Нова W140 мнения и предложения
Започната от kpm, 30 юни 2014 - 18:27:02
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 25 февруари 2017 - 22:39
точно защото всички знаем горе долу кое колко струва се опитваме да те предпазим и да ти спестим пари...
ти го разбирай както искаш...
никой не те напада! мисли го като не поискан съвет.
ти го разбирай както искаш...
никой не те напада! мисли го като не поискан съвет.
#32
Публикувано 26 февруари 2017 - 11:45
Добре благодаря, просто съм наясно, че каквато и кола да взема ще трябва още финансиране. Колите са стари и все им се обажда по нещо, което е нормално. За да стане във вида, в който искам също трябват средства. Не искам да избързвам и ценя добрите съвети на запознатите от вас, може да мине време, но съм убеден, че до края на годината ще закупя W140. Искам като си я взема да я изпъна и от всякъде и да изглежда перфектно, черна и затъмнена с Брабус джанти и широки гуми... мисля, че това е автомобил,който въпреки годините винаги ще има сеоята "тежест". Къде е темата за тази лилаво-червената или как е озаглавена, че не мога да я намеря. Благодаря предварително.
#33
Публикувано 26 февруари 2017 - 16:40
Кой те обижда? За 5000лв знаеш ли какво ще купиш изобщо? Никога няма да можеш да го направиш, както си трябва, или ще го направиш, ама за много пари, както го направи Рошен, с дългата си тема за лилаво-червената 140ка.
Той наля в нея хиляди левове, както и своя труд, който не е включен в сметката накрая.
Като ще правиш нещо, първо полагаш добра основа, и ногава градиш.
Ето ти темата му.
http://forums.mbclub...600l-v12/page-1
#34
Публикувано 26 февруари 2017 - 17:31
Мненията и снимките на Росен, за това какво и как е правил по колата с времето са леко редактирани
Този пост е редактиран от ivancho: 26 февруари 2017 - 17:32
#35
Публикувано 26 февруари 2017 - 18:07
Черна.. черен салон..
20160407_181955.jpg 136,27K 8 Брой сваляния 20150605_123904.jpg 94,9K 9 Брой сваляния 12931157_942215855891836_5658244607386947683_n.jpg 63,03K 9 Брой сваляния
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#36
Публикувано 26 февруари 2017 - 19:48
Мненията и снимките на Росен, за това какво и как е правил по колата с времето са леко редактирани
Изтрил ли си ги е? Не съм я отварял от много време.
#37
Публикувано 26 февруари 2017 - 21:09
Така е shotgun600,прав си за основата. Аз намерих днес темата за червения мерцедес. Харесва ми как си помагате и всеки знае по нещо или има къде да потдържате машините, тука във Варна дори в Балкан Стар не могат да оправят неща и то на по-нови коли и се виждам в чудо, защото аз отговарям за колите при нас. От както купихме 420то преди 2г там ходя само с този на баща ми понеже е по-нов, другите ги правя в друг доказан сервиз. Харесва ми колегата как се е отнесъл към този хубав меро, цвета единствено не е по мой вкус, но колата определено си заслужава. Hammer^BaTe мечока ти е готин. Гледайки снимките си спомням как като малък трудно със засилка затварях тежките, масивни врати на мечката... е това е кола.
#38
Публикувано 26 февруари 2017 - 21:10
Мда, до 17 страница не видях нито едно мнение и снимка освен тези в началото на темата, преди да започне работа по колата. Може би, защото там имаше споделени доста тънкости относно бояджийството и други неща.
#39
Публикувано 26 февруари 2017 - 21:28
И аз мечтая за 600 ама нещата там са по-солени Дали има лесен начин старото управление на климатроника да се смени с такова след фейса. Помня, че на нашия последните години копчелъците взеха да дават проблеми и не хващаха лесно, а беше инак доста потдържан. 11г. го имаше баща ми ( не му се продаваше въпреки, че не го караше вече) аз тогава бях будала и не му се кефих толкова, защото като пишлеме не разбирах, гледах вътре да има тв, за да я харесам хахха Преди баща ми да я купи, колата беше стояла 1.5-2г. в някакъв гараж, помня едни алармаджии и "раздвижваха" екстрите една седмица, че нищо не и работеше. Също помня, че люковете и акумолаторите им бяха слабо място ( поне на тези преди фейса).
#40
Публикувано 26 февруари 2017 - 21:36
Да и аз не видях, имаше коментари към колегата, но липсваше това, което той е споделял с другите. Явно да не се светват и такива чужди като мен всеки си пази хляба, нормално е. Гледам има все още някакви мераклии за W140 a към купето няма май, защо ли?
#41
Публикувано 28 февруари 2017 - 20:22
Не се занимавай с тая щайга на кратко казано.
За да не ми наскачащ ще обесня защо.
-за колите втора ръка на определена възраст екстериорните части не са въпрос на пари ,а въпрос на късмет такива от дилара все още има ,но спокойно надхвърлят точно Мерцедес няколко поръчани цената на колата.
-каросериите в Европа с леки изключения са пълен брак нямат незасегнато место почти.
-ако сам се трудиш добре ,но ако разчиташ на външен източник на качествен труд хем е скъпо хем е ненамируемо почти.
-ако сам си влагаш времето в тая кола задай си въпроса дали си струва и има линвъобще смисъл.
-ако колата е стара със сигурност половината неща са сдиплили и като свалиш едно ще трябва да сложиш после четери общо взето.
-нещата са изключително странни.
