Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Счупено гърло на радиатор.......


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 AMGPOWERR

AMGPOWERR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 08 август 2014 - 12:39

Здравейте колеги, един "майстор" ми счупи гърлото на радиатора и сега неможе да се направи и си търся нов радиатор.Колата е мерцедес 190 2000 кубика 122 коня автоматик ако някой има нещо в предвид да пише.


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 08 август 2014 - 12:52

Попитай тук колега

 

http://forums.mbclub...орадиатори-bnr/


  • 0

The Best or Nothing


#3 AMGPOWERR

AMGPOWERR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 08 август 2014 - 14:19

Мерси колега, но няма ли някой от форума, който има такъв мерцедес и го продава на части.


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 август 2014 - 15:03

И да има на части такъв радиатор, вероятността скоро пак да се счупи на същото място е голяма.

 

Това е слабо място на радиатора и след 20-тина години експлоатация си се отчупва. Там където се захваща маркуча с горещата вода от двигателя мястото е подоложено на вибрация, а и водата е по-гореща отколкото на долния извод.

 

Има условно два вида радиатори , вертикални - на колите без клима, и хоризонтални - на колите с клима.

 

Вертикалните са по-тесни и по компактни - малко по-широки от перката, докато хоризонталните са широки колкото радиатора на климатика /кондензатора/.

 

Виж твоя от кои е.

 

Сега, някои хора са пробвали да ги лепят, но не знам до колко е удачно. Първо лепилото трябва да издържа на антифриз, после радиаторът работи в голям Т диапазон - от -20 до +100, подложен е на вибрации и т.н. а пластмасата е матриал който старее бързо, и ако се счупи пак само ще си играеш да го сваляш и слагаш и да даваш пари за антифриз.


  • 0

#5 AMGPOWERR

AMGPOWERR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 08 август 2014 - 15:14

Колега то нямаше да се счупи ако не се беше подпрял майстора там, а колкото до колата гледах от ръчни скорости не става защото има две тръбички за на кутията маслото и на всичкото отогоре е с климатик колата отвори ми голяма работа тоя човек.


  • 0

#6 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2014 - 15:15

Имам вертикален със серпентина за автомат. Купувал съм си го 2010 като бях в Германия. Последните 3 години колата е донор.


  • 0

#7 AMGPOWERR

AMGPOWERR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 08 август 2014 - 15:15

Просто не остана място къде да се захване маркуча много  е малко.


  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 август 2014 - 15:42

Малкия или големия ти е радиатора? Вертикален или хоризонтален?

 

Виж Bat Andi какво ти е писал


  • 0

#9 AMGPOWERR

AMGPOWERR

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 08 август 2014 - 15:45

Голям и хоризонтален на Bat Andi няма да стане.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни