Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

помощ появи се дразнещ шум в купетопод или зад жабката


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 25 март 2014 - 18:44

Здравейте колеги 

 Проблема е следния: от доста време като подам контакт се появява едно пресвирване около жабката (зад или под нея трудно е да го локализирам) и след няколко секунди спира. 

Но преди няколко дни на прибиране от София още като запалих засвири и не спря по цялата магистрала и по натам та чак до Кричим.

Свири много силно сякаш има ел. мотор там някъде на който са ми сухи лагерите и от време на време леко намали децибелите после пак ревне със страшна сила ,абе нерви та чак ти иде да продължиш пеша.

Свиренето не се интересува дали е загрял мотора, дали светят фарове или работи парно (перката) и най отчайващото е че при нацяло спряно парно на нула( което ще рече че клапата за въздух в купето е затворена) пак свири та се къса.

Това ме кара да мисля че не е мотора на парното.

Вие точно като лагер но мисля че там няма мотори,лагери,втулки и т.н .

 

Въпроса ми е следния някой може ли да помогне и да каже какво има около жабката и от какво може да идва ужасния шум ,че карах 150км с надута музика та да не го чувам ,добре че сидито не се прецака :)   

 

    Моля ви колеги ако някой знае нещо да помага преди да съм потрошил цялото табло (колата няма клима)

 

 Благодаря ви предварително  ще се видим в Девин  :beer

 

 

 


  • 0

#2 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 25 март 2014 - 20:29

Шумът влияе ли се от оборотите ? 


  • 0

Немеца го е измислил !


#3 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 25 март 2014 - 20:44

Шумът влияе ли се от оборотите ? 

Не, няма промяна дори и при не запален двигател само на контакт пак си шуми. Не е постоянен а е цикличен (по- висок тон малко по-нисък и пак по-висок, по - нисък и така). Мисля си да не е реле ама ми звучи повече на лагер и не ми се отваря преди да се посъветвам какво да очаквам. 


  • 0

#4 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 25 март 2014 - 21:20

зад жабката , около въздуховода на пасажера , до вратата му .  Има малко вентилаторче с каква цел незнам и на моята 124 бръмчеше , смазах го и се оправи .


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#5 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 26 март 2014 - 08:38

Благодаря на колегата SERS и аз мислих че има някакъв ел мотор там ,противно на всякаква логика да е там вентилатора ,но явно Германеца е помислил за нещо за което аз не се сещам :) .

 

Колеги кажете само като сваля кората на жабката ще стигна ли до вентилатора или се стига до него по друг начин ,та да знак от къде да започна.


  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2014 - 09:48

Вентилаторчето е за по-прецизно обдухване на датчика в плафона.  Става от жабката за достъп - махаш долапа от кръглите чени пласмасови тапички и гледаш в дясно - намира се в дунапренена основа а в него влизат, двойка букса и 2 бр дебели черни маркучи.


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 26 март 2014 - 20:33

Вентилаторчето е за по-прецизно обдухване на датчика в плафона.  Става от жабката за достъп - махаш долапа от кръглите чени пласмасови тапички и гледаш в дясно - намира се в дунапренена основа а в него влизат, двойка букса и 2 бр дебели черни маркучи.

 

Готово е колеги ,преборих го.

 

Но при мен бе само един маркуч мисля че е от модела само с един защото няма друг и няма къде да се сложи друг.

 

А иначе аз тъкмо щях да питам каква му е идеята на това вентилаторче ама Вай Басо е дал изчерпателен отговор преди да питам.

 

Искам да питам обаче ,аз като нямам клима имам ли датчик за температурата в купето и ако имам означава ли че ако примерно съм задал на парното 25 градуса и вътре стане повече ще ми затвори ли терму клапите сама без да правя корекции от врътките.

 

Иначе на парното сам с 2 зони и 2 терму клапи до акумулатора.

 

А за проблемното моторче проблема се оказа лесно разрешим за който не е свалял корибата на жабката не се плашете като мен лесно е прави се както е описал колегата по горе.


  • 0

#8 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 26 март 2014 - 21:17

Точно това означава. Може да се нарече, автоматично парно :)


  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...