и аз си мислих че около 500 бинки ще е цялата работа ,ако е от изпарителя изобщо
на кои кабели да огледам изолацията, спомням си някъде четох за масата на купето да се види...
Този пост е редактиран от MITKO651: 26 април 2014 - 22:22
Публикувано 26 април 2014 - 21:58
и аз си мислих че около 500 бинки ще е цялата работа ,ако е от изпарителя изобщо
на кои кабели да огледам изолацията, спомням си някъде четох за масата на купето да се види...
Този пост е редактиран от MITKO651: 26 април 2014 - 22:22
Публикувано 26 април 2014 - 22:27
и аз си мислих че около 500 бинки ще е цялата работа ,ако е от изпарителя изобщо
на кои кабели да огледам изолацията, спомням си някъде четох за масата на купето да се види...
Има хора които лепят изпарителите.Колега,моя съвет е,ако се окаже изпарител,сменяй само с нов.Дори да е китайски.Ако лепенето не издържи или изпусне след 6 месеца или година,цялата операция с разглобяването я почваш наново.
А 500 бинки е доста пара,дори и за такава кола сигурно имаш предвид 500 кинта.
Този пост е редактиран от alipi: 26 април 2014 - 22:28
Публикувано 26 април 2014 - 23:06
500 кинта имах предвид да, ако недай боже е от него мисля да го сменям не да го лепя
Публикувано 28 април 2014 - 13:36
Публикувано 29 април 2014 - 07:26
Гледайте внимателно за изпарителя защото са 2 модела.
Ако се окаже от него,първо сваляш изпарителя и с него отиваш да търсиш друг.
Разликите са във формата на питата.
Публикувано 29 април 2014 - 14:23
Изпарител винаги нов! Не рискувай като мен с втора ръка - взех перфектен втора ръка, и изпусна още същия месец!
Препоръчвам марка Behr-Hella - имат ги в D&N и АутоПлюс. По-скъп е, понякога е x2, но поне знаеш, че няма да го мислиш идните 5-6 години. Същото важи и за кондензера.
И в никакъв случай не ходи в Шен Компания - взимат тънко, уж много внимават и разбират, а всъщност са пълни мърлячи. Бяха при прискрипали един сноп кабели - цяло чудо е, че не замина някое реле и че не се запали таблото.
Този пост е редактиран от rado_penev: 29 април 2014 - 14:25
Публикувано 29 април 2014 - 19:58
мерси за съветите, незная още какво е понеже колата не се кара , стой в Н.Загора и чака да се прибера да я обслужа и да гледам какви са и дертовете...
пишете марки масла,свещи,хидравлично масло и тн, вискозитети за да знам като почна да я обслужвам какво да купувам и откъде ???
Публикувано 30 април 2014 - 21:22
днес един приятел долял 1.5л масло в кутията и спряла да блъска, като я докарам към Бургас ще обслужвам автоматя в БС, питах колко искат за смяна 350лв с всички неща, масло ,филтър, букса ли датчик ли ми казаха и труд... струва ми се добре за БС
междувременно се сдобих и с 8литра кастрол магнатек 10/40, добре ли е това масло за в140??????
Публикувано 30 април 2014 - 22:24
днес един приятел долял 1.5л масло в кутията и спряла да блъска, като я докарам към Бургас ще обслужвам автоматя в БС, питах колко искат за смяна 350лв с всички неща, масло ,филтър, букса ли датчик ли ми казаха и труд... струва ми се добре за БС
междувременно се сдобих и с 8литра кастрол магнатек 10/40, добре ли е това масло за в140??????
350лв е доста добра цена за БС и оригинални масло, филтър и гарнитура. Въпросът е как ще извършат смяната - предполагам, че няма да източат и маслото в турбината и ще ти смесят 1/3старо масло с 2/3 ново. На БС не вярвам от доста години насам - пълни мизерници.
Колкото до Кастрола - аз карах с такова години наред, обаче стана ясно, че супер много ментета има на пазара от марката Кастрол и затова вече не го ползвам.
