Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Виене след 1500 оборотаW124 250D, хидравлика, алтернатор?

виене хидравлика алтернатор 1500 оборота лагер ролка

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Posted 02 May 2014 - 10:53

Здравейте! Доста четох из форума и нета като цяло. Откакто съм взел колата преди 4г., което е доста време, имам едно виене, на място или в движение все тая, което се проявява след 1500 оборота и е постоянно с еднаква сила на виенето, като на по-високи обороти извън градско например не се чува, но го отдавам на шума от двигателя. От прочетеното до момента се колебая между хидравличната помпа или лагер на алтернатора. Някой ако може да каже със сигурност какво може да е от опит или да обясни виенето при едното или другото, както и всякакви мнения и идеи са добре дошли.

Ремъка не е сменян, изглежда здрав или това по-скоро ще го кажа като почна отстраняването на проблема.

Обтяжната ролка не знам в какво състояние е.

Водната помпа мисля, че е здрава - не губя вода отникъде и не капе.

Алтернатора принципно си ми зарежда. Четох, че за да се провери дали е лагер трябва да му махна буксата, така ли е? И да видя дали ще изчезне виенето, тъй като тогава нямало какво да зарежда и не се товарел ротора? Това все още не съм свършил...

Хидравличната ми помпа е за смяна на маслото, което съм приготвил, но не съм го сменил, тъй като искам да видя дали е от помпата, щот съм взел една за смяна, та да не хабя само маслото. Може ли да е от несменено масло и филтър, как вие хидравликата, когато се върти волана или може и на място, маслото за хидравликата и секторната кутие едно ли е? Волана не мога да го коментирам как е, защото не съм карал 124ка друга, камо ли пък със сменено масло :D Вижда ми се леко твърд волана...

Благодаря Ви колеги предварително!


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 May 2014 - 07:50

Хидравликата вие само когато се върти волана и най-вече в крайни положения.Може да е от алтернатор,може и от друго да е но при всички положения трябва да се свали ремъка и да се въртят шайбите за да се определи.Може и от жилото на километража да е,но то по-скоро стърже от колкото вие.


  • 0

#3 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Posted 03 May 2014 - 10:34

 Не е стържене, а виене като на лагер т.е. то е някакъв лагер най-вероятно. А как да проверя шайбите една по една? На ръка ли, да търся луфтове, защото няма как да зацепя ремъка без някоя шайба например...Значи отпада по всяка вероятност хидравличната помпа, защото не вие и не скърца, всъщност нищо не прави докато въртя волана...

Благодаря за отговора, очаквам и други да се включат :)


  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 04 May 2014 - 13:52

Аз залагам на алтернатора,не че хидравкиката не може да вие но моята издава като съскащ звук не е типично виене но все пак е само предположение

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 1

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 04 May 2014 - 20:42

Вместо да се мъчиш, защо не е заракаш някой да и бутне ремъка и да види какво има за смяна.


  • 1

logo-600-1002.png


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 05 May 2014 - 09:11

Мда, най-добре махнете ремъка и всичко ще лъсне...ако не лъсне, се насочете към хидравликата - имало ли е загуба на масло - уплътнителя в помпата се е изпекъл.

На място и на ниски обороти волана леко ли се върти - ако не, при повишаване на оборотите усилието става ли по леко?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Posted 08 May 2014 - 19:24

Тия дни и с това ще се занимая. Ще махна ремъка и ще проверя коя шайба играе. Като махна буксата на алтернатора не спира да вие. Ами хидравликата ми се струва леко твърда на място и на ниски обороти /или е внушение, защото съм си свикнал да я карам така/.

Ще държа темата актуална...


  • 0

#8 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Posted 22 June 2014 - 11:53

Проблема се оказа в обтяжната ролка - тя е капсолована, но беше разбита леко и явно нямаше смазване и като я свалих жужеше. Когато махнах ремъка и запалих мотора без него този звук виещ изчезна, което ме успокои, защото изключих варианта с веригата (но все пак карам така 4г.). В крайна сметка рола=73лв. и ремък на дайко=26лв. С отстъпка платих 40лв., което е добре :) Имам една хидравлика вече излишна, която се продава за 100лв., 95 бара е.

 

Attached File  ALIM6683.JPG   139.43K   4 downloadsAttached File  ALIM6684.JPG   98.9K   4 downloadsAttached File  ALIM6685.JPG   73.28K   4 downloadsAttached File  ALIM6686.JPG   149.69K   4 downloadsAttached File  ALIM6682.JPG   164.19K   4 downloadsAttached File  ALIM6681.JPG   148.26K   4 downloadsAttached File  ALIM6687.JPG   139.87K   4 downloadsAttached File  ALIM6688.JPG   103.5K   5 downloadsAttached File  ALIM6689.JPG   87.02K   4 downloadsAttached File  ALIM6690.JPG   103.21K   4 downloads


  • 0

#9 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Posted 22 June 2014 - 12:00

Сменено хидравлично масло с филтърчето

 

Attached File  ALIM6691.JPG   78.87K   4 downloadsAttached File  ALIM6692.JPG   75.03K   4 downloads

 

 

Намерих две интересни клипчета за демонтаж и монтаж на обтяжната ролка...поствам ги, на някой може да са му от полза, особено ако знае и немски :)

 

 демонтаж

 

   монтаж

 

с тази разлика, че немеца сменя всичко, пък аз не смених обтегача, а само ролката.

 

Дано да съм полезен на някой с моя проблем, писаното по темата и линковете, и няма никаква кой знае каква философия :)

Благодаря на всички отзовали се колеги...


  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: виене, хидравлика, алтернатор, 1500 оборота, лагер, ролка

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users