Пак ще падне бая писане, но така е с повече задачки през деня
Адаш, признавам си без бой... очаквах доста по-малка сума в крайна сметка. Всеки си има една една психическа граница, е аз моята я минах, но на такъв етап, че нямаше връщане назад. Смея да твърдя, че при мен излезе един от най-скъпите варианти, заради - 2/3 от окачването, заради не работещи хиляди неща, заради изхвърления нов-стар мотор, заради разни други глупости. Ако се вземе кола и както каза Юли се покара няколко дни, и й се смени всичко на време докато е на оригинално си място, главоболията и парите ще са доста по-малко !
Има АМГ-та, да, но на модел който на мен не ми допада. (http://nfs.mobile.bg...ls&slink=6fniap тази ми харесва и то много, но дори и тя е над парите които съм дал, а и не се знае какво има за правене по нея)
Вариантите бяха още 2 - ЦЛС (за него обясних, че в момента предпочитам да налея парите в нещо друго) или 220ка (за да се вземе читава отново е над тия пари - искам 500, по възможност фейс)
Боби, ще има черти просто искам да свикна с тази кола и да я до оправя. В момента в купето влиза вода и се борим с откриването на проблема. Фланците са лоши и заради тях джантите имат една странна "игра". Тия дни ще се направят втулки, за да заспи всичко. Мога да изреждам доста така. Заради такива малки проблеми не смея дори и да я настъпвам колкото ми се иска.
Сложих Елегансови пружини отпред. В първия момент колата се вдигна доста (3 пръста разстояние), а сега я гледам е паднала до 2. Явно ще ги махам и тия и ще сложа 124ките (като изрежа колкото искам разбира се).
Вальо, познаваме се задочно покрай Юли, ама... може и ти да се включиш ако не натискаш педала за газта
Пепи, действай с турбините на 8ака, че те дебне 2ри такъв за правене по-натам. Накрая да ги изненадаме тези много надъханите ))