Казвам ги като притежател на такива коли и основно сам правещ си ги. И отмличното си пак отношение. Сега правих една на приятел основно сам и без заплащане ако влезнеш в раздела за Е ще видиш 300 Д ТУРБО и изпъмата глътна над 4000 левчета като боядисването и беше 1250 левчета само и само е правил с двете си ръце и сега ми сипват кофата с плюнките често ,че видиш ли колата пак имало нещо което не е както трябва и аз пак ако трябва да съм откровен и в някои особености и аз не съм задоволен от резултата да бъда честен и пак не стана кола и това всичко ми р минало през ръцете представям си ако го оставя на някой друг или трябва да се плаща всичко ще е страшно. Имам и друга кола 3 тръбички с приблозителна обща дължина 100 сантиметра ми изядоха главата няма ги никаде или 180 долава в Даимлер един регулатор който липсваще 1050 долара нов едвам го открив това. Не те отказвам ,но внимавай много. От твоя новия ГЛ от новото си правил още по ново това е лесно да знаеш.
Моя съвет е търси кола от топла страна с приказна външност и вътрешност и препръскваното никога няма да стане като заводското освен ако не си магьосник де общо взето ако ще и двигател да няма тач се прави другото е по трудно според мен. Успех.
За да не ми наскачащ ще обесня защо.
-за колите втора ръка на определена възраст екстериорните части не са въпрос на пари ,а въпрос на късмет такива от дилара все още има ,но спокойно надхвърлят точно Мерцедес няколко поръчани цената на колата.
-каросериите в Европа с леки изключения са пълен брак нямат незасегнато место почти.
-ако сам се трудиш добре ,но ако разчиташ на външен източник на качествен труд хем е скъпо хем е ненамируемо почти.
-ако сам си влагаш времето в тая кола задай си въпроса дали си струва и има линвъобще смисъл.
-ако колата е стара със сигурност половината неща са сдиплили и като свалиш едно ще трябва да сложиш после четери общо взето.
-нещата са изключително странни.
Казвам ги като притежател на такива коли и основно сам правещ си ги. И отмличното си пак отношение. Сега правих една на приятел основно сам и без заплащане ако влезнеш в раздела за Е ще видиш 300 Д ТУРБО и изпъмата глътна над 4000 левчета като боядисването и беше 1250 левчета само и само е правил с двете си ръце и сега ми сипват кофата с плюнките често ,че видиш ли колата пак имало нещо което не е както трябва и аз пак ако трябва да съм откровен и в някои особености и аз не съм задоволен от резултата да бъда честен и пак не стана кола и това всичко ми р минало през ръцете представям си ако го оставя на някой друг или трябва да се плаща всичко ще е страшно. Имам и друга кола 3 тръбички с приблозителна обща дължина 100 сантиметра ми изядоха главата няма ги никаде или 180 долава в Даимлер един регулатор който липсваще 1050 долара нов едвам го открив това. Не те отказвам ,но внимавай много. От твоя новия ГЛ от новото си правил още по ново това е лесно да знаеш.
Моя съвет е търси кола от топла страна с приказна външност и вътрешност и препръскваното никога няма да стане като заводското освен ако не си магьосник де общо взето ако ще и двигател да няма тач се прави другото е по трудно според мен. Успех.
Този пост е редактиран от Ванюша: 28 февруари 2017 - 20:24
#42
Публикувано 01 март 2017 - 00:20
Колега чета тука и ти де чудя и мая...Салони ще сменяш, вънка ще е тунинговаш... Общо взето с пръдня боя искаш да направиш. Без да се обиждаш, събери още парички и си купи нещо запазено и направено. Без да се вкарваш в приключения! За тази кола трябват парички, няма значение че е на 20 и нагоре годинки...Гледай да е фейс лифт, да има кожа и махагон... Иначе са отвратително грозни без тези екстри, лично мнение. Ако събереш парички може да потърсим и при мен тука в Холандия.
#43
Публикувано 02 март 2017 - 14:06
Благодаря за съветите, господа. Ще видя каква ще я къдря
#44
Публикувано 02 март 2017 - 18:02
Аз пък го виждам точно като човека. W140 НЯМА читава и гледана вече (добре, има ама 25 бондака са си множко). Един проект по реставрация си заслужава за w140 при положение, че имаш финанси и не ти е евридейка. Просто филма с "вземи нещо гледано и си го карай" няма как да го бъде с тоя комплициран, стар хАфтомобил, винаги ще има нещо за бутане. Но!!! един проект трябва да стъпи на здрава основа, кола, която да си заслужава реставрация, а не някой курник без екстри и кофти купе. За 5 хилки това е невъзможно. И най-важното човек трябва да е любител, да се поизцапва сам с масло и мизерия, иначе просто ще направи някой "майстор" богат.
#45
Публикувано 25 март 2017 - 13:44
аз си мисля, че за 6-7к ще се намери достатъчно добра и права, не гнила 140 с осмак. оттам нататък смяната на салони, джанти, махагони и прочее е спорно колко ще струва, но едно е сигурно - ако има мерак, ще има и кеф! аз си купих поизморено 124 купе италианка, без ръжда, и за 4 години съм набил хиляди левове в него - два пъти боя, смяна салон, тапициране тавани, волани, диодни подсветки, генерации, джанти, пружини, амг-пакет и какво ли не още.... и накрая го продадох за парите, за които го бях взел.... колелото се върти, но за мен кефа да човъркам по тая кола ми беше ръководещ - просто е готино да създадеш или промениш нещо с две ръце и/или по твой вкус.
та на колегата пожелавам повечко смелост и евала, че не е татин или мамин син, да одруса дъртите с 20 бона и да е гъзар на мига - на час по лъжичка си е сладко и с мерак стават нещата!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни