В момента 190то ми 2.6 автомат в София ми дава около 20 лева на 100км (газ с плочка). Което е прилично. Де да знам, в БГ повечето собственици (изключая присътващите във форума) си купуват 190 или 124 с идеята че е вечната кола и не се чупи.
И се почва каране, каране.... не са капризни коли и издържат, но когато си втори или следващ собственик в БГ (ял съм го този) риска да ти се наложи да реставрираш е голям. Не че е наложително и не може да караш изморен бенц.. ама кому е нужно
Колега избягвай бенцове преди фейслифта (широката лайсна) по ред причини.
Ако не си в час с колите и не обичаш да ровиш, или бензин или дизел при 124 или 190. Не че е страшно на газ, ама са малко хората които могат да ги подкарат кадърно и да не гърмят
Добави си и едни пари за обслужване на автомата от време на време.
Иначе като притежател на 4 190ки и една 140ка... еми корава кола си е 190ката и си е мания. Имало е случай като студент да не стига кеша и да знам че следващите 3 месеца няма да мога да и обърна внимание и само да карам... и само караш няма яд.
Кола с която съм ходил доста пъти до Германия, карал съм я там повече от година... веднъж не ме предаде, а си беше милионник със доста стаж по нашите пътища....
Напъни се още малко извади 2500 - 3000 и си вземи Бенц, полека лека си го затегни, така че да му се кефиш макар и на 20+ години
Съветче: избягвай 1.8 мотора, просто харчи като 2.3 а не върви
И гледай да има емблема, че да не зяпаш в лоста
Иначе икономичен 202 ка компре с метан! Е това съм го признал за икономия и прилично вървене. ама за твоя бюджет...
Този пост е редактиран от Bat Andi: 27 февруари 2014 - 20:11