Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прескочила верига на ЦЛК 1.8 компресор??


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 21:00

Центровайте, сменете горният водач, сменете обтегача, развъртете - човека би трябвало да усети дали това нещо ще работи......

 

Опъне ли се веригата, идва ли центровката след развъртане, ако няма ударени клапани, няма причина да не заработи!


Този пост е редактиран от Вай Басо: 10 септември 2014 - 21:14

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 10 септември 2014 - 21:26

Центровайте, сменете горният водач, сменете обтегача, развъртете - човека би трябвало да усети дали това нещо ще работи......

 

Опъне ли се веригата, идва ли центровката след развъртане, ако няма ударени клапани, няма причина да не заработи!

+1


  • 0

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 септември 2014 - 11:13

5-6 зъба няма как да прескочи, защото това са 50-60 градуса отклонение.

 

При повече от 10-15 паленето е трудно и моторът работи по друг начин.

 

Ако майсторът ти е свалил обтегача преди да отидеш, е нормално да можеш да дръпнеш веригата нагоре. Ако не е, значи обтегачът е заминал или е имало некадърен ремонт на глава, правен преди да вземеш колата.

 

И аз не мисля, че е необходимо да сменяш чак зъбните колела. Верига, обтегач и водач.


  • 1

#19 b_long

b_long

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2003

Публикувано 11 септември 2014 - 15:59

Обтегача въобще не беше свален, защото той се намире някъде под зъбните колела на разпределителните валове, а не както аз си мислех отгоре. Това до известна степен ме успокои, защото този обтегач или е счупен или въобще не функционира и това означава, че той е главния виновник. Днес казах на майстора да го сменя + нова верига и плъзгачи и ще я карам. Наистина няма да съм сигурен в тази кола защото винаги ще ми се върти в главата че може да прескочи заради зъбните колела но времето и километрите ще си покажат.. Случи ли се пак ще предприема по сериозен ремонт или направо друг мотор.
До края на седмицата очаквам колата да е готова понеже за правилното зацепване на веригата се използва специален инструмент, който освен че обхваща двата вала има и някакви легла в които лягат гърбиците и по този начин се намира точното място, а този инструмент го има само в балкан стар и казаха че утре сутринта ще го доставят. Така че утре ако се напъне до края на деня може да е готов но все пак няма да му давам зор. Веднага щом имам сведения ще пиша как са се развили нещата
  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2014 - 16:25

 а този инструмент го има само в балкан стар и казаха че утре сутринта ще го доставят. 

 

Не бъди наивник човеко - това преувеличеното се състои от 2 бр. прости шпилки с които се фиксират валовете!

 

Колко ще струва ремонта? ...информативно


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 b_long

b_long

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2003

Публикувано 11 септември 2014 - 17:02

450лв за частите и 150лв труд. Но човека ми е много близък. Не на мен а на баща ми и не мисля че ще се опита да ме излъже. А и вчера като отидох в сервиза него го нямаше защото каза че е в балкан стар и като се върна носеше новата верига и обтегача и плъзгачите. А за инструмента каза че са го имали наличен в Бургас и днес са го изпратили към София.
Наистина нямам представа как въобще изглежда този инструмент, но ми каза че без него няма как да стане..
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 септември 2014 - 13:48

Ето какво намерих по въпроса за зацепването:

 

http://benzbits.com/...aftPosition.pdf


  • 0

#23 b_long

b_long

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2003

Публикувано 13 септември 2014 - 18:38

Днес си взех колата и се разделих с 614лв. Добрите новини са, че верига, плъзгачи и обтегач са сменени. Когато запалих колата малко почукваха повдигачите явно бяха останали на сухо, но след 5 минути работа на място затихна и сега всичко е ОК.
Лошата новина е, че майстора ми каза че освен че зъбните колела са износени, самите им механизми са леко разбити и докато не бъдат сменени не може да ми даде гаранция по никакъв начин. Та сега при всяко палене стискам зъби и се моля да не почувствам пак онова неприятно чувство. В крайна сметка планът ми е засега да карам колата така и в няй-скоро време когато събера някой лев да търся въпросните зъбни колела на старо защото друг вариант за момента нямам. Много благодаря на всички за мненията и препоръките и не пожелавам на никой от клуба да стига до това положение.
И като заключение искам да обобщя някои симптоми които са ми подсказвали, че веригата е била хлабава но не съм ги взел достатъчно на сериозно. 1-во сутрин при първото палене веднага щом запалех колата се чуваше едно изстъргване като метал в метал точно за 1-2 секунди и след това спираше но така и не го взех на сериозно мислех си, че може да е някоя ролка или нещо друго. И 2-ро от доста дълго време имаше едно досадно придърпване само в ниски обороти при по стръмен наклон при спускане. Първоначално набедих вакум маркучите и след като смених всички (половината от които бяха скъсани) колата осезаемо се подобри но пак не беше както трябва. Следваше чистене на дроселовата клапа но пак без почти никакъв резултат. Сега си го обяснявам с факта, че веригата е позволявала някакви минимални отклонения на валовете при по ниски обороти и това е повлияеало върху нормалната работа на мотора. Радвам се и на невероятното чудо че всички клапани са останали здрави
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни