Да с чип е колата и изолиран ЕГР хардуерно и софтуерно защото беще заминал ЕГР-а .а Нов бил към 1900 лв. Иначе да колега
daimler1 колата вчера си я взех няма проблеми освен този чек когато иска дето се включва вчера не съм имал проблеми а я натисках нарочно вида дали пак ще даде ядове за момента не но нз какво да правя. Грешката на стар диагнозата е "Ниско ниво на налягането на горивото " всеки път е това . А относно вървежа да дори се пуснах с едно БМВ 535д снощи чак след 3 почна да ме дърпа смисъл не се хваля а просто демаража на колата си е голям и ако наистина 5 -те дюзи са тотал според мен не би трябвало въобще да върви така , не разбирам много но до този извод стигнах ,че тия май май се опитаха да ме метнат . След 2-ро мнение ще вида какво ще стане .Дюзи W211 270 CDI
Започната от KoCcI, 13 май 2014 - 07:42:11
35 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 май 2014 - 07:14
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#17
Публикувано 16 май 2014 - 08:51
Здрасти
И аз имах тази грешка на моята 220 cdi W203. Oказа се датчика, който мери налягането в горивната рейка и гарнитури на помпата за високо налягане. Ремонта на всичко ми излезе 450лв, като датчика го взех 2-ра употреба. Нов струва 500лв и е само на поръчка в Бош. Там го намерих. Гарнитурите ми ги сени едно момче от Абдовица и съм много доволен, защото беше реалист и каза, че има вариант да не стане. Но за сега няма проблем.
Успех с отстраняването на проблема
#18
Публикувано 16 май 2014 - 09:07
Здравей , както казах всички датчици съм сменил може този да съм пропуснал но и на мен ми се струва нещо за помпата а момчето да се казва случайно Ирин ?
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#19
Публикувано 16 май 2014 - 09:58
Не. Момчето се казва Капри и ме изпрати при него бай Васо. тел :0878890585. На мен ми течеше помпата от горната част, където е сглобката. Взе ми 300лв, но съм доволен.
#20
Публикувано 16 май 2014 - 10:00
Иначе диагностика ми прави Васко, който работеше при Петко. Идва на място и действа. Ако искаш мога да ти дам и негов телефон.
#21
Публикувано 16 май 2014 - 10:17
Ами ще трябва май за да действаме да оправим нещата с Бенца .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#22
Публикувано 16 май 2014 - 12:23
0888 706 804 Васко
Обади му се да се разберете.
Поздрави
#23
Публикувано 27 май 2014 - 07:00
Здравейте колеги .
Проблема беше установен - в Балкан стар бях преди седмица и след обстоен преглед на колата се установи 2 дюзи на 1 ви и 3 ти цилиндър са кофти стойности и регулатор на рейла . Обаче ми препоръчаха първо да сменя дюзите защото е възможно от тях да се базика и регулатора . Питането ми е дюзите днес ги взимам може ли да ми дадете съвет някой от форума или читав майстор , който може да ми свърши операцията с махането и слагането на новите дюзи и евентуално ако е нужно обучение на новите . Мерси предварително .
Поздрави .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#24
Публикувано 27 май 2014 - 07:18
Здравейте колеги .
Проблема беше установен - в Балкан стар бях преди седмица и след обстоен преглед на колата се установи 2 дюзи на 1 ви и 3 ти цилиндър са кофти стойности и регулатор на рейла . Обаче ми препоръчаха първо да сменя дюзите защото е възможно от тях да се базика и регулатора . Питането ми е дюзите днес ги взимам може ли да ми дадете съвет някой от форума или читав майстор , който може да ми свърши операцията с махането и слагането на новите дюзи и евентуално ако е нужно обучение на новите . Мерси предварително .
Поздрави .
Колегата
ivanhow ти е дал координати.
#25
Публикувано 27 май 2014 - 10:48
Здравейте колеги .
Проблема беше установен - в Балкан стар бях преди седмица и след обстоен преглед на колата се установи 2 дюзи на 1 ви и 3 ти цилиндър са кофти стойности и регулатор на рейла . Обаче ми препоръчаха първо да сменя дюзите защото е възможно от тях да се базика и регулатора . Питането ми е дюзите днес ги взимам може ли да ми дадете съвет някой от форума или читав майстор , който може да ми свърши операцията с махането и слагането на новите дюзи и евентуално ако е нужно обучение на новите . Мерси предварително .
Поздрави .
.
Колега, Капри се занимава основно с дизели. Обади се и питай. На Васко му имам пълно доверие. Един телефонен разговор и си готов. Хора са и ще се разберете.
Поздрави и успех
#26
Публикувано 28 май 2014 - 14:42
от името на кого да кажа или няма значение
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#27
Публикувано 28 май 2014 - 19:15
Ако се обажда на Васко му кажи че се обаждаш от името на Иван от София Ауто. А на Капри няма значение. Мен ме изпрати Бай Васо при Капри
Успех
#28
Публикувано 08 юли 2014 - 10:05
Здравейте колеги ,
Моя проблем продължава с чека на двигателя. Смених дюзите и се оказва че проблема идва от регулатора на рейла и по точно от буксата която влиза в регулатора част от крачетата при влизане в по голяма дупка явно почват да окасяват и чека веднага се включва при изправяне на тези крачета няма проблем . Въпроса ми е дали мога да намеря от някъде само букса да купя или какво бихте ме посъветвали ? Мерси предварително .
Поздрави .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#29
Публикувано 08 юли 2014 - 19:00
не знам на какви диагностики ходиш и какво гледат
ама ако проблема е в кабела диагностиката го хваща веднага
и грешката няма да е ниско налягане в рейла
или не обясняваш правилно или просто са искали да тисменят няколко дюзи
да не се окаже накрая проблема в лошо направен ремап
да са ти вдигнали горивото а да не са променили
налягането в рейла
#30
Публикувано 09 юли 2014 - 10:46
Ами чипвана е колата принципно , сменян е и регулатора на рейла и сам видях че буксата която влиза в рейла 3 крачета бяха криви . Изправиха ги и нямах проблеми докато не влзенах в по голяма дупка веднага след това светна чека . Затова предполагам че там е проблема а не в самия рейл
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









