Към съдържанието

  •  

Снимка

124 300TD висока температура


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 февруари 2007 - 12:41

Здравейте отново, след като отстраних проблема със скоростите сега идва ред и на високата температура на двигатела. Та става въпрос за това че в градски услови температурата стой малко над 80 градуса. Но като излезна извън градско вдига чак до 100 и нагоре. Смених виско съединител , термостат , радиатор , преди коледа и гарнитура на главата. Смо след смяната на термостата (а той беше последен) свали няколко градуса но не е достатачно. Един познат майстор твърди че този 300ТД (603) мотор работи на по висока температура (на мен не ми се вярва). Имали тука някой с подобем проблем ? Благодаря предварително. :dontknow :dontknow :dontknow :dontknow
  • 0

#2 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 20 февруари 2007 - 16:45

:dontknow:
  • 0

#3 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2007 - 16:52

Какво в градски условия? :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 Гост

Гост

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Мнения:

Публикувано 20 февруари 2007 - 17:52

Не знам кой точно е мотора (не ги знам по номера), но, ако е 6-ака, дето има две допълнителни перки отпред, провери дали няма теч, или просто малка дупка и да не държи налягане водния кръг. Щото на тези мотори охладителите им се включват при малко по-висока температура, която не може да се постигне, освен при затворен кръг, под налягане, защото заради надморското равнище тук, водата завира при по-ниски градуси.
  • 0
'бах маа му...

#5 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 февруари 2007 - 17:54

Мотора е точно 6 цилиндъра 300 ТД но нямам допълнителни две перки само една на виско съединител.
  • 0

#6 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 20 февруари 2007 - 18:49

Мотора е точно 6 цилиндъра 300 ТД но нямам допълнителни две перки само една на виско съединител.

Смени си майстора,който твърди ,че работи на по висока температура!!! Точно този мотор 300 турбо дизел работи на занижена-ниска температура 80 градуса!!! Виж какъв термостат си сложил като градуси ;) Да неса ти пробутали на 85 както в повечето случаи се случва. Надявам се да съм ти бил полезен ;) УСПЕХ!!!!
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#7 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 февруари 2007 - 18:52

Термостата е хубав на 82 градуса е. Мерси все пак.
  • 0

#8 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 20 февруари 2007 - 19:32

Термостата е хубав на 82 градуса е. Мерси все пак.

Напиши поне как се казва тоя хубавец :huh: Анадолец ли е? Ариец ли е? :dontknow: Мерцедес точно и ясно са казали 80 градуса,а не хубавец 82 градуса!!! В крайна сметка колата е твоя и ти преценяваш какво да сложиш. Още веднъж успех :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#9 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 20 февруари 2007 - 19:37

Термостата е хубав на 82 градуса е. Мерси все пак.


Термостатът не трябва да е хубав, а просто оригинален. Купи си от Балканстар, не струва кой знае колко и най-вероятно проблемът ще се реши.
Имам същият двигател и зима, лято, с 30 км/ч, с 200 км/ч, температурата все си е една - малко над 80°C.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#10 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 февруари 2007 - 20:17

Термостата е BER купухго за 24 лв. но най-вероятно ще си купя от Балкан стар. Само нещотото което ме смощава е в това че старият термостат го монтирахме на колата на един познат за проба и работи безотказно.
  • 0

#11 purata

purata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 февруари 2007 - 20:51

Термостата е BER купухго за 24 лв. но най-вероятно ще си купя от Балкан стар. Само нещотото което ме смощава е в това че старият термостат го монтирахме на колата на един познат за проба и работи безотказно.


Може да са няколко нешта ,като например:
1.Антифриза може да е с висока концентрация - поразреди го.
2.Измий с пароструика радиатора,защото ако е омаслен или много мръсен,това пречи на охлаждането.
3.Пусни парното на MAX-топло,отвори капа4ката за доливане на водата и да работи колата до максималната температура,докато се обезвъздуши напълно,
ако глътне вода,зна4и е имало въздух-съответно доливаш.
Дано стане -аз имах 124 300д,със съ6тия проблем при висока скорост,дано не се окаже запушен радиатор,УСПЕХ.
  • 0

#12 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 20 февруари 2007 - 22:43

Абсолютно съм съгласен с колегата-радиатор!Или мнооо мръсен отвън,или позадръстен отвътре!Не е болка за умиране!:)))
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#13 tatuncho

tatuncho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 21 февруари 2007 - 18:16

Смених виско съединител , термостат , радиатор , преди коледа и гарнитура на главата. Смо след смяната на термостата (а той беше последен) свали няколко градуса но не е достатачно

Колеги mbenz и purata, четете по-внимателно какво е писано, за да не се дъвчат едни и същи неща сто пъти и да се въртим в омагьосан кръг :huh:
  • 0

#14 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 февруари 2007 - 19:51

.
2.Измий с пароструика радиатора,защото ако е омаслен или много мръсен,това пречи на охлаждането.
.

Ахааа,измий го с паротруйката и после ще се чудиш как да си изправиш ламелите на тръбичките.
Имаше мноооого мнения по-назад че на Behr ламелите са меки и хич не търпят пароструйки,а сгъстен въздух отзад напред.
  • 0

#15 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 февруари 2007 - 20:07

Purata , mbenz благодаря много за съветите. ;)
1. Това с антифриза сам го пробвал не е гъст.
2. Радиаторат ми е чисто нов и съответно е чистичак.
Но виж това с капачката и паното на max ще го пробвам още утре. А и хора с този проблем се занимавам от доста време и почти всичко сам пробвал. УЖАССССССССССССС :angry: :angry: :angry:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни