Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с "тресене" на двигателя -W124 M102Все едно,че неработи цилиндър


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 юни 2014 - 23:09

С 4 или 5 скорости е колата?

 

На студен или загрял мотор включва по-трудно?

 

Има малка вероятност да е от селектора, или да се оправи с реглаж на дължината на шишовете на превключващия механизъм. Но си прав, че е по-вероятно да е притискател.

 

За реглажа на "шишовете" - освободаваш от скорост и вкарваш един щифт 4.5-4.9мм в централния отвор на трите лостчета от долната страна на селектора за да служи като фиксатор. Нагласяш "шишовете" на дължина и после изваждаш фиксатора и тестваш резултата.


  • 2

#17 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 20 юни 2014 - 02:50

Колата е с 5 скорости. Ще пробвам и тази операция,но не съм много сигурен дали да го правя сам или да го отложа за сега .. В такова състояние колко време може да се кара.
А относно трудното превключване не го прави при определена температура,а просто когато си поиска ...
 Иначе за двигателя 7000км - 1.5л масло (засякох го горе долу) ... да го пипам ли?


  • 0

#18 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 20 юни 2014 - 02:55

Съжалявам за 2рия пост,но не откривам бутона за редакция (ако има такъв). Питам за мотора защото съм му хвърлил око на онова моторче за 250лв,но ако този е читав по добре да го оставя ... Иначе са абсолютно еднакви(даже онзи горял по малко от кило масло на 10 000км.... ама то на думи всеки е велик ... Едно голямо не знам :wacko


  • 0

#19 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 20 юни 2014 - 03:01

AC Delco 15W40 е маслото и където споделя ми казват,че било страшен боклук и от това съм се разтропал. Баща ми,чак ми каза,че ако съм изгорял толкова масло от тоя вид,за тези километри съм бил за гинез.. А майстора който ми го сложи,като я купих го хвалеше до небесата ...


  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 юни 2014 - 19:26

Нямам впечатления за това масло, но е възможно като чорбяса след 5-7000 км да почват да тропат повдигачи и да се повишава разхода на масло.

 

Важното е да отговаря поне на спецификация МБ 229.1.

 

http://bevo.mercedes...n/229.1_en.html


  • 1

#21 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 21 юни 2014 - 09:30

Честно да ти кажа,като видях от какъв варел го източи,съмнявам се да отговаря на въпросната спецификация  :dry. Но скоро му идва време за смяна и мисля да сменя марката.

А относно маркуча за парите погледнах и не е запушен никъде,остава по вероятният варият с кривия капак ....  :wacko 

И може ли малко повече инфо за това,как се прави реглаж на шишовете в домашни условия да пробвам дали ще има ефект ... И има ли някаква вероятност мотора да изхвърля/губи масло през някакъв период от време? Защото като го проверявам през 1 месец примерно е на едно ниво,а след като проверя след 2 дни е спаднало .. Та мисълта ми е има ли някакъв начин да го изхвърля еднократно? (не е препълван).


  • 0

#22 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 14 юли 2014 - 21:29

За маслото не мисля че може да го изхвърля от кадето и да е по собствено желание (когато на него му е кеф демек) наи вероятно губи от някаде по малко и постоянно.

 

А за това че ти дава разлика в измерванията както си описал най вероятно или в онези 2 дни в който маслото рязко спада или си карал много повече от обикновенно или си спрял под различен ъгъл или не си изчакал да се отече маслото в картера.

 

Съветвам те да не слагаш повече 15w40 освен ако не е дизел ма доколкото разбрах си на газ Немаца я е произвел да се кара с 10w40 и ако изкаш да не ти тракат повдигачите слагаи читаво масло по спецификация.

 

За  повдигачи аз сложих добавка и няма да повярваш какъв ефект има след около 150 километра моята тракаше като трактор чак ме бе срам да кажа че е бензинка а и добавката спира малките капки (течове) по мотора от семеринги и уплатнения подчертавам МАЛКИТЕ не е всемогъща.

 

Е успех и се бори за нея ако имаш компресия а колата не върви овеличи и газта при мен помогна ама качи расхода с около 1,5 литра газ. :)


  • 0

#23 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 20 септември 2014 - 10:50

Реших го този проблем ... Беше крив капака,замених го с нов и колата заспа ... Обаче имам друг скъпоструващ проблем... 
Направи ми впечатление веднъж,че като направих около 100 градуса и паркирах ми замериса на антифрис... Не обърнах кой знае какво внимание,но реших да се посъветвам с едно майсторче и след кратка проверка с доливане на вода в разширителния съд до максимум и даване на газ около 1500-2000 оборота колата изхвърли около 2 литра течност и той ми обяви диагноза - гарнитура на главата ... Имала някъде малка пукнатина и правела компресия за това изхърляла водата .. Даде ми съвет да пробвам на студен мотор и мисля след малко да сляза да опитам. А странното е,че маркучите въобще не са твърди и са си в нормално състояние независимо дали е туко-що запалена или е работила 1ч. ... Баща ми пък е твърдо убеден,че искат да ми вземат парите и на главата и нямало нищо и така отново ходене по мъките ... Искам да попитам за вашето мнение по въпроса и как бихте постъпили вие? става въпрос за 124-ка 200 Е 122к.с Дори и да има някакъв проблем в гарнитурата дали може да се кара така и да спестя тези 500лв. защото не мисля да я карам повече от 1 год. .... Иначе термостата е чисто нов,виското работи и при 95-98градуса охлажда до 82-85 ... А преи да почна да забелязвам този проблем си забравих капачката на разширителния съд отворена и карах около 20 мин,след това всичко извря (В момента е само на вода) дали има връзка между това и сегашния проблем или не? Иначе при мен е достигала дори 115 градуса веднъж преди да сменя термостата ,но не ми се вярва да съм прецакал,чак главата,защото колата си работи перфе и на 10 000 доливам максимум 1л. (доливах 1.5л. когато ми течеше гарнитурата на капака) а и знам че тези мотори лапат известно количество масълце. Благодаря предварително за съветите! :) 


  • 0

#24 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 септември 2014 - 10:17

Как е изхвърлила 2л. охладителна течност?

 

Това когато беше забравил капачката ли е било? 

 

Ако е така и няма други симптоми, е нормално.


  • 0

#25 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 21 септември 2014 - 19:00

Ами това се случи,когато майсторчето и доля водица до препълване на загрял мотор,след това го форцише и задържаше гаста около минута и както леко си посмукваше надолу като долива,така изведнъж стана като гейзер и изкара около 2л течност (това всичкото на отворена капачка) след което със усмивка ми обяви ... Гарнитура ... А ми е приятелче и не вярвам да иска просто да ми вземе парите,но пък основния признак (маркучите) са си в нормално състояние без да се надуват .. Знам ли какво да правя,иначе си пали върви и всичко е наред ... 


  • 0

#26 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 21 септември 2014 - 19:02

Ами това се случи,когато майсторчето и доля водица до препълване на загрял мотор,след това го форсираше и задържаше гаста около минута и както леко си посмукваше надолу като долива,така изведнъж стана като гейзер и изкара около 2л течност (това всичкото на отворена капачка) след което със усмивка ми обяви ... Гарнитура ... А ми е приятелче и не вярвам да иска просто да ми вземе парите,но пък основния признак (маркучите) са си в нормално състояние без да се надуват .. Знам ли какво да правя,иначе си пали върви и всичко е наред ... Искам да знам дали да продължа да си карам или направо да я вкарвам за ремонт ... 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни