Така малко да освежим страницата. Значи вече пак отдавна колата си е в движение ремъка беше отцепен и зацепен по един алтернативен начин без помоща на обтяжката понеже е зверски затегната ,а и болта за самата настроика отгоре където е липсва горе съм обяснил по-подробно. Истината е ,че точно тия дни не ми се олекваше още стотаци и за обтяжка ,но в скоро време и това ще бъде отстранено. Всъшност има и друга страна малко е тъпо само да наливаш правиш и да не караш по дълго време понеже някак ми се губи желанието. По плавно и постепено по-добре според мен.
Как беше отцепен и зацепен ремъка ами много просто. Единият горният болт на зарядното/динамото го разхлабих и извадих ,а долния само разхлабих и така зарядното мръдна почти без никакво усилие към двигателя. Така докарахме ценните еди два сантиметра хлабина на ремъка и той също беше изваден лесно и без авариино от шайбата на помпата водната. Научихме ,че и колата е с електромагнит ,а не с виско което доста ме зарадва. Ето и снимки.
Отхлабеното зарядно/алтернатор.
Снимка0119.jpg 93,43K
12 Брой сваляния
Откачането на ремъка.
Снимка0118.jpg 269,31K
12 Брой сваляния
Искам тук да кажа при разглобяването на шайбата ,че при мен беше със болтчета които са звездички не с шестостенчета ,колкото и да изглеждаха такива и дори един болт бая го позаоблих преди да се усетя за щастие не непоправимо. Заключението е почистваите и преглеждаите болчетата добре преди да ги разхлабвате и когато работите с ремъци си пазете пръстите.
Всичко беше разглобено почистено и сглобено като и антифриза сменен глътна шест литра антифриз и два литра дестилирана Водичка. Питата беше измита и промита нямаше никакво наличие на каквито и да е отлагания което страшно ме зарадва.
Снимка0121.jpg 187,86K
12 Брой сваляния
Снимка0123.jpg 277,54K
16 Брой сваляния
Снимка0123.jpg 277,54K
16 Брой сваляния
Подсещам ,че обезвъздушаването на колата е самостоятелно ,няма пробки ,болтчета и други неща. Загрява ,термостатното тяло отваря ,като на няколко пъти доливах по-малко антифриз и колата беше готова. Не затварях капачката плътно понеже нагнетява и ще ме олее с врял антифриз при отваряне съответно ,оставях е открехната за да мога да доналивам течност.
След всичко това и благодарение ,че протече гладко и спокойно речих да изчистя предкошовото пространство ,в смисъл там дето е акомулатора и парното. Чистя си аз гледам си радвам се на германската сглобка и хоп вече ще свалям електро моторчето на парното да му ударят едно стягане и на него ,че нещо дава ядове понякога и хоп гледам капак няма ЧЕСТИТО с диавия съм. Изчистих и сглобих. Е и попсувах така образцово ,че съм с диавия ама ми мина. Колата от вътре не мисля втори път да е разглобявам следователно чакам предложения за диавията или аз ще си ги създама ама криво право ще мисля някаква работа за по лесен достъп до това парно. Ако изрежа нежно капачето отвън ще има ли достъп ,че ми се въртят едни работи в главата. И капаче от обикновено парно става ли ако реша да го изтрелям в безтегловност това диавииското капаче.
Колата вече беше при тапицер свърши си работа прекрсано ,но естествено другия плат си седи като подарен ,бях и до балкантото та набарах три разхвърляни W124 и две W201 та си свалих някои глупости и глезотики за малко удобство в салона. Още дървото при скоросният лост беше със свален лак и облечено с мокет ,нещо се отказах да го лакирм ,а инче играте е неописума ,пък и така стой добре ,предполагам не пречи и по натам да го лакирам ама сега нека малко покараме. Беше сменено и крайното гърне с нашенско си Аспо добра изработка изглежда ,а и заспа вече колата е тихичка и приятна ,нещо средното потропва ама ще видим кърпеж ли ще е или цяло пак. Чао благодаря.
П.П. Давия да кажа за някой незапознат ,че е вентилациона система демек климатика и парното дето един вид е слагана допълнително и вместо да е отвън капачето за достъп те са го забили вътре зад скоростомера и се сещате за какво разглобяване става въпрос. Има и външни белези по които се разбира капачето на предната броня е плътно и на мен на самото компресорче също ми пише диавия ,но аз тия белези малко ги бях проспал. Здраве да е.
Този пост е редактиран от Ванюша: 24 септември 2014 - 17:56