Здравейте,колеги!
Проблемът,който немога да реша вече почти месец е следният : Колата е 124-ка,200 Е, 122 к.с бензин/ газ. 90-а година. Независимо дали на бензин,или на газ има едно постоянно претрисане на двигателя (без нито веднъж да е гърмяла на газ) все едно ми се губи искрата на някой цилиндър.Свещи,капачка,палец и кабели са нови,мислех,че е от клапан на някой от цилиндрите,мерех компресия по 11 атмосфери на 4-те цилиндъра имам,чистих дросел,проверих си вакумите,чистих и дебитомера,нямям пукнатини на филтарната кутия,че да смуче въздух от някъде.това тресене е в диапазона от ниските до високите обороти,като когато карам с постоянна скорост,и ако съвсем лекичко отпусна педала на газта,притрисането изчезва за момент.Няма скъсани тампони на двигателя,всичко си е ок.
Има ли вероятност да е от бубината,макар,че слабо ми се вярва да е от нея,или от потенциометъра на дебитомера? Другото което мисля,да е от датчика на дросела,или от самия дросел,но незнам как да го измеря това,и какви стойности имат. Всички датчици за температурата,за перката са изправни и си работят.За комутатор не ми се вярва въобще да е от там.Ако някой има предположения,ще съм благодарен да ги сподели с мен.
И не на последно място,клапата на дебитомера не е мърдала на никаде,има идеален ход и положение,та изключвам да е от тази клапа,само незнам дали може да е от този потенциометър,моторчето за празен ход също работи нормално.Проблема го прави както на студен,така и на загрял двигател,също така независимо дали е на скорост колата или на свободна.Проверил съм всяка една запалителна свещ,искра дава и на 4-те свещи,сега вече дали е достатъчно силна тази искара,немога да преценя каква трябва да е.
Поздрави!
Този пост е редактиран от manterka: 26 март 2014 - 08:09