СЪМ Е ГЛЕДАЛ ПЪК И СЪС СИГУРНОСТ СЧУПЕНОТО Е БИЛО ОТДАВНА НЕ ОТ СКОРО ЛИЧИ СИ ВСЕ ПАК. ПРОСТО В124 СИ Е ПО ОСОБЕННА И ИСКА ПО ОБСТОЕН ОГЛЕД. ВАЖНО Е ВСИЧКО ДА Е СТЕГНАТО. ТОВА Е ВАЖНО ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЕ.

 

Ако има въпроси с удоволствие ще отговоря както и забележките са добре дошли. Живи и Здрави.


  • 3

#30 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 07 September 2016 - 20:38

Така изпъваме количката малко по малко и успява возилото да се разгръща и да излага своя привлектелност на показ.

 

Давам подред.

 

-спирачките свалени и минати на фреза 1 и оборудвани с нови накладки.Накладките са на ROADHOUS някакви испански май не много извесни цената им е висока ,но пък спират зверки не скрибуцат и са зверски меки правени са в Испания момчето в магазина ми ги препоръча знам ги отдавна и съм много соволен. Казвам го не да правя реклама ,а защото в деня ми често се стига до разговор за накаладки и всеки се чуди та да си кажа и аз мойта препоръка и насока,сметнах го за важно. А и добрите неща трябва да се споделят.

 

-колата е с невероятно боядисана предна броня и буфер , както и задни калници и капак

 

-една вакса на цялата

 

-презапоено реле за пренапрежение OVP реле

 

-презапоено време реле и поправена една пътечка за помпата горивната 

 

-светлините и подглавките вече ми работят

 

Тук основна задача за решаване на разхвърляността и поправката има Subsonic на който искрено му казвам едно голямо БЛАГОДАРЯ искрено.

 

-газовите връзки и общо газовата уредба е приведена в правилен вид пак благодарение на Subsonic естествено. Като за нея има писано тук. http://forums.mbclub...-за-w124/page-9

 

-вскички капаци и подвижни части са с ремонтирани отстояния и се затварят прекрасно ,някой от щипките ги занитих на ново понеже при преместването естествено се скъсаха ,а ползванит нитчета са 3мм прилягат прекразно ,подложиш и малко грес естествено. Като нитовате пазете стъклата ,че нитакчата рита лошо от време на време пък не е изкл1чено да се залисаш.

 

-салона пак беше разглобен изчистен изпран и ремонтиран.

 

-смених и едни мъркучи за празния ход и нещата се получиха не знам как се казват ,но се виждат на снимките.

 

-сега и шием пак 2 набора килимчета трябва да е поразкараме.

 

Единствено остава висок празен ,но отчитайки обърквацията ,че рязко се губи мощност при пускането на по големи потребители на мощност мисля ,че ще е потенциометъра ,не знамдали е той и не съм сигурен ,но тези дни ще го премеря и ще пиша. Предложениета и публикациите на доста места са ,че може да се настрой в зависимост от изтъркаността му де ,но ще видим и умувам.

 

Поздрави и благодаря.Attached File  IMG_1058.JPG   109.28K   7 downloadsAttached File  IMG_1059.JPG   227.94K   7 downloadsAttached File  IMG_1060.JPG   84.71K   5 downloadsAttached File  IMG_1061.JPG   185.93K   6 downloadsAttached File  IMG_1062.JPG   138.08K   6 downloadsAttached File  IMG_1063.JPG   164.9K   6 downloadsAttached File  IMG_1090.JPG   114.62K   6 downloadsAttached File  IMG_1091.JPG   142.68K   6 downloadsAttached File  IMG_1092.JPG   146.35K   6 downloadsAttached File  IMG_1095.JPG   115.99K   6 downloadsAttached File  IMG_1096.JPG   177.43K   6 downloadsAttached File  IMG_1097.JPG   190.21K   6 downloadsAttached File  IMG_1284.JPG   110.07K   5 downloadsAttached File  IMG_1285.JPG   83.89K   6 downloadsAttached File  IMG_1290.JPG   200.11K   6 downloadsAttached File  IMG_1293.JPG   117.17K   6 downloadsAttached File  IMG_1297.JPG   103.21K   6 downloadsAttached File  IMG_1298.JPG   135.44K   6 downloadsAttached File  IMG_1299.JPG   166.84K   7 downloadsAttached File  IMG_1300.JPG   131.45K   7 downloadsAttached File  IMG_1301.JPG   141.84K   6 downloadsAttached File  IMG_1315.JPG   246.8K   9 downloads


Edited by Ванюша, 07 September 2016 - 20:41 .

  • 4




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users