То на,Пешката,десния крак му е от олово,така че и двулитрова кола да кара ще си руча бензинец.
Харч на масло за 8 цилиндров мотор
Започната от daimler1, 11 мар 2014 - 20:48:15
46 мнения по тази тема
#31
Публикувано 15 март 2014 - 09:48
Не хапи този,който може да те изяде.
#33
Публикувано 15 март 2014 - 20:22
като видя тия разходи и все едно карам фиеста 950 кубика
#34
Публикувано 23 март 2014 - 21:33
Моя кош му сменихме гарнитури на глави и шлайфахме и тн. и карам вече 3500-4000км+ не е барнала масло карам със 5W40 Castrol Magnatec
#35
Публикувано 24 март 2014 - 15:52
#37
Публикувано 24 март 2014 - 18:14
Колега при теб има ли странен шум при 360 км/ч ?
Предполагам се получава от засмукването на гориво в резервоара...
#38
Публикувано 24 март 2014 - 19:17
Имах омасляване по двигателя около мястото за наливане на масло и
чак по запалителните бобини и кабелите .
Смених капачката, струва 13.50 лв. във Балкан Стар .
Изчистих грижливо омасляването и оттогава няма и петънце .
Нормално е след толкова години при тези температури да се предаде
гуменото уплътнение на капачката и да се губи известно количество масло и от там .
#39
Публикувано 24 март 2014 - 22:14
Капачката, горката, все я пренебрегвам, а и при мен омаслява, ако и да не съм осмак.
Чини ми се обаче, че от едната капачка няма как да се губят литри. Който не вярва, да излее един литър масло в моторния отсек, да покара известно време и да види що за мазало ще стане. Маслото има способността като загрее, като в онзи виц за сапьора, открил бомба, да се разпръсква на възможно най-голям периметър.
100-200 мл могат да направят голямо петно, особено като полепнат и с прах.
Обикновено разходът на масло се дължи или на лошо масло, или на тежки експлоатационни режими, или на износване на мотора или гумичките на клапаните.
А в крайна сметка, какво да кажат хората с Опелите - зад всеки втори или трети Опел мирише на масло!
П.С. Боян да не ми се сърди - неговият Опел е от първите
#40
Публикувано 24 март 2014 - 22:35
Особено гнусно е с хидравличното масло. 20 грама правят свинщина като за литровка от нормалното
по темата: моята не гореше масло.
#41
Публикувано 24 март 2014 - 23:53
При М113 а и при М112 на над 300 - 500 хиляди километра от течове може да се
загуби доволно количество масло .
Течове от :
1. капачката
2. заден семеринг на колянов вал
3. уплътненията при радиаторчето за охлаждане на маслото
4. преден семеринг на колянов вал
5. гарнитурите на капаците на клапаните
Аз с М112 доливах по 1 - 2 литра на година, особено след яко магистрално шпорене .
След подмяна на всички тези уплътнения и семеринги не доливах масло, не е имало нужда .
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от vencislav: 24 март 2014 - 23:55
#42
Публикувано 28 май 2014 - 12:43
При мен странното беше,че обикновено от смяна до смяна или за 10 000км.маслото 5/40 беше от макс до малко над мин.Или е изгорил 1.8 литра за 10 000км.Веднъж ми се случи да светне надписа на немски за нивото на маслото,при резки завои,май десни,не помня.Спрях на едно ОМВ,заредих, пих кафе,проверих маслото и се оказа на минумума.Гледам стикера за смяна на маслото сменено е на 185 000 и трябва да се смени пак на 195 000.Към момента колата гледам е на 199 000км.Забравил съм да го сменя.Купих някво ОМВ масло без да гледам спецификациите и си викам ще си запазя час за обслужване.Това беше през лятото и пътувах почти всеки уикенд София-морето с S500-ката на ГАЗ по Тракия.След 1 седмица а лампата пак подсеща за нивото на маслото и то пак при завой.Гледам пак на минимума.На другия ден смених маслото и всичко си дойде на мястото отново.Карам на автопилот със 150 и на 2750 оборота постоянно,но почти на всяко каране се намира някой който да дразни и настъпвам.Много често освен на местата с камерите София-Бургас се кара с 160-240.
#43
Публикувано 30 май 2014 - 21:40
При мен също няма харчове.Поне между смените компютъра не иска доливане.На Cl-a даже имах следния парадокс - вдигаше ми нивото на маслото - попадаше бензин.след смяна на дебитомер,свещи и масло не съм имал проблеми.Вижда се теч от гарнитурите,който не прогресира от 5 години..CL500-w215-2001(216 хил км).SL-a,въпреки че го карам само с мръсна газ,и съм чел за 55-ци,които харчат масло,също никога не е искал доливане между смените.Като цяло при мен м113-ките не пипат маслото - не знам въпрос на късмет ли е или е така за повечето мотори.Аз карам с Mobil 0w40 -SL и Mobil 5w40 -CL
Офтопик - на Om648,малко преди 15 хил км иска 0.5 л.Но така или иначе го сменям на 15 и не доливам.
Офтопик - на Om648,малко преди 15 хил км иска 0.5 л.Но така или иначе го сменям на 15 и не доливам.
#44
Публикувано 27 юни 2014 - 22:36
разход 5л масло е меко казано притеснителен, освен ако колата не се кара само на пълна газ и с некачествено масло с неправилен вискозитет. като добавим и някой друг теч.... възможно е, но не е в никакви норми.
към автора - ако мислиш за мл 430 да купуваш, недей - това е труп най-страшен - твоето 2,2 цди вероятно върви повече. за разхода да не казвам, но винаги е около 20 градско.
сега карам 5 цилиндрово волво и го цепя много, щото реве като на ники златков ауди с1-то с 5в40 е - пълна синтетика и ми изгори литър за 11 000 и малко км, доля му и скоро става на 15 и нивото е леко надолу - значи към литър на дест хил. ...сега ще му налея 10/40 и очаквам да не пипа.
#45
Публикувано 27 юни 2014 - 23:06
Не е мерцедес, но осмакът, който карам в момента Jeep 4.7 V8 не е изхарчил един грам масло за повече от 3'000км, откакто го имам. А хич не го жаля
Приказките, за нормален харч на масло от 8-цилиндровите двигатели са пълна простотия!
Един читав и нормален двигател НЕ харчи масло.
Без значение колко са цилиндрите. Изключваме супер напънати двигатели, работещи в тежки режими и високи натоварвания, както и състезателни двигатели.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 27 юни 2014 - 23:11
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни