Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Харч на масло за 8 цилиндров мотор


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#31 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 15 март 2014 - 09:48

То на,Пешката,десния крак му е от олово,така че и двулитрова кола да кара ще си руча бензинец.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#32 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2014 - 10:15

Малко :)

Прикачен файл  IMG_0192.JPG   93,89K   36 Брой сваляния


  • 0

#33 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2014 - 20:22

като видя тия разходи и все едно карам фиеста ;) 950 кубика :) 


  • 2

#34 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 23 март 2014 - 21:33

Моя кош му сменихме гарнитури на глави и шлайфахме и тн. и карам вече 3500-4000км+ не е барнала масло карам със 5W40 Castrol Magnatec


  • 0

#35 /////AMG

/////AMG

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    NEW Sprinter 314 CDI 2019 Maxi
    Sprinter 316 CDI BlueEfficiency 2012 Maxi
    E290 TURBODIESEL
    ML 270 CDI
    Citroën Berlingo 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.6 16v

Публикувано 24 март 2014 - 15:52

Малко :)

attachicon.gifIMG_0192.JPG

Колега при теб има ли странен шум при 360 км/ч ?  :)


  • 2

#36 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2014 - 16:13

Над 300 се появяват, да :D


  • 1

#37 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 март 2014 - 18:14

Колега при теб има ли странен шум при 360 км/ч ?  :)

Предполагам се получава от засмукването на гориво в резервоара...


  • 1

#38 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 24 март 2014 - 19:17

Имах омасляване по двигателя около мястото за наливане на масло и

чак по запалителните бобини и кабелите .

 

Смених капачката, струва 13.50 лв. във Балкан Стар .

Изчистих грижливо омасляването и оттогава няма и петънце .

 

Нормално е след толкова години при тези температури да се предаде

гуменото уплътнение на капачката и да се губи известно количество масло и от там .


  • 0

#39 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 март 2014 - 22:14

Капачката, горката, все я пренебрегвам, а и при мен омаслява, ако и да не съм осмак.

 

Чини ми се обаче, че от едната капачка няма как да се губят литри. Който не вярва, да излее един литър масло в моторния отсек, да покара известно време и да види що за мазало ще стане. Маслото има способността като загрее, като в онзи виц за сапьора, открил бомба, да се разпръсква на възможно най-голям периметър. 

 

100-200 мл могат да направят голямо петно, особено като полепнат и с прах.

 

Обикновено разходът на масло се дължи или на лошо масло, или на тежки експлоатационни режими, или на износване на мотора или гумичките на клапаните.

 

А в крайна сметка, какво да кажат хората с Опелите - зад всеки втори или трети Опел мирише на масло! :)

 

П.С. Боян да не ми се сърди - неговият Опел е от първите ;)


  • 2

#40 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2014 - 22:35

Особено гнусно е с хидравличното масло. 20 грама правят свинщина като за литровка от нормалното :)

по темата: моята не гореше масло.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#41 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 24 март 2014 - 23:53

При М113 а и при М112 на над 300 - 500 хиляди километра от течове може да се

загуби доволно количество масло .

 

Течове от :

1. капачката 

2. заден семеринг на колянов вал 

3. уплътненията при радиаторчето за охлаждане на маслото

4. преден семеринг на колянов вал

5. гарнитурите на капаците на клапаните

 

Аз с М112 доливах по 1 - 2 литра на година, особено след яко магистрално шпорене .

След подмяна на всички тези уплътнения и семеринги не доливах масло, не е имало нужда .

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1sdfgh.PNG   417,29K   7 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2dfgh.PNG   480,16K   7 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2sdfgh.PNG   242,38K   7 Брой сваляния
  • Прикачен файл  4sdfgh.PNG   96,07K   7 Брой сваляния
  • Прикачен файл  5sdfg.PNG   278,49K   7 Брой сваляния

Този пост е редактиран от vencislav: 24 март 2014 - 23:55

  • 2

#42 STILO

STILO

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML55 AMG 2002г.
    S500L 2000г.
    Audi A8 D3
    Lexus Is220d
    BMW 330xd E90

Публикувано 28 май 2014 - 12:43

При мен странното беше,че обикновено от смяна до смяна или за 10 000км.маслото 5/40 беше от макс до малко над мин.Или е изгорил 1.8 литра за 10 000км.Веднъж ми се случи да светне надписа на немски за нивото на маслото,при резки завои,май десни,не помня.Спрях на едно ОМВ,заредих, пих кафе,проверих маслото и се оказа на минумума.Гледам стикера за смяна на маслото сменено е на 185 000 и трябва да се смени пак на 195 000.Към момента колата гледам е на 199 000км.Забравил съм да го сменя.Купих някво ОМВ масло без да гледам спецификациите и си викам ще си запазя час за обслужване.Това беше през лятото и пътувах почти всеки уикенд София-морето с S500-ката на ГАЗ по Тракия.След 1 седмица а лампата пак подсеща за нивото на маслото и то пак при завой.Гледам пак на минимума.На другия ден смених маслото и всичко си дойде на мястото отново.Карам на автопилот със 150 и на 2750 оборота постоянно,но почти на всяко каране се намира някой който да дразни и настъпвам.Много често освен на местата с камерите София-Бургас се кара с 160-240.


  • 0

#43 dybbuk

dybbuk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    2004 W220 S320 CDI
    2006 R230 SL55 AMG
    2001 W215 CL500

Публикувано 30 май 2014 - 21:40

При мен също няма харчове.Поне между смените компютъра не иска доливане.На Cl-a даже имах следния парадокс - вдигаше ми нивото на маслото - попадаше бензин.след смяна на дебитомер,свещи и масло не съм имал проблеми.Вижда се теч от гарнитурите,който не прогресира от 5 години..CL500-w215-2001(216 хил км).SL-a,въпреки че го карам само с мръсна газ,и съм чел за 55-ци,които харчат масло,също никога не е искал доливане между смените.Като цяло при мен м113-ките не пипат маслото - не знам въпрос на късмет ли е или е така за повечето мотори.Аз карам с Mobil 0w40 -SL и Mobil 5w40 -CL
Офтопик - на Om648,малко преди 15 хил км иска 0.5 л.Но така или иначе го сменям на 15 и не доливам.
  • 0

#44 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 27 юни 2014 - 22:36

разход 5л масло е меко казано притеснителен, освен ако колата не се кара само на пълна газ и с некачествено масло с неправилен вискозитет. като добавим и някой друг теч.... възможно е, но не е в никакви норми.

 

към автора - ако мислиш за мл 430 да купуваш, недей - това е труп най-страшен - твоето 2,2 цди вероятно върви повече.  за разхода да не казвам, но винаги е около 20 градско.

 

сега карам 5 цилиндрово волво и го цепя много, щото реве като на ники златков ауди с1-то :)  с 5в40 е - пълна синтетика и ми изгори литър за 11 000 и малко км, доля му и скоро става на 15 и нивото е леко надолу - значи към литър на дест хил. ...сега ще му налея 10/40 и очаквам да не пипа.


  • 0

#45 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2014 - 23:06

Не е мерцедес, но осмакът, който карам в момента Jeep 4.7 V8 не е изхарчил един грам масло за повече от 3'000км, откакто го имам. А хич не го жаля :D

Приказките, за нормален харч на масло от 8-цилиндровите двигатели са пълна простотия!

Един читав и нормален двигател НЕ харчи масло.

Без значение колко са цилиндрите. Изключваме супер напънати двигатели, работещи в тежки режими и високи натоварвания, както и състезателни двигатели.


Този пост е редактиран от Алфонсо: 27 юни 2014 - 23:11

  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни