Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с запотяване


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2014 - 16:25

Ами не съм сигурен какво точно си видял аз направих няколко снимки  вчера за колегата  ама така и не разбрах как да ги кача. Ако си с климатроник може бе е някаква по сложна форма на този Ел. клапан  като цяло не съм много запознат :)  но ако знаеш кажи как да кача снимките  може да хвърлят яснота 

Качи ги в www.prikachi.com най-лесно. 


  • 0

#17 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Публикувано 04 април 2014 - 18:10

7227172G.jpg

 

 

 

 

 

7227173N.jpg 

това се вижда при мен със свалена кора на пасажерското място


  • 0

#18 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 април 2014 - 18:23

Може ли да очертаеш въпросните проблемни филтърчета или зони...
  • 0

#19 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Публикувано 04 април 2014 - 18:25

разбира се


  • 0

#20 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Публикувано 04 април 2014 - 19:01

7227257K.jpg 

 

1.  След като достигнете въпросния клапан откачете буксата му  (при изключен контакт ) 

2.  Откачете бързите връзки на маркучите   клапана се държи на един торкс винт който се вижда на снимката

3.  След като  клапана вече е  в ръцете ви  4 или 6 на брой пластмасови щифта държат капачето с буксата .ВНИМАТЕЛНО ги извадете , като гледате да запазите цялостта им  

4.  След като щифтовете вече са долу отново внимателно издърпайте буксата ИЗЛИЗА ЗАЕДНО С БУБИНАТА на клапана

 5. След като направите и тази процедура вземете пластмасовия корпус погледнете  през отворите които съм обозначил като ВХОД и ИЗХОД поне на един от двата ,ако не и на двата отвора има микро-филтърчета които съм обозначил с ф1 и ф2 изглеждат като пресовани бронзови гранули

6.  Посредством (шило или някакъв  друг инструмент който може да влезе през отвора свободно ) избивате тези "гранули"

7. След като ги избиете почиствате хубаво вътрешността на корпуса и сглобявате по обратния ред като внимавате отново

От изброените точки се състоя  интервенцията при мен, успех !! 


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни