И сега кво? Стария Хамърмобил изпил шише с анаболи и се превърнал в 4.2 А!Иска си го ,постигна го Честито!!!!!
Трябва кръгче, няма начин.И да се разберем за онези неща ,че на уречената сбирка не се появи.
Edited by mimo160, 05 May 2014 - 15:38 .
Posted 05 May 2014 - 15:37
И сега кво? Стария Хамърмобил изпил шише с анаболи и се превърнал в 4.2 А!Иска си го ,постигна го Честито!!!!!
Трябва кръгче, няма начин.И да се разберем за онези неща ,че на уречената сбирка не се появи.
Edited by mimo160, 05 May 2014 - 15:38 .
Posted 05 May 2014 - 16:16
Браво и от мен, Марто. И браво на Юли.
Сега след новите пружини трябва да помислиш за защита на картера ако все още има нужда, че със старите си беше на 10-тина см от земята. За да не се налага да се притесняваш от всяка по-висока шахта, пътна неравност или гърбица.
Posted 05 May 2014 - 17:16
А защо не скъсиш лоста отдолу в тунела, такаче да си сложиш селектора на скоростите където му е мястото?
И аз съм го правил, и стана перфетно.
може ли и аз пак да се включа в ластика... аз съм с най-малко коне, ше ме биете... но ми и е интересно рошен с колко ше ме дръпне
Posted 05 May 2014 - 18:17
Браво бе, Марто!
Добре се е получило.
Иначе поне кажи колко взе въпросният Юли за труда си, защото и на мен ми минават подобни мисли за трансплантация?
Posted 05 May 2014 - 19:08
Edited by cyberpig1, 05 May 2014 - 19:08 .
Posted 05 May 2014 - 19:41
Хамърче, аз вече съм ти честитил, повозил...
Поздравления и на теб за инвестицията и на Юли за работата. Многото работа е свършена, остава да си изпипаш детайлите по интериора.
Вървенето е хубаво нещо, но колата си я гледаш отвътре, така че като доизкосуриш нещата кефа ще е доста по голям.
Иначе евала... спаси една очиларка
Posted 05 May 2014 - 19:42
за ластик и аз ще се включа с киа-та )
Няма да те хваля много аз :p браво за мерака. хладилникът вече няма да се бави по аутобана )))
Сега ще хвърчи със свръх звукова скорост...да изстуди по-бързо бирата
Posted 05 May 2014 - 20:17
Благодаря за препоръките за тапицер. Имам човечка която работи доста добре на доста добри пари. Била е при Вилнер доста дълго време, но се е отделила след някакъв скандал.
Бате Мимо.. бях доста възпрепятстван А тия дни ще кажеш кога си свободен хем да говорим, хем кръгче )) (да замажа малко положението )
Стани, в момента разстоянието между калника и гумата е 3 пръста (преди беше маааалко по-малко от 1). Имам корите които са под мотора и скоростите, но преди това имам едно мехче за смяна на автомата, както и в момента следя къде от какво тече.. и защо.
Боянски, като остане малко време ще дойда при теб, че трябва да взема 1-2 неща и ще ми обясниш малко по-подробно за какво иде реч. Силно се съмнявам да стане, защото освен надолу, въпросният селектор трябва да отиде и напред, за да стане като оригинално.
Пушка, нека Юли сам сподели колко му струва труда. Ти какво.. искаш да слагаш 7.3 ??? )
Анди, ти.. не се измъквай по тъча. За до изкусуряването има доста работа.. и за теб (Надявам се тези дни да взема табло и нов махагон и да се чуем с твоя човек да видим дали може да ги направи така както говорихме)
Ванка, Тони, за вашите изказвания.. най-много кръгче - в багажника на ес-ката.. както си му е реда
Posted 05 May 2014 - 20:17
Честито и безаварийно
Posted 05 May 2014 - 20:36
А не се измъквам, пускам ти само извеждащ пас, че да стегнем бенца и отвътре.
Тук се счупва да вали, дано утре е ок времето за да сваля жилата
Posted 05 May 2014 - 21:38
Пушка, нека Юли сам сподели колко му струва труда. Ти какво.. искаш да слагаш 7.3 ??? )
Е не, 7,3 е супер рядък. Бих искал да се намести един V8 от 221 с 388кс или по-мощния 445кс, комбиниран със 7 скоростен автомат.
Може да се каже, че това ми е мечтата - екстериор и интериор на 140 с карантия от 221...ама си е трудна работа, изискваща сериозни пари, а
и майстор, който да го направи качествено.
Posted 05 May 2014 - 22:10
Posted 05 May 2014 - 22:20
Почнаха филмите Чатите си тука 10 човека които се познавате да си прайте вятър на устата
Edited by siriospepi, 05 May 2014 - 22:21 .
Posted 05 May 2014 - 23:04
кажи честно че смяташ да смениш v12 6.0 с v8 от 221
да беше казал с 6.0 biturbo...
Какво странно има? Естествено, бих предпочел 445кс двигателя.
Не само мотор, ами и скорости, даже най-вече скоростите са причината..
Този архаичен 4 скоростен автомат може да е железен, ама мощността на колата е много кофти разпределена.
Айде стига толкова, че да не насирам темата на Хамъра.
Posted 05 May 2014 - 23:34
А нека има спам. В даден момента ще го преместя в отделна тема
Иначе... от както карам 722.6... 722.3 ми се струва аааадски зле. Бавно реагира, муден при ускорение и тн.. и тн.
Това ще бъде още по-голяма мечта. Този мотор.. в това купе. Мисля че място има.. но проблема ще е с електрониката и окачване, и прочее.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users