Публикувано 01 май 2014 - 07:52
от Мотобул от представител,от наш човек е кастрол-а
Публикувано 01 май 2014 - 09:56
Честито колега. Да си я караш със здраве... Може да не е като от магазина колата... но пък ще си имаш занимавка докато я направиш, за да ти харесва.
10 40 е ок като вискозитет.. но най важното е да е истинско маслото. Аз си докарвам Мотул от Германия или наливам Фукс от тук (знам че не е китайско)
Иначе из немските форуми чета че карат 8мака и с 0 40... и аз бих, но ако ми харчи до 2л масло на 10 000км иначе е доста скъпо удоволствие при разход на масло.
Най важното нещо за 140ката е, че ако не е гледана преди теб... е пълен цирк, което не бива да те отказва.
Спести си кеш за маслото на автомата. Иди при някой съвестен човек, или даже сам си го смени. Не е сложно нещо. Поне ще занеш какво масло, колко масло и какъв филтър си си сложил.
Аз също не вярвам на сервизното обслужване в БС, а и предвид състоянието на фирмата... да не изгориш заради някое мениджърско решение за намаляване на разходите.
Тъпо е да се говори така за дилъра, но сами си го направиха.
На твоята кутия букса не се сменя!!! Филтър, гарнитура картер и масло. Може две нови дифтунги на двете пробки и това е!
Оглеждаш за течове преди смяната... щом си долял, значи някъде изтича!
Този пост е редактиран от Bat Andi: 01 май 2014 - 09:59
Публикувано 01 май 2014 - 10:31
Честито колега. Да си я караш със здраве... Може да не е като от магазина колата... но пък ще си имаш занимавка докато я направиш, за да ти харесва.
10 40 е ок като вискозитет.. но най важното е да е истинско маслото. Аз си докарвам Мотул от Германия или наливам Фукс от тук (знам че не е китайско)
Иначе из немските форуми чета че карат 8мака и с 0 40... и аз бих, но ако ми харчи до 2л масло на 10 000км иначе е доста скъпо удоволствие при разход на масло.
Най важното нещо за 140ката е, че ако не е гледана преди теб... е пълен цирк, което не бива да те отказва.
Спести си кеш за маслото на автомата. Иди при някой съвестен човек, или даже сам си го смени. Не е сложно нещо. Поне ще занеш какво масло, колко масло и какъв филтър си си сложил.
Аз също не вярвам на сервизното обслужване в БС, а и предвид състоянието на фирмата... да не изгориш заради някое мениджърско решение за намаляване на разходите.
Тъпо е да се говори така за дилъра, но сами си го направиха.
На твоята кутия букса не се сменя!!! Филтър, гарнитура картер и масло. Може две нови дифтунги на двете пробки и това е!
Оглеждаш за течове преди смяната... щом си долял, значи някъде изтича!
Точно така - иначе не вярвам да му излезе по-евтино, ако го сменя сам. На мен ми излезе 450лв всичко: 8 /или 7л беше/ оригинално масло, оригинален филтър и гарнитура.
Тези измамници в БС са му предложили за 350лв смяната, в което е включен и труд. 100% са го пригласили по някаква схема, каквато ти каза - я няма да му сменят маслото ,я нещо друго.
По-добре сам, дори и малко по-скъпо. Поне ще знае, че всичко е направено както трябва.
Публикувано 01 май 2014 - 12:38
Публикувано 01 май 2014 - 19:13
Задължително смяна на маслото от турбината....ще усетиш коренна разлика !
Публикувано 01 май 2014 - 22:46
мерси за съветите и пожеланията, в БС може да излезе един познат и ако е там ще питам как го сменят и ако ми гарантира ще е там, ако не ще търся масло и ще го сменям аз или някой "маслар"
намерих човека дето я е вкарал от германия и е сложил ГИ-то , каза че колата била много добре карал я е 100 000 км поддържал я е перфектно, просто последния собственик 2 години не я карал много , незнам кога ще имам свободно време да я разхвърля , да огледам кабели,течове и т.н. като наваксам ще има снимки
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни