Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дюзи W211 270 CDI


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#16 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2014 - 07:14

Да с чип е колата и изолиран ЕГР хардуерно и софтуерно защото беще заминал ЕГР-а .а Нов бил към 1900 лв. Иначе да колега 

daimler1 колата вчера си я взех няма проблеми освен този чек когато иска дето се включва вчера не съм имал проблеми а я натисках нарочно вида дали пак ще даде ядове за момента не но нз какво да правя. Грешката на стар диагнозата е "Ниско ниво на налягането на горивото " всеки път е това . А относно вървежа да дори се пуснах с едно БМВ 535д снощи чак след 3 почна да ме дърпа смисъл не се хваля а просто демаража на колата си е голям и ако наистина 5 -те дюзи са тотал според мен не би трябвало въобще да върви така , не разбирам много но до този извод стигнах ,че тия май май се опитаха да ме метнат . След 2-ро мнение ще вида какво ще стане . 
  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#17 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 16 май 2014 - 08:51

Здрасти

 

И аз имах тази грешка на моята 220 cdi W203. Oказа се датчика, който мери налягането в горивната рейка и гарнитури на помпата за високо налягане. Ремонта на всичко ми излезе 450лв, като датчика го взех 2-ра употреба. Нов струва 500лв и е само на поръчка в Бош. Там го намерих. Гарнитурите ми ги сени едно момче от Абдовица и съм много доволен, защото беше реалист и каза, че има вариант да не стане. Но за сега няма проблем.

 

Успех с отстраняването на проблема


  • 0

#18 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2014 - 09:07

Здравей , както казах всички датчици съм сменил може този да съм пропуснал но и на мен ми се струва нещо за помпата а момчето да се казва случайно Ирин ? 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#19 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 16 май 2014 - 09:58

Не. Момчето се казва Капри и ме изпрати при него бай Васо. тел :0878890585. На мен ми течеше помпата от горната част, където е сглобката. Взе ми 300лв, но съм доволен.


  • 0

#20 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 16 май 2014 - 10:00

Иначе диагностика ми прави Васко, който работеше при Петко. Идва на място и действа. Ако искаш мога да ти дам и негов телефон.


  • 0

#21 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2014 - 10:17

Ами ще трябва май за да действаме да оправим нещата с Бенца . 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#22 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 16 май 2014 - 12:23

0888 706 804 Васко

 

Обади му се да се разберете.

 

Поздрави


  • 0

#23 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2014 - 07:00

Здравейте колеги . 

 

Проблема беше установен - в Балкан стар бях преди седмица и след обстоен преглед на колата се установи 2 дюзи на 1 ви и 3 ти цилиндър са кофти стойности и регулатор на рейла . Обаче ми препоръчаха първо да сменя дюзите защото е възможно от тях да се базика и регулатора . Питането ми е дюзите днес ги взимам може ли да ми дадете съвет някой от форума или читав майстор , който може да ми свърши операцията с махането и слагането на новите дюзи и евентуално ако е нужно обучение на новите . Мерси предварително . 

 

 

Поздрави . 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 май 2014 - 07:18

Здравейте колеги . 

 

Проблема беше установен - в Балкан стар бях преди седмица и след обстоен преглед на колата се установи 2 дюзи на 1 ви и 3 ти цилиндър са кофти стойности и регулатор на рейла . Обаче ми препоръчаха първо да сменя дюзите защото е възможно от тях да се базика и регулатора . Питането ми е дюзите днес ги взимам може ли да ми дадете съвет някой от форума или читав майстор , който може да ми свърши операцията с махането и слагането на новите дюзи и евентуално ако е нужно обучение на новите . Мерси предварително . 

 

 

Поздрави . 

Колегата 

ivanhow ти е дал координати.  
  • 0

#25 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 27 май 2014 - 10:48

Здравейте колеги . 

 

Проблема беше установен - в Балкан стар бях преди седмица и след обстоен преглед на колата се установи 2 дюзи на 1 ви и 3 ти цилиндър са кофти стойности и регулатор на рейла . Обаче ми препоръчаха първо да сменя дюзите защото е възможно от тях да се базика и регулатора . Питането ми е дюзите днес ги взимам може ли да ми дадете съвет някой от форума или читав майстор , който може да ми свърши операцията с махането и слагането на новите дюзи и евентуално ако е нужно обучение на новите . Мерси предварително . 

 

 

Поздрави . 

.

 

Колега, Капри се занимава основно с дизели. Обади се и питай. На Васко му имам пълно доверие. Един телефонен разговор и си готов. Хора са и ще се разберете.

 

Поздрави и успех


  • 0

#26 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2014 - 14:42

от името на кого да кажа или няма значение 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#27 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 28 май 2014 - 19:15

Ако се обажда на Васко му кажи че се обаждаш от името на Иван от София Ауто. А на Капри няма значение. Мен ме изпрати Бай Васо при Капри

 

Успех


  • 0

#28 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2014 - 10:05

Здравейте колеги , 

 

Моя проблем продължава с чека на двигателя.  Смених дюзите и се оказва че проблема идва от регулатора на рейла и по точно от буксата която влиза в регулатора част от крачетата при влизане в по голяма дупка явно почват да окасяват и чека веднага се включва при изправяне на тези крачета няма проблем . Въпроса ми е дали мога да намеря от някъде само букса да купя или какво бихте ме посъветвали ? Мерси предварително . 

 

 

Поздрави . 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#29 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 08 юли 2014 - 19:00

не знам на какви диагностики ходиш и какво гледат

ама ако проблема е в кабела диагностиката го хваща веднага

и грешката няма да е ниско налягане в рейла

или не обясняваш правилно или просто са искали да тисменят няколко дюзи

да не се окаже накрая проблема в лошо направен ремап

да са ти вдигнали горивото а да не са променили

налягането в рейла


  • 2

#30 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2014 - 10:46

Ами чипвана е колата принципно , сменян е и регулатора на рейла и сам видях че буксата която влиза в рейла 3 крачета бяха криви . Изправиха ги и нямах проблеми докато не влзенах в по голяма дупка веднага след това светна чека . Затова предполагам че там е проблема а не в самия рейл 